Ja dat gevoel heb ik ook.. Als je hem bij groningen zag speelde hij gewoon heerlijk, onbedwongen maar nu...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Typisch een speler die teveel in een keurslijf is geperst door Ajax. Natuurlijk moet ie nokken met schwalbes en natuurlijk moet ie meer afspelen, maar daar moet hij nu allemaal teveel over nadenken zodat het altijd te lang duurt....
Ik denk ook, dat dat een van de grote problemen is bij Ajax.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Typisch een speler die teveel in een keurslijf is geperst door Ajax. Natuurlijk moet ie nokken met schwalbes en natuurlijk moet ie meer afspelen, maar daar moet hij nu allemaal teveel over nadenken zodat het altijd te lang duurt....
Dan haal je diequote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:07 schreef Wooldoor het volgende:
De champions league overwinning was voor een groot deel te danken aan Ten Cate
quote:
Ik snap al jaren niet waarom ajax zo krampachtig vast blijft houden aan dat 'ajax-systeem'. Als het daadwerkelijk het best mogelijke systeem zou zijn, waarom levert het dan zo weinig resultaten op?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:06 schreef Chadi het volgende:
Dat is nou het probleem van AJAX .. het systeem staat centraal niet de kwaliteiten van de spelers. Je moet een systeem spelen waarin die kwlaiteiten de kans krijgen om naar boven te komen.
Het staat of valt natuurlijk wel met de spelers die het moeten uitvoeren, veel meer dan een sterk defensief systeem waarin minder creativiteit en meer draafvermogen van spelers wordt gevraagd.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:26 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik snap al jaren niet waarom ajax zo krampachtig vast blijft houden aan dat 'ajax-systeem'. Als het daadwerkelijk het best mogelijke systeem zou zijn, waarom levert het dan zo weinig resultaten op?
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:26 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik snap al jaren niet waarom ajax zo krampachtig vast blijft houden aan dat 'ajax-systeem'. Als het daadwerkelijk het best mogelijke systeem zou zijn, waarom levert het dan zo weinig resultaten op?
Dat is idd een beetje het probleem.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:40 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Gast achter mij zei het heel passend.
Ajax speelt om te voetballen, PSV speelt om te winnen
Maar het ziet er allebei niet uit.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:40 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Gast achter mij zei het heel passend.
Ajax speelt om te voetballen, PSV speelt om te winnen
Dat is niet waar. Het wordt sporadisch nog vertoond in Enschede en Heerenveen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:44 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Maar het ziet er allebei niet uit.
Het magische Ajax-voetbal wordt ook al een jaar of tien niet meer getoond.
Ben ook bang dat het Marco van Basten wordt.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:05 schreef PyTh het volgende:
Ondanks de geruchten die er zijn denk ik dat je Hiddink kunt vergeten.
Sorry hoor maar het zijnt och echt de kwaliteiten van RIjkaard. Die man is gewoon verschrikkelijk goed. Wat heeft HTC nou laten zien bij Ajax behalve dat hij zijn ego niet opzij kon zetten?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:07 schreef Wooldoor het volgende:
Rutten en Verbeek zijn de trainers die het beste en meest aanvallende voetbal in de eredivisie spelen met hun team. Ook zijn die clubs nog eens bepert met geld iets wat Ajax een stuk minder is.
Mensen roepen hier vaak Rijkaard maar wat heeft hij nou eigenlijk gepresteerd? De champions league overwinning was voor een groot deel te danken aan Ten Cate en met zijn selectie zou hij er meer uit moeten kunnen halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |