abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 februari 2008 @ 20:24:05 #201
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_56609186
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 20:18 schreef Phuturistixxx het volgende:

[..]

Dat jij een computer kan bedienen

'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
  vrijdag 8 februari 2008 @ 20:43:33 #202
187328 B1nulnul
telefoon te koop
pi_56609571
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 19:06 schreef Phuturistixxx het volgende:

[..]

En daarbij gaf je aan 'of iets anders sneus' waarbij je dus suggereerde dat je alleen voor sneue banen gecontroleerd wordt.

En dan giebelen dat je wel graag wil gaan zitten, alsof het vakantie is... werkelijk, hoe dom kan de mensch zijn..
Je zeikt. Je weet best dat ze het niet zo letterlijk bedoelde.

En voor sommige mensen is het misschien niet zo heel erg om een aantal dagen te zitten. Vakantie is misschien wat overdreven, maar je statement "hoe dom kan de mensch zijn" is werkelijk misplaatst.
Je hebt het interpretatievermogen van een reetkever.
ik heb ook altijd pech.. :'(
  vrijdag 8 februari 2008 @ 21:09:10 #203
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_56609999
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 17:32 schreef SHE het volgende:
Ik ben dan wel een vrouwtje, maar om heel eerlijk zijn lijkt me de gevangenis heerlijk.
Geen telefoon, geen gezeik van je vent/vrouw, beetje sudoku-en, beetje (bij)slapen, geen stress werk
Voor 400 euro zou ik het dan weer niet doen, maar voor 3 nullen ga ik echt wel zitten. Lijkt me fantastisch ( en wel spannend eigenlijk )
Ik ben eigeniljk wel benieuwd (stel dat je zoiets eens zou doen, a-la Kasta en z'n 2e-kamer-lidmaatschap) hoe je dat zou bevallen. Zo af en toe houden de gevangenissen 'open huis' , en dan mogen vrijwilligers zich in laten sluiten (dacht dat dat vooral werd aangeboden aan journalisten en mensen uit de juridische hoek waren, maar goed). Zat mensen die daarbij aangeven dat ze voortijdig uit de cel willen, omdat ze 't helemaal niet tof vinden.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_56610042
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 20:43 schreef B1nulnul het volgende:

[..]

Je zeikt. Je weet best dat ze het niet zo letterlijk bedoelde.

En voor sommige mensen is het misschien niet zo heel erg om een aantal dagen te zitten. Vakantie is misschien wat overdreven, maar je statement "hoe dom kan de mensch zijn" is werkelijk misplaatst.
Je hebt het interpretatievermogen van een reetkever.
Ik val gewoon over het feit dat mensen vaak denken dat het allemaal niets voorstelt, 3/4e van de dag of meer in een hokje zitten. Dan heb ik misschien geen interpetatievermogen, maar wel een voorstellingsvermogen.

En lichtzinnig doen over een strafblad vind ik inderdaad dom, heel dom. En dan denken dat het maar voor enkele banen belangrijk is nog dommer. Etc.
  vrijdag 8 februari 2008 @ 21:20:23 #205
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_56610248
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 21:11 schreef Phuturistixxx het volgende:

Ik val gewoon over het feit dat mensen vaak denken dat het allemaal niets voorstelt, 3/4e van de dag of meer in een hokje zitten. Dan heb ik misschien geen interpetatievermogen, maar wel een voorstellingsvermogen.
Zat kantoorbanen die net zo erg zijn.

Overigens, ik begrijp je punt wel hoor, en ik kan er zelfs wel enige sympathie voor opbrengen. Maar voor de overtuigingskracht helpt het wel als je kreten als 'heel dom' achterwege laat.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_56610428
TS is uitkeringstrekker dat ie daar tijd voor heeft?

Daarbij verdien je makkelijk 400e als je gewoon 8 dagen gaat werken, dus lijkt het me ook nog eens enorm dom en financieel onaantrekkelijk om te gaan zitten...
  vrijdag 8 februari 2008 @ 21:38:20 #207
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_56610681
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 07:03 schreef Snakiej het volgende:
Die 400 euro boete, ge betaald die, en tis opgelost.

Gaat ge 8 dagen in cel, da komt om u strafblad, wat als ge dan ergens werk zoekt?

Dat achtervolgt u voor de rest van u leven.
Beetje onzin.

Allereerst bestaat het strafblad niet meer. Wel of geen veroordeling, je staat geregistreerd. Maar natuurlijk is een schikking te prefereren boven een veroordeling.

Wat betreft het 'achtervolgen'. Er zijn zat bedrijven die je vragen of je wel eens in aanraking bent geweest met politie en justitie. Kun je gewoon nee op antwoorden tenzij het fraude betreft.

Alle andere zaken zijn voor 95% van de banen niet relevant en derhalve ook niet opvraagbaar, oftewel: zelfs met een veroordeling voor openlijk geweld krijg je een verklaring van goed gedrag als je bij een financiele instelling gaat werken welke hierom vraagt.

Justitie meent namelijk (geheel terecht overigens) dat de werkgever geen goede reden heeft je te weigeren tenzij je fraude-gevoelig bent of je op basis van je documentatie niet geschikt wordt geacht voor die specifieke baan: bijvoorbeeld bij een bonafide beveiligingsbedrijf.

Voor de overheid werken is een andere zaak, dat kan je in geval van een misdrijf volgens mij wel vergeten voor een x-aantal jaar of wellicht zelfs voor altijd. Dat weet ik niet precies.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_56625832
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 17:33 schreef Chandler het volgende:

Deze persoon leeft op straat en moet altijd zoeken naar een goede slaapplaats en was eingelijk blij met zijn verplichte opname aangezien hij daar goed te eten kreeg, iedere dag 2,56 euro, een half brood en 2x goed te eten kreeg.
Deze persoon heeft zich dus bereid verklaard om te werken. Als je in de gevangenis zit dan kun/moet je werken. Je werkt dan 4 uur op een dag en daar krijg je dan 2,04 of 2,56 per dag voor.
Bij binnenkomst heeft deze gedetineerde dat halve brood gekregen en daarmee moet je doen totdat je eten krijgt van de gevangenis zelf...verdere luxe heb je eigenlijk niet, of je moet de luxe artikelen kopen in de winkel die eens per week een bepaald assortiment aanbied in de gevangenis. Zelfs voor de tv op de cel moet je betalen (3 euro per week)
  zaterdag 9 februari 2008 @ 18:00:05 #209
78918 SeLang
Black swans matter
pi_56625974
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 06:45 schreef kraakvandaal het volgende:
Ik heb ooit een bekeuring vergeten en nu heb ik de keuze om 400 euro te dokken of 8 dagen zitten.
Voor 50 euro per dag het anale slaafje van Bubba zijn.
Wat een moeilijke keus is dit toch.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  zaterdag 9 februari 2008 @ 18:05:15 #210
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_56626043
Hij gaat in Nederland zitten hoor, niet in Quentin
Voor 3 euro per week tv kijken; kan ik eindelijk as the world turns volgen zonder gezeik van manlief.
Beetje studeren en in boeken snuffelen; haal ik eindelijk mijn gewenste quota.
Af en toe naar buiten; beetje mediteren.

Ik zie de ellende nog niet hoor. Buiten Europa in het gevang lijkt me afgrijselijk, maar volgens mij valt het in NL allemaal wel mee. Ook voor Bubba hoef je niet te vrezen, ik heb nog nooit ook maar één fatsoenlijk verhaal gehoord over anale ownage in de Nederlandse gevangenissen. Zelfs dat is hier maar matig.
  zaterdag 9 februari 2008 @ 18:39:59 #211
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_56626578
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 18:05 schreef SHE het volgende:

Zelfs dat is hier maar matig.

Damn, dus daarvoor hoef je ook de bajes niet in te willen. Dat wordt dan weer koukleumen achter CS
  zaterdag 9 februari 2008 @ 18:42:19 #212
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_56626625
Slappe was. dat is het. Op zijn burgelijks je natje, je droogje en Idols op zaterdag.
  zaterdag 9 februari 2008 @ 19:29:22 #213
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_56627645
Een tijdje geleden waren de gevangenissen toch in het nieuws omdat de gevangenen staakten? Wilden ze hun cel niet uitkomen om te 'luchten'.

pi_56642288
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 08:05 schreef kraakvandaal het volgende:

[..]

Doordat ik niet betaald heb voor wat oude bekeuringen heb ik nu dit gezeik.
Kan 400 euro dokken en dan is de staat weer tevreden, heb op dit moment meer zin om het uit te gaan zitten, wat is daar mis mee?
Omdat iedere dag gevangenschap ~250 EUR kost voor de belastingbetalers
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  zondag 10 februari 2008 @ 14:04:38 #215
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_56642895
quote:
Op zondag 10 februari 2008 13:40 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Omdat iedere dag gevangenschap ~250 EUR kost voor de belastingbetalers
Lekker puh voor ons dus.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_56733042
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 07:04 schreef kraakvandaal het volgende:

[..]

Dat boeit me niet omdat ik al wat erop heb staan.
that's the spirit
pi_56798123
is dit niet gewoon een verkapt: kijk eens hoe "stoer" ik ben met m'n strafblad topic?
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_56979297
Ze zijn nu 1x aan de deur geweest en ik was niet thuis.
Maar is er nu niemand die kan vertellen waar je met 8 dagen komt te zitten?
*****Kraak........
  Moderator dinsdag 26 februari 2008 @ 07:55:42 #219
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_56979518
hoe langer je wacht hoe minder leuk ze het je zullen maken, ze steken meer tijd in je dus hebben ze meer tijd om een "leuk' plekje voor je te zoeken.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_56979589
ben je echt voor de (kanton is het toch?) rechter gekomen, die kan je dan de keus geven of 400 euro dokken of 8 dagen zitten volgens mij. Maar zit je serieus voor het raam om te kijken of ze komen, en dan ga je snel onder je bed liggen? aangezien je zei dat ze al meerdere keren zijn gekomen?

Lijkt inderdaad meer een aandacht-vraag topic, "ja ik kan het wel uit me zak schudden hoor daar gaat het niet om", dan gaat het erom dat je slaap in wilt halen, dat is gewoon gebrek aan wilskracht dat je niet om 22.00 lekker het licht uit kan doen en in je bedje gaat liggen. Blijkbaar ben je dus slecht in keuzes maken, wat hier ook wel uit blijkt.

Maar ga gewoon die kant op, misschien willen ze gewoon een buurtonderzoekje houden over je buurman 2 huizen verderop.
Even serieus nu....wat heb je nou precies van ze ontvangen, een brief met wat er zo een beetje in?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  dinsdag 26 februari 2008 @ 12:46:52 #222
155158 Pascal86
Volvo for life
pi_56984198
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 07:03 schreef Snakiej het volgende:
Die 400 euro boete, ge betaald die, en tis opgelost.

Gaat ge 8 dagen in cel, da komt om u strafblad, wat als ge dan ergens werk zoekt?

Dat achtervolgt u voor de rest van u leven.
NEt alsof je dan nooit meer een baan krijgt
Because they will last that long.
pi_56984256
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 21:09 schreef gronk het volgende:

Zo af en toe houden de gevangenissen 'open huis'
http://www.depoortgaatopen.nl

Da's leuk om te doen, een keer een rondleiding in een gevangenis!

Ik denk dat de mensen die nu zeggen dat het ze wel lekker lijkt, een paar rustige dagen, zich daar schromelijk op verkijken.
pi_57142653
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 08:10 schreef rene90 het volgende:
ben je echt voor de (kanton is het toch?) rechter gekomen, die kan je dan de keus geven of 400 euro dokken of 8 dagen zitten volgens mij. Maar zit je serieus voor het raam om te kijken of ze komen, en dan ga je snel onder je bed liggen? aangezien je zei dat ze al meerdere keren zijn gekomen?

Lijkt inderdaad meer een aandacht-vraag topic, "ja ik kan het wel uit me zak schudden hoor daar gaat het niet om", dan gaat het erom dat je slaap in wilt halen, dat is gewoon gebrek aan wilskracht dat je niet om 22.00 lekker het licht uit kan doen en in je bedje gaat liggen. Blijkbaar ben je dus slecht in keuzes maken, wat hier ook wel uit blijkt.

Maar ga gewoon die kant op, misschien willen ze gewoon een buurtonderzoekje houden over je buurman 2 huizen verderop.
Even serieus nu....wat heb je nou precies van ze ontvangen, een brief met wat er zo een beetje in?
Ben niet bij de kantonrechter geweest, denk bij verstek veroordeeld ofzo.
Ze komen niet vaak 2x tot nu en ik was niet thuis gewoon.
Ben alleen s nachts thuis zo'n beetje en tot nu komen ze op kantooruren.
Als ik lig te slapen gaat de bel uit.

In de brief staat dat ik moet dokken of 8 dagen zitten, betalen mag op het politiebureau, doe ik dat niet kunnen ze onverwacht langskomen stond er in die brief.
*****Kraak........
  dinsdag 4 maart 2008 @ 04:16:07 #225
40111 TheWilliedockSaints
The Taxman Cometh
pi_57142671
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 06:45 schreef kraakvandaal het volgende:
Ik heb ooit een bekeuring vergeten en nu heb ik de keuze om 400 euro te dokken of 8 dagen zitten.
Kan iemand me vertellen waar je terecht komt als je die dagen ook gaat uitzitten dan?
is inderdaad een leuke boete... Maar lijkt me niet nodig om daarvoor het gevang in te moeten..toch?
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
  dinsdag 4 maart 2008 @ 04:25:21 #226
84524 Morwen
I got life
pi_57142684
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 04:16 schreef TheWilliedockSaints het volgende:

[..]

is inderdaad een leuke boete... Maar lijkt me niet nodig om daarvoor het gevang in te moeten..toch?
Hopelijk niet, scheelt weer een hoop belastingcenten. Gewoon een jaartje plantsoenendienst, 6.00 op tot een uurtje of 17.00. Eens kijken of hij de energie nog heeft
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_57142688
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 04:16 schreef TheWilliedockSaints het volgende:

[..]

Ik vroeg me gewoon af hoe 't zou zijn 8 dagen zitten. Maar van al die moraalridders hier ben ik ook nog niets wijzer geworden.
Die open dag lijkt me wel wat, als die dit jaar weer komt, ga ik kijken.
*****Kraak........
pi_57142689
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 04:25 schreef Morwen het volgende:

[..]

Hopelijk niet, scheelt weer een hoop belastingcenten. Gewoon een jaartje plantsoenendienst, 6.00 op tot een uurtje of 17.00. Eens kijken of hij de energie nog heeft
ja best leuk voor hem zon jaartje plantsoenendienst, maar is toch niet echt nodig?
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
pi_57142690
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 04:25 schreef Morwen het volgende:
Alsof 30 keer hetzelfde plantsoentje schoffelen geen weggegooid geld is.
pi_57142691
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 04:29 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Alsof 30 keer hetzelfde plantsoentje schoffelen geen weggegooid geld is.
Dat is een ander topic.
*****Kraak........
pi_57142692
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 04:31 schreef kraakvandaal het volgende:

[..]

Dat is een ander topic.
ajoh 8 dagen zijn zo voorbij, ff lekker slapen, trainen, 8 dagen regelmaat, denk dat je er als herboren uitkomt
pi_57142699
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 04:32 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:

[..]

ajoh 8 dagen zijn zo voorbij, ff lekker slapen, trainen, 8 dagen regelmaat, denk dat je er als herboren uitkomt
Daarom, een beetje regelmaat kan ik op dit moment goed gebruiken. En ik houd 400 euro in mijn zak alhoewel ik dat nog wel even moet uitzoeken hoe dat zit.
*****Kraak........
pi_57142700
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 04:36 schreef kraakvandaal het volgende:

[..]

Daarom, een beetje regelmaat kan ik op dit moment goed gebruiken. En ik houd 400 euro in mijn zak alhoewel ik dat nog wel even moet uitzoeken hoe dat zit.
als je gaat zitten hoef je dat niet te betalen, is volgens mij 50 euro per dag om te zitten, sla je twee vliegen in 1 klap
  dinsdag 4 maart 2008 @ 04:39:23 #234
84524 Morwen
I got life
pi_57142704
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 04:28 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:

[..]

ja best leuk voor hem zon jaartje plantsoenendienst, maar is toch niet echt nodig?
Is het nodig dat hij vastzit dan? Gewoon lekker laten werken, laat hem maar in het ritme komen en misschien andere vrienden treffen. Dubbelgoed dus Uiteraard onder begeleiding, ik ben totaal tegen gevangenisstraf tenzij iemand echt een gevaar voor de samenleving is.
Only Human
pi_57142705
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 04:37 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:

[..]

als je gaat zitten hoef je dat niet te betalen, is volgens mij 50 euro per dag om te zitten, sla je twee vliegen in 1 klap
Daar verschillen de meningen over. Ben er zelf ook nog niet helemaal uit, heb 't al nagevraagd bij een ervaringsdeskundige paar deuren verder en daar ben naast gezellig dronken geworden ook niets wijzer geworden hoe dat precies zit.
*****Kraak........
pi_57142706
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 04:39 schreef Morwen het volgende:

[..]

Is het nodig dat hij vastzit dan? Gewoon lekker laten werken, laat hem maar in het ritme komen en misschien andere vrienden treffen. Dubbelgoed dus Uiteraard onder begeleiding, ik ben totaal tegen gevangenisstraf tenzij iemand echt een gevaar voor de samenleving is.
ja maargoed alles leuk een aardig, maar is dat nou echt nodig?
pi_57142707
quote:
en misschien andere vrienden treffen.
Als ik zie wat in Rotterdam de plantsoentjes aan staat te harken...
pi_57142708
quote:

[..]

Ik ben erg slecht in werken.
*****Kraak........
  dinsdag 4 maart 2008 @ 04:44:29 #239
40111 TheWilliedockSaints
The Taxman Cometh
pi_57142709
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 04:41 schreef kraakvandaal het volgende:

[..]

Ja of het leuk is of niet leuk..zal allemaal wel, maar als zitten niet nodig is, zou ik het wel weten
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_57142710
quote:

[..]

Het wordt toch eens hoog tijd her en der wat 'sociale' regelingen op de tocht te zetten.
pi_57142714
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 04:44 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Het wordt toch eens hoog tijd her en der wat 'sociale' regelingen op de tocht te zetten.
Ik heb geen enkele uitkering of subsidie.
*****Kraak........
pi_57142716
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 04:47 schreef kraakvandaal het volgende:
Ik heb geen enkele uitkering of subsidie.
Hoe kan je dan eten betalen, je internetverbinding betalen en een dak boven je hoofd hebben?
  dinsdag 4 maart 2008 @ 04:49:32 #243
84524 Morwen
I got life
pi_57142717
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 04:40 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:

[..]

ja maargoed alles leuk een aardig, maar is dat nou echt nodig?
Nee, is niet nodig, maar wat wil jij dan?
Only Human
  dinsdag 4 maart 2008 @ 04:52:05 #244
84524 Morwen
I got life
pi_57142722
quote:

[..]

Ik geloof er niks van, als jij goed in je vel zit en een leuke werkplek hebt dan komt dat helemaal goed. Probleem is dat mensen aan hun lot over gelaten worden of nog erger: betutteld (typisch nederlands)
Only Human
pi_57142728
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 04:52 schreef Morwen het volgende:
Ik geloof er niks van, als jij goed in je vel zit en een leuke werkplek hebt dan komt dat helemaal goed. Probleem is dat mensen aan hun lot over gelaten worden of nog erger: betutteld (typisch nederlands)
Allereerst zou de overheid eens moeten stoppen zich daar mee te bemoeien, dat werkt namelijk automatisch betuttelend. Zaken als uitkeringen moeten alleen voor zieken beschikbaar zijn vind ik.
pi_57142729
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 04:49 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Hoe kan je dan eten betalen en een dak boven je hoofd hebben?
Lage vaste lasten, een goed geinvesteerde oprotpremie na vrijwillig ontslag bij reorganisatie.
*****Kraak........
pi_57142732
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 04:52 schreef Morwen het volgende:

[..]

Die werkplek heb ik juist vrijwillig achter me gelaten. Kan mezelf prima bedruipen en heb de tijd om te gaan zitten.
*****Kraak........
  dinsdag 4 maart 2008 @ 05:07:27 #248
84524 Morwen
I got life
pi_57142741
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 04:55 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Allereerst zou de overheid eens moeten stoppen zich daar mee te bemoeien, dat werkt namelijk automatisch betuttelend. Zaken als uitkeringen moeten alleen voor zieken beschikbaar zijn vind ik.
Ik denk dat Nederland wel klaar is zo'n beetje, op elke slak wordt zout gelegd. Mensen vervelen zich de tering en gaan dan maar overal over lopen zeiken. IPV naar zichzelf te kijken gaan ze wijzen, net als de overheid. Ik zeg: Revolutie, Anarchie Nederland is ingekakt en gaat steeds meer de kant op van achter de gordijnen klagen maar actie

Ow en ontopic: Zit niet te janken, zit die 8 dagen uit, met tv/psp/pc/drie maaltjden per dag. Je kan het
Only Human
  dinsdag 4 maart 2008 @ 05:09:52 #249
84524 Morwen
I got life
pi_57142746
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 05:00 schreef kraakvandaal het volgende:

[..]

Die werkplek heb ik juist vrijwillig achter me gelaten. Kan mezelf prima bedruipen en heb de tijd om te gaan zitten.
Mooi toch dan
Only Human
pi_57142750
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 05:07 schreef Morwen het volgende:

Ow en ontopic: Zit niet te janken, zit die 8 dagen uit, met tv/psp/pc/drie maaltjden per dag. Je kan het
Ik ga eerst eens op die "open dag" kijken.
*****Kraak........
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')