quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:19 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Ja, over 576 minuten.
Denk dat dat wel meevalt. Van Basten blijft stug aan 4-3-3 volhouden. Weer geen kampioen volgend jaar. Mark my words.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:19 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Waarom? Veel erger dan het de afgelopen 10 jaar was, kan het toch niet worden?
Eens iemand die eens wat anders durft te doen. Die tegen het bestuur in durft te gaan. Ik zou mn handjes dichtknijpen als ik Ajacied was.
Veel talenten hebben ze er ook niet rondlopen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:44 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Ach ja, over twee weken juich er weer om. Bruins is het grootste talent wat er in Rotterdam rond loopt.
Hij is niet opgenomen voor het duel met Kroatiëquote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, die zal zich bijv hard maken voor het aanblijven van urby, die selecteert hij nu namelijk ook nog doodleuk....
De heldquote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:45 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hij is niet opgenomen voor het duel met Kroatië
quote:Vanaf het moment dat Jurgin Colin zijn contract ondertekende bij Ajax heeft de speler het zwaar te voorduren bij zowel media als publiek. Aangezien de verdediger de laatste wedstrijden een betere indruk heeft achtergelaten hebben wij de bezoekers van Ajax Zone de vraag gesteld of hij een tweede kans moet krijgen in Amsterdam. Het is duidelijk dat de meninng van de bezoekers nogal verdeeld is want 40,3 % van de stemmers geeft aan dat hij per direct mag vertrekken.
Aan de andere kant beweren 36,73% van de bezoekers nog steeds vertrouwen te hebben in de verdediger en deze moet dan ook een tweede kans krijgen. Voor 22,97% is het nog niet helemaal duidelijk en deze geven aan nog erg te twijfelen of hij een tweede kans in Amsterdam moet krijgen.
Nee, Ajax zit lekker in de talentenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:43 schreef Cyberia18 het volgende:
Veel talenten hebben ze er ook niet rondlopen.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:52 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Nee, Ajax zit lekker in de talenten
quote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:52 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Nee, Ajax zit lekker in de talenten
Siem de Jong en Van der Wiel, dat zijn echte talenten. De rest gaat het toch niet halen. Ik heb het over talenten a la Bruins, die er op hun twintigste al grotendeels staan.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:58 schreef Cyberia18 het volgende:
![]()
MC Donald, Siempje, Poep ON, Atavita
Nee ik geef je groot gelijk. We lopen overal maar alles af te kraken terwijl we zelf in huis grotere problemen hebben.quote:
Was natuurlijk ook sarcastischquote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:01 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Siem de Jong en Van der Wiel, dat zijn echte talenten. De rest gaat het toch niet halen. Ik heb het over talenten a la Bruins, die er op hun twintigste al grotendeels staan.
* Sony_Nintendo is jaloersquote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:14 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik heb via via een officiele Ajax Supportersvereniging Urzaiz spelers-ansichtkaart gekregen
Ja de laatste paar wedstrijden speelde hij goed. Volgens mij was hij in de oefenwedstrijden aan het begin van het seizoen ook niet slecht. Ik vind zeker dat hij een tweede kans verdient.quote:
Wie?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:06 schreef jorienvdherik het volgende:
Zit Urazaiz zonder in de kroeg of in de arena ?
Zou het?quote:Bovendien heeft Ajax ook nog andere kandidaten, dat hebben ze me zelf verteld. Er is dus nog helemaal niets zeker."
Nou, ik weet niet op welke leeftijd jij zit, maar ik zou toch niet willen terugvallen in jarenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:09 schreef BonJovi het volgende:
Johnnywie zou zijn broertje nou niet willen zijn
Zelfs met een goed gespelde Urzaiz kon ik nog geen chocola van z'n zin maken, vandaarquote:
Vrijdag middag borrel hier op kantoorquote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:09 schreef Damzkieee het volgende:
Heb je weer gezopen Jorien?
Ah op zo'n fietsquote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:15 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Zelfs met een goed gespelde Ursaiz kon ik nog geen chocola van z'n zin maken, vandaar
Ben je kantoortje aan het spelen met je vriendjes?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:16 schreef jorienvdherik het volgende:
Vrijdag middag borrel hier op kantoor
quote:De Sanders nieuwe fysiotherapeut van Oranje
01 februari 2008
Ricardo de Sanders is de nieuwe fysiotherapeut van het Nederlands elftal. Hij is de vervanger van Rob Ouderland die dit kalenderjaar bij Zenit Sint Petersburg aan de slag is gegaan.
De Sanders combineert dit seizoen zijn nieuwe werkzaamheden met zijn huidige functie bij Ajax. Daarna treedt hij fulltime in dienst bij de KNVB. De Sanders werkte tussen 1996 en 2001 ook al bij de nationale voetbalbond.
quote:De VI meldt dat het onderzoek over de prestaties van Ajax door de onderzoekscommissie wel degelijk kritische noten bevat. Zo zou het functioneren van Maarten Fontein en Martin Van Geel ter discussie staan. De manier waarop Ajax zich beweegt op de transfermarkt en de matige prestaties zijn hiervoor de voedingsbodem. De onderzoekscommissie zal haar bevindingen over een maand presenteren.
Echt?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:40 schreef Nashje het volgende:
OPBOUWJAAR![]()
Volgend jaar kampioen, nee echt, deze keer echt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |