Valt wel mee hoor schat.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:04 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Als je niets te melden hebt hou dan gewoon fijn je newbieharses. Bedankt.
Ok dus 8 dagen op het politiebureau mag niet?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:04 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Die vraag is eigenlijk al gewoon beantwoord: daar waar plaats is.
Wat er mis mee is, leg ik net uit.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:05 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Doordat ik niet betaald heb voor wat oude bekeuringen heb ik nu dit gezeik.
Kan 400 euro dokken en dan is de staat weer tevreden, heb op dit moment meer zin om het uit te gaan zitten, wat is daar mis mee?
Maar om even terug te komen op je vraag.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:06 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Ok dus 8 dagen op het politiebureau mag niet?
Mijn harses is zoek? Wat is er met jouw harses gebeurd? Check je fotoboek!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:05 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor schat.
En ik vond mijn opmerking best zinnig.
Jouw harses zijn zeker zoek?
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:08 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Mijn harses is zoek? Wat is er met jouw harses gebeurd? Check je fotoboek!
Kijk dat wil ik dus weten, heb ook al eens 3 dagen daar gezeten en da's klote, geen fatsoenlijk bed.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:07 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Maar om even terug te komen op je vraag.
Ik ken iemand die 5 dagen op het bureau heeft doorgebracht, 8, geen idee.
Oe, jouw fobo is stoerquote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:08 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Mijn harses is zoek? Wat is er met jouw harses gebeurd? Check je fotoboek!
wow, ziet er echt vet uitquote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:07 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Maar om even terug te komen op je vraag.
Ik ken iemand die 5 dagen op het bureau heeft doorgebracht, 8, geen idee.
Als ik 8 dagen opgesloten wordt dan ga ik bijslapen, geen reet dat jij er aan kan veranderen.quote:
Mijn fobo?quote:
Ik zeg niet dat ik het dan kan veranderen, ik zeg dat het dan een mooie kutstraf is.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:10 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Als ik 8 dagen opgesloten wordt dan ga ik bijslapen, geen reet dat jij er aan kan veranderen.
Als de matras maar goed is.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:11 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik het dan kan veranderen, ik zeg dat het dan een mooie kutstraf is.
Zo ja, stuur hem er direct heenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:15 schreef Parzival het volgende:
zouden we een verdrag hebben met thailand ?
Ach ik ga er vast weer nieuwe contacten opdoen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:18 schreef TheOneAndOnly het volgende:
ik hoop dat je een zeep laat vallen en dat tijdens het oprapen stanley de grote neger je kont effe uitwoond, kijken of het je die 400 euro dan nog waard is voor de volgende keer....
Zo, jij bent grappig zeg! Helemaal zelf bedacht!? Respect hoor!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:18 schreef TheOneAndOnly het volgende:
ik hoop dat je een zeep laat vallen en dat tijdens het oprapen stanley de grote neger je kont effe uitwoond, kijken of het je die 400 euro dan nog waard is voor de volgende keer....
Hee Arma ik heb 't idee dat jij wel enige ervaring hebt waar ik op doel.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:20 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Zo, jij bent grappig zeg! Helemaal zelf bedacht!? Respect hoor!
Ik heb overal ervaring mee.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:22 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Hee Arma ik heb 't idee dat jij wel enige ervaring hebt waar ik op doel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |