quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:50 schreef evert het volgende:
en wie heeft de beelden na afloop dat rudi l een knock out uitdeelt aan Peter R?
Nee, daar komt weer een week later een 'speciale' uitzending van Peter Rudolf over met onthullende beelden van de verborgen camera die hij in z'n neus had zitten.quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:55 schreef Aoristus het volgende:
Dat zien we zondag pas..
Wat nou weer doos ?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:00 schreef Haaibaaike het volgende:
Zondag toch ?
en zijn snorharen resoneren het geluid zekerquote:Op donderdag 31 januari 2008 23:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, daar komt weer een week later een 'speciale' uitzending van Peter Rudolf over met onthullende beelden van de verborgen camera die hij in z'n neus had zitten.
zoals Peter zei, "je hebt denk ik een paar klappen te veel op je hoofd gehad"quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:46 schreef pekel het volgende:
Is dit nou een voorbeeldje 'psychisch naar de Maledieven'?
Haha, mooie opmerking was dat jaquote:Op donderdag 31 januari 2008 23:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
"als 't zo werkt heeft u iets te veel klappen gehad"![]()
Haha! Ik kom speciaal naar dit topic om te posten dat ik het zo voor me zie dat Rudi zo boos zou worden over de aanpak van Peter vanwege de frustraties over de manier waarop ie zelf behandeld is, dat ie zo idd glas wijn in z'n gezicht gooitquote:Op donderdag 31 januari 2008 23:44 schreef pekel het volgende:
Wanneer gaat Rudi wijn over Peter heen gooien?
Kan je mee scoren in het buitenland straks geak!quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hij zat op de HEAO in Arnhem 2 jaar geleden, ik heb 'm aantal keer gezien.
"een grote grap"quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:56 schreef rudedeltadude het volgende:
Agnes Kant, Kees van Beijnum, Dick Hoflinga en Tineke Ceelen
en een reactie van joran vd sloot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |