Vertrouwen, fuck vertrouwen. Henk ten Cate, Danny Blind en Co Adriaanse lukten het ook niet, laat staan van Basten. En buiten dat, mocht van Basten echt aangesteld worden dan tekent Davids niet bij. En dan heb je nog eens de kans dat Heitinga en Huntelaar vertrekken. Ik weet het niet meer hoor.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Van mij ook. Ik denk dat hij als clubcoach goeie dingen kan laten zien.
Hoe hij AZ heeft laten voetballen is niet verkeerd.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:53 schreef Blawh het volgende:
[..]
Maar sommigen beoordelen van Basten nu al als een dramatische coach, dat terwijl hij nog nooit een club heeft gecoached. Ik zelf vind van Gaal wat overrated, hij wil de spelers zo ongeveer voorprogrammeren ipv dat ze veel eigen creativiteit mogen tonen. Op termijn beginnen spelers hierover te zeuren of verliezen ze spelvreugde. Wat heeft van Gaal eigenlijk gepresteerd buiten Ajax wat echt knap is?
Hij had toen concurrentie met Depor en Valencia, clubs die halve en finales van CL haalden.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:58 schreef Blawh het volgende:
Ik bedoel maar te zeggen, met het budget dat Barcelona toen had was de kans groot dat je kampioen werd. Het ging tussen Real en Barca, het verschil in budget met andere clubs als Valencia, Sevilla (dit seizoen drama) was toen toch wel wat groter. Bovendien lag hij regelmatig overhoop met de creatieve spelers als Rivaldo en Riquelme, een Rijkaard bijvoorbeeld weet dat soort situaties toch beter te 'managen'.
Ik weet dat ik een beetje overdreef, maar het punt dat ik wou maken is dat ik van Gaal niet de toptrainer vind zoals men hem neerzet. Een goede trainer, maar niet bij de wereldtop. Daarvoor kan hij niet genoeg met een bepaald type opschieten en is hij te eigenwijs.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:05 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Hij had toen concurrentie met Depor en Valencia, clubs die halve en finales van CL haalden.
Als Ten Cate en Adriaanse het al niet lukten (wat doet Blind daartussen?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:00 schreef Houniet het volgende:
[..]
Vertrouwen, fuck vertrouwen. Henk ten Cate, Danny Blind en Co Adriaanse lukten het ook niet, laat staan van Basten. En buiten dat, mocht van Basten echt aangesteld worden dan tekent Davids niet bij. En dan heb je nog eens de kans dat Heitinga en Huntelaar vertrekken. Ik weet het niet meer hoor.
Dat weet ik, maar dat ligt echt niet aan de coaches hoor. Der moet gewoon een bezem door die hele teringbende heen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Als Ten Cate en Adriaanse het al niet lukten (wat doet Blind daartussen?. ), waarom zou een andere ervaren coach opeens wel kunnen? Alleen Hiddink misschien, maar ja. Die komt niet. Rijkaard willen ze ook houden in Barcelona, dus ga daar ook maar niet van uit.
Wie blijven er dan nog over? Jol? Ten Cate 2 plus dan ben je Davids ZEKER kwijt.
Verbeek? Dat is minstens net zo'n grote gok als Van Basten.
Echt Hou, wie je ook aanstelt het is gewoon kut..
Juist. Ajax is een mooie fiets, met lekke banden. Nu proberen we al jaren die banden te plakken, met slechts tijdelijk succes. Maar het wordt nu tijd om eens nieuwe banden op de fiets te zettenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:11 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar dat ligt echt niet aan de coaches hoor. Der moet gewoon een bezem door die hele teringbende heen.
Ibrahimovic niet te vergetenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:58 schreef Blawh het volgende:
Bovendien lag hij regelmatig overhoop met de creatieve spelers als Rivaldo en Riquelme,
Maar wie wil jij dan?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:11 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar dat ligt echt niet aan de coaches hoor. Der moet gewoon een bezem door die hele teringbende heen.
NIeuwe wielen eerder.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:13 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Juist. Ajax is een mooie fiets, met lekke banden. Nu proberen we al jaren die banden te plakken, met slechts tijdelijk succes. Maar het wordt nu tijd om eens nieuwe banden op de fiets te zetten
Is Adriaanse toendertijd terecht weggestuurd?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Als Ten Cate en Adriaanse het al niet lukten (wat doet Blind daartussen?. ), waarom zou een andere ervaren coach opeens wel kunnen? Alleen Hiddink misschien, maar ja. Die komt niet. Rijkaard willen ze ook houden in Barcelona, dus ga daar ook maar niet van uit.
Wie blijven er dan nog over? Jol? Ten Cate 2 plus dan ben je Davids ZEKER kwijt.
Verbeek? Dat is minstens net zo'n grote gok als Van Basten.
Echt Hou, wie je ook aanstelt het is gewoon kut..
Goeie vraag. Een Mourinho komt echt niet naar Ajax.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Maar wie wil jij dan?
Ervan uitgaande dat Hiddink en Rijkaard niet komen. Wie dan?
In de tijd van Co/ Beenhakker werden er volgens mij voor het laatst structureel goede speler gescout door Ajax. Zlatan, Maxwell, Trabelsi, Mido (kan voetballen, alleen kutkarakter) bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:16 schreef Robar het volgende:
[..]
Is Adriaanse toendertijd terecht weggestuurd?
Ik had er wel vertrouwen in, dat hij een goed spelend elftal kon neerzetten.
Daarnaast was het toen ook niet zo slecht wat Ajax presteerde.
Ag het probleem is niet de trainers die worden aangesteld, het probleem zit daarboven. Met dat teringbeleid.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Maar wie wil jij dan?
Ervan uitgaande dat Hiddink en Rijkaard niet komen. Wie dan?
Fred Rutten, Ron Jansquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:23 schreef Wooldoor het volgende:
Ik zeg Gert-Jan Verbeek, we hebben de laatste jaren al zat bekende trainers gehad en ook met ervaring maar het is helemaal niets geworden. Waarom niet eens met een Verbeek of Ron Jans of mischien zelfs Fred Rutten proberen.
Lag van Gaal daar ook mee in de clinch?quote:
Op dit moment heb ik véél liever Lindgren in de basis dan Davids.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
Nu Davids geschorst is, staat Lindgren zondag op. Als een nieuwe Pettersson neemt hij Ajax bij de hand op weg naar het Leidscheplein. Met schaal.,
,
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |