abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 februari 2008 @ 12:02:35 #176
177966 notunreal
Amsterdamse Football Club Ajax
pi_56455366
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 11:55 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Typisch een speler die teveel in een keurslijf is geperst door Ajax. Natuurlijk moet ie nokken met schwalbes en natuurlijk moet ie meer afspelen, maar daar moet hij nu allemaal teveel over nadenken zodat het altijd te lang duurt....
Ja dat gevoel heb ik ook.. Als je hem bij groningen zag speelde hij gewoon heerlijk, onbedwongen maar nu... Dit geldt trouwens voor de meeste spelers die getransfereerd zijn, ahum kennedy, davids en ik kan nog wel even doorgaan maar dat gaat niet want ik moet broodjes halen
Playstation 3 - This is Living!
pi_56455421
Dat is nou het probleem van AJAX .. het systeem staat centraal niet de kwaliteiten van de spelers. Je moet een systeem spelen waarin die kwlaiteiten de kans krijgen om naar boven te komen.
pi_56455456
Rutten en Verbeek zijn de trainers die het beste en meest aanvallende voetbal in de eredivisie spelen met hun team. Ook zijn die clubs nog eens bepert met geld iets wat Ajax een stuk minder is.
Mensen roepen hier vaak Rijkaard maar wat heeft hij nou eigenlijk gepresteerd? De champions league overwinning was voor een groot deel te danken aan Ten Cate en met zijn selectie zou hij er meer uit moeten kunnen halen.
pi_56455597
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 11:55 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Typisch een speler die teveel in een keurslijf is geperst door Ajax. Natuurlijk moet ie nokken met schwalbes en natuurlijk moet ie meer afspelen, maar daar moet hij nu allemaal teveel over nadenken zodat het altijd te lang duurt....
Ik denk ook, dat dat een van de grote problemen is bij Ajax.
pi_56455725
Op naar de play-offs
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_56455776
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 12:20 schreef kevin6188 het volgende:
Op naar de play-offs
Jeuhh!!
pi_56455786
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 12:07 schreef Wooldoor het volgende:
De champions league overwinning was voor een groot deel te danken aan Ten Cate
Dan haal je die

Verder vind ik het altijd een beetje makkelijk dat mensen hier een kampioenschap of zelfs CL-winst met een club als Barcelona 'makkelijk' noemen. Alsof Ernie Brandts er ook kampioen mee was geworden. Ik merk vaak dat die prestaties van Van Gaal en Rijkaard bij Barca worden toegeschreven aan het feit dat ze goede spelers hadden. Alsof het dan automatisch goed komt.

De mensen die die mening zijn toegedaan moeten degradatie met Sparta overigens net zo logisch vinden als een kampioenschap met Barca, aangezien Rijkaard 11 prutsers moest opstellen. Maar dan gaat de vlieger opeens niet meer op.
Woo-loo-loo!
  vrijdag 1 februari 2008 @ 12:25:04 #183
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_56455833
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 12:22 schreef BobbyHill het volgende:

[..]

Dan haal je die
ik wou er ook al op reageren. dat CL succes dankzij Ten Cate is achteraf ook een beetje overdreven gebleken.
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
  vrijdag 1 februari 2008 @ 12:26:29 #184
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_56455857
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 12:06 schreef Chadi het volgende:
Dat is nou het probleem van AJAX .. het systeem staat centraal niet de kwaliteiten van de spelers. Je moet een systeem spelen waarin die kwlaiteiten de kans krijgen om naar boven te komen.
Ik snap al jaren niet waarom ajax zo krampachtig vast blijft houden aan dat 'ajax-systeem'. Als het daadwerkelijk het best mogelijke systeem zou zijn, waarom levert het dan zo weinig resultaten op?
pi_56455954
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 12:20 schreef kevin6188 het volgende:
Op naar de play-offs
Gezellig
pi_56455980
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 12:26 schreef Whiteguy het volgende:

[..]

Ik snap al jaren niet waarom ajax zo krampachtig vast blijft houden aan dat 'ajax-systeem'. Als het daadwerkelijk het best mogelijke systeem zou zijn, waarom levert het dan zo weinig resultaten op?
Het staat of valt natuurlijk wel met de spelers die het moeten uitvoeren, veel meer dan een sterk defensief systeem waarin minder creativiteit en meer draafvermogen van spelers wordt gevraagd.
pi_56455989
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 12:30 schreef DivineJester het volgende:

[..]

Gezellig

Lekker in de kroeg kijken met zijn allen.
  vrijdag 1 februari 2008 @ 12:36:08 #188
82589 S-Two
barba macacu
pi_56456040
Mijn lijstje is denk ik:

Hiddink, Verbeek, Rijkaard, Van Basten
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  vrijdag 1 februari 2008 @ 12:38:42 #189
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_56456100
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 12:26 schreef Whiteguy het volgende:

[..]

Ik ook niet.

Het is 2008, het voetbal van PSV is heel vaak heel lelijk, maar ze pakken we titel na titel.

Ajax moet realistischer gaan worden
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_56456144
Gast achter mij zei het heel passend.

Ajax speelt om te voetballen, PSV speelt om te winnen
  vrijdag 1 februari 2008 @ 12:44:32 #191
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_56456211
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 12:40 schreef CSI_MIAMI het volgende:

Dat is idd een beetje het probleem.

Mooi voetbal mag als het kan, winnen moet....
Get woke, go broke!
pi_56456215
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 12:40 schreef CSI_MIAMI het volgende:

Maar het ziet er allebei niet uit.

Het magische Ajax-voetbal wordt ook al een jaar of tien niet meer getoond. Gooi het dan over een andere boeg zou ik zeggen, want dit werkt ook niet.
Woo-loo-loo!
  vrijdag 1 februari 2008 @ 12:47:31 #193
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_56456272
Tja, aan de andere kant hanteert Ajax de laatste tijd constant die kansloze lange ballen van Stekelenburg, das 100% niet des Ajax's maar het werkt ook nog eens voor geen meter, 9-10 keer ben je de bal gewoon kwijt.

Op-bou-wen is een vies woord.....
Get woke, go broke!
  vrijdag 1 februari 2008 @ 12:55:50 #194
198365 Morendo
The Real Deal
pi_56456424
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 12:44 schreef BobbyHill het volgende:

[..]

Maar het ziet er allebei niet uit.

Het magische Ajax-voetbal wordt ook al een jaar of tien niet meer getoond.
Dat is niet waar. Het wordt sporadisch nog vertoond in Enschede en Heerenveen.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_56456467
Er is tenminste een iemand die plezier heeft de laatste dagen.
AFC AJAX
  vrijdag 1 februari 2008 @ 12:58:56 #196
198365 Morendo
The Real Deal
pi_56456502
Buiten het veld presteert hij dus nog wel.
Die Lebenslust bringt dich um.
  vrijdag 1 februari 2008 @ 13:05:39 #197
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_56456631
Ondanks de geruchten die er zijn denk ik dat je Hiddink kunt vergeten.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  vrijdag 1 februari 2008 @ 13:07:20 #198
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56456663
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 13:05 schreef PyTh het volgende:
Ondanks de geruchten die er zijn denk ik dat je Hiddink kunt vergeten.
Ben ook bang dat het Marco van Basten wordt.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_56456674
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 12:07 schreef Wooldoor het volgende:
Rutten en Verbeek zijn de trainers die het beste en meest aanvallende voetbal in de eredivisie spelen met hun team. Ook zijn die clubs nog eens bepert met geld iets wat Ajax een stuk minder is.
Mensen roepen hier vaak Rijkaard maar wat heeft hij nou eigenlijk gepresteerd? De champions league overwinning was voor een groot deel te danken aan Ten Cate en met zijn selectie zou hij er meer uit moeten kunnen halen.
Sorry hoor maar het zijnt och echt de kwaliteiten van RIjkaard. Die man is gewoon verschrikkelijk goed. Wat heeft HTC nou laten zien bij Ajax behalve dat hij zijn ego niet opzij kon zetten?
pi_56456685
Van Marwijk kent aantal vraagtekens
Geschreven door Franklin Stoker op vrijdag, 1 februari om 12:10

Feyenoord heeft nog geen antwoord op de vraag over de inzetbaarheid van Theo Lucius, Michael Mols en Tim de Cler voor het beladen treffen met Ajax. Het drietal verscheen niet op de oefensessie van de Rotterdammers.

Ook Chun-Soo Lee bleek nog niet geheel okselfris en werkte op Varkenoord een aangepast programma af. Tevens zijn Luigi Bruins en Danny Buijs nog niet volledig hersteld van respectievelijk een hamstring- en bilspierblessure. Beiden trainden wel weer mee met de groep van Bert van Marwijk.

De Klassieker in de Amsterdam Arena zal onder de vleugels van arbiter Jack van Hulten worden genomen. De leidsman floot nooit eerder een duel tussen Ajax en Feyenoord.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')