Fred Rutten is inderdaad de laatste tijd bij Ajax zou passen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:25 schreef Houniet het volgende:
[..]
Fred Rutten, Ron JansDoe eens normaal gast [ afbeelding ].
Van Gaal had tegen Ibra gezegt dat hij niet nodig was voor de competitie. Hooguit konden we hem gebruiken voor de CL. Belachelijke opmerking natuurlijk en vlak daarna vertrok Ibra.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:25 schreef Blawh het volgende:
[..]
Lag van Gaal daar ook mee in de clinch?Zo goed volg ik Ajax niet, was dat in zijn tijd als TD?
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:26 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Op dit moment heb ik véél liever Lindgren in de basis dan Davids.
Ehmm.. is het in theorie ook niet voor ajax precies het zelfde? Er is talent, er is (veel) geld om dat talent aan te vullen met goede spelers en er is nog een beetje internationale status over wat spelers van buitenaf aanspreekt.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:57 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik snap je vraag maar je hoeft het ook niet te bagatelliseren. In theorie is het geen kunst om met Barcelona kampioen te worden. Toch worden ze het niet elk jaar.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:28 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Van Gaal had tegen Ibra gezegt dat hij niet nodig was voor de competitie. Hooguit konden we hem gebruiken voor de CL. Belachelijke opmerking natuurlijk en vlak daarna vertrok Ibra.
Was in zijn tijd als TD ja.
En die zal je zondag ook krijgen. Ben benieuwd wat hij ervan bakt.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:26 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Op dit moment heb ik véél liever Lindgren in de basis dan Davids.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:28 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Van Gaal had tegen Ibra gezegt dat hij niet nodig was voor de competitie. Hooguit konden we hem gebruiken voor de CL. Belachelijke opmerking natuurlijk en vlak daarna vertrok Ibra.
Was in zijn tijd als TD ja.
Zal wel ff wennen zijn.. maar komt wel goed denk ikquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:30 schreef Houniet het volgende:
[..]
En die zal je zondag ook krijgen. Ben benieuwd wat hij ervan bakt.
WTFquote:A British woman who ripped off her ex-boyfriend's testicle with her bare hands and tried to swallow it has been jailed.
WTF op welke sites zit jij allemaal gastquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:33 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Zal wel ff wennen zijn.. maar komt wel goed denk ik
Trouwens.. ik moet dit ff delen met jullie
[..]
WTF
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:36 schreef w00h00 het volgende:
Kampioenen!!
Denk het niet.. want welke overtreding heeft wegereef dan waargenomen zodat hij besloot om een vrije trap te geven ??quote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Doe niet zo naief.
Tuurlijk komt dat onderzoek er en tuurlijk wordt hij (terecht, helaas) geschorst..
Voor de eerste overtreding floot hij niet hoorquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:42 schreef Chadi het volgende:
[..]
Denk het niet.. want welke overtreding heeft wegereef dan waargenomen zodat hij besloot om een vrije trap te geven ??
PSV kreeg toch een vrije trap voor die charge van Davids op Farfan?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:46 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Voor de eerste overtreding floot hij niet hoor
Nope... zojuist even teruggezocht, lijkt er niet op. Commentator zegt ook 'Wegereef laat dit gaan'quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:47 schreef Chadi het volgende:
[..]
PSV kreeg toch een vrije trap voor die charge van Davids op Farfan?
Edit: nee?.. Ik heb de wedstrijd net even gekeken (zat in het buitenland) en ow ow suarez.. 2 toch wel 100 procent kansen hoor.. Als hij ze tegen feyenoord maakt dan hoor je mij niet meer maar suarez is niet in zijn goede doen.. Hij twijfeld ook te veel, voorgeven, schieten, voorgeven, schieten en uiteindelijk maakt hij dan de actie met als gevolg balverliesquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:47 schreef Chadi het volgende:
[..]
PSV kreeg toch een vrije trap voor die charge van Davids op Farfan?
Typisch een speler die teveel in een keurslijf is geperst door Ajax. Natuurlijk moet ie nokken met schwalbes en natuurlijk moet ie meer afspelen, maar daar moet hij nu allemaal teveel over nadenken zodat het altijd te lang duurt....quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:52 schreef notunreal het volgende:
[..]
Edit: nee?.. Ik heb de wedstrijd net even gekeken (zat in het buitenland) en ow ow suarez.. 2 toch wel 100 procent kansen hoor.. Als hij ze tegen feyenoord maakt dan hoor je mij niet meer maar suarez is niet in zijn goede doen.. Hij twijfeld ook te veel, voorgeven, schieten, voorgeven, schieten en uiteindelijk maakt hij dan de actie met als gevolg balverlies
Of wat?!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:51 schreef Noshiba het volgende:
en jongens, gaan we zaterdag lekker biertje zuipuhhhh!!!
Blijf van me nikes af ouwe..quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:56 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Of wat?!
Zaterdag sowieso de stad in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |