abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 februari 2008 @ 11:00:11 #126
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_56453610
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 10:56 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Van mij ook. Ik denk dat hij als clubcoach goeie dingen kan laten zien.
Vertrouwen, fuck vertrouwen. Henk ten Cate, Danny Blind en Co Adriaanse lukten het ook niet, laat staan van Basten. En buiten dat, mocht van Basten echt aangesteld worden dan tekent Davids niet bij. En dan heb je nog eens de kans dat Heitinga en Huntelaar vertrekken. Ik weet het niet meer hoor.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  vrijdag 1 februari 2008 @ 11:00:57 #127
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_56453629
Terrecht zo 2e schorsing, maar zal er wel niet van komen.
pi_56453638
Ik wil overigens niet zeggen dat van Gaal geen goede trainer is hoor, maar ik vind dat hij zwaar overrated wordt en neergezet als 1 van de topcoaches in de wereld. Dat vind ik hem zeer zeker niet.
pi_56453678
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 10:53 schreef Blawh het volgende:

[..]

Maar sommigen beoordelen van Basten nu al als een dramatische coach, dat terwijl hij nog nooit een club heeft gecoached. Ik zelf vind van Gaal wat overrated, hij wil de spelers zo ongeveer voorprogrammeren ipv dat ze veel eigen creativiteit mogen tonen. Op termijn beginnen spelers hierover te zeuren of verliezen ze spelvreugde. Wat heeft van Gaal eigenlijk gepresteerd buiten Ajax wat echt knap is?
Hoe hij AZ heeft laten voetballen is niet verkeerd.
Ajax was natuurlijk ook ongekend en nadien heeft hij het bij Barcelona ook aardig goed gedaan.
Alleen het Nederlands elftal heeft hij verkeerd aangepakt.
Hij is uitgegaan van zijn aanpak als clubcach en dat werkt niet bij een nationaal elftal.

Overigens schrijf ik van Basten niet af als clubcoach, maar ik vind niet, dat Ajax een risico moet nemen, als er hele goede alternatieven zijn. Waarom zou je voor van Basten kiezen, als je je kunt richten op mensen als, Verbeek, Jol, Hiddink, Rijkaard, Adriaanse. Zij hebben zich allemaal al bewezen. Laat van Basten zich eerst eens bewijzen bij een "kleinere club".
  vrijdag 1 februari 2008 @ 11:04:00 #130
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_56453728
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_56453763
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 10:58 schreef Blawh het volgende:
Ik bedoel maar te zeggen, met het budget dat Barcelona toen had was de kans groot dat je kampioen werd. Het ging tussen Real en Barca, het verschil in budget met andere clubs als Valencia, Sevilla (dit seizoen drama) was toen toch wel wat groter. Bovendien lag hij regelmatig overhoop met de creatieve spelers als Rivaldo en Riquelme, een Rijkaard bijvoorbeeld weet dat soort situaties toch beter te 'managen'.
Hij had toen concurrentie met Depor en Valencia, clubs die halve en finales van CL haalden.
pi_56453844
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 11:05 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Hij had toen concurrentie met Depor en Valencia, clubs die halve en finales van CL haalden.
Ik weet dat ik een beetje overdreef, maar het punt dat ik wou maken is dat ik van Gaal niet de toptrainer vind zoals men hem neerzet. Een goede trainer, maar niet bij de wereldtop. Daarvoor kan hij niet genoeg met een bepaald type opschieten en is hij te eigenwijs.
Bovendien heeft van Gaal harder gefaald als bondscoach en was het spel ook niet goed onder zijn leiding, daar wordt van Gaal niet op beoordeeld en velen beoordelen van Basten wel als slechte clubcoach vanwege zijn periode bij de KNVB.
  vrijdag 1 februari 2008 @ 11:10:48 #133
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_56453886
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 11:00 schreef Houniet het volgende:

[..]

Vertrouwen, fuck vertrouwen. Henk ten Cate, Danny Blind en Co Adriaanse lukten het ook niet, laat staan van Basten. En buiten dat, mocht van Basten echt aangesteld worden dan tekent Davids niet bij. En dan heb je nog eens de kans dat Heitinga en Huntelaar vertrekken. Ik weet het niet meer hoor.
Als Ten Cate en Adriaanse het al niet lukten (wat doet Blind daartussen? . ), waarom zou een andere ervaren coach opeens wel kunnen? Alleen Hiddink misschien, maar ja. Die komt niet. Rijkaard willen ze ook houden in Barcelona, dus ga daar ook maar niet van uit.
Wie blijven er dan nog over? Jol? Ten Cate 2 plus dan ben je Davids ZEKER kwijt.
Verbeek? Dat is minstens net zo'n grote gok als Van Basten.
Echt Hou, wie je ook aanstelt het is gewoon kut. .
-
  vrijdag 1 februari 2008 @ 11:11:56 #134
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_56453920
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 11:10 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Als Ten Cate en Adriaanse het al niet lukten (wat doet Blind daartussen? . ), waarom zou een andere ervaren coach opeens wel kunnen? Alleen Hiddink misschien, maar ja. Die komt niet. Rijkaard willen ze ook houden in Barcelona, dus ga daar ook maar niet van uit.
Wie blijven er dan nog over? Jol? Ten Cate 2 plus dan ben je Davids ZEKER kwijt.
Dat weet ik, maar dat ligt echt niet aan de coaches hoor. Der moet gewoon een bezem door die hele teringbende heen.
  vrijdag 1 februari 2008 @ 11:12:59 #135
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_56453948
Ohja, en Blind staat daar inderdaad tussen. Die doet in mijn ogen echt niet onder van Basten hoor.
pi_56453954
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 11:11 schreef Houniet het volgende:

[..]

Dat weet ik, maar dat ligt echt niet aan de coaches hoor. Der moet gewoon een bezem door die hele teringbende heen.
Juist. Ajax is een mooie fiets, met lekke banden. Nu proberen we al jaren die banden te plakken, met slechts tijdelijk succes. Maar het wordt nu tijd om eens nieuwe banden op de fiets te zetten
pi_56454002
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 10:58 schreef Blawh het volgende:
Bovendien lag hij regelmatig overhoop met de creatieve spelers als Rivaldo en Riquelme,
Ibrahimovic niet te vergeten
  vrijdag 1 februari 2008 @ 11:15:38 #138
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_56454018
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 11:11 schreef Houniet het volgende:

[..]

Maar wie wil jij dan?
Ervan uitgaande dat Hiddink en Rijkaard niet komen. Wie dan?
-
  vrijdag 1 februari 2008 @ 11:16:54 #139
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_56454060
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 11:13 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Juist. Ajax is een mooie fiets, met lekke banden. Nu proberen we al jaren die banden te plakken, met slechts tijdelijk succes. Maar het wordt nu tijd om eens nieuwe banden op de fiets te zetten
NIeuwe wielen eerder.
-
pi_56454062
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 11:10 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Is Adriaanse toendertijd terecht weggestuurd?
Ik had er wel vertrouwen in, dat hij een goed spelend elftal kon neerzetten.
Daarnaast was het toen ook niet zo slecht wat Ajax presteerde.

Martin Jol, zou ik geen ten Cate 2 willen noemen, maar feit is dat ook hij inderdaad een wat vreemde gebruiksaanwijzing heeft. Toch vind ik die gok minder groot, dan van Basten.

Verbeek laat genoeg zien bij Heerenveen op dit moment en ik acht hem in staat om bij Ajax hetzelfde voor elkaar te krijgen. Hij heeft namelijk schijt aan ego's en vedettes en vaart zijn eigen koers.

Rijkaard en Hiddink, liggen wellicht wat moeilijker, maar Hiddink zijn contract is nog niet verlengd, dus de mogeljikheid is er wel.
pi_56454079
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 11:15 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Maar wie wil jij dan?
Goeie vraag. Een Mourinho komt echt niet naar Ajax.
pi_56454140
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 11:16 schreef Robar het volgende:

[..]

Is Adriaanse toendertijd terecht weggestuurd?
Ik had er wel vertrouwen in, dat hij een goed spelend elftal kon neerzetten.
Daarnaast was het toen ook niet zo slecht wat Ajax presteerde.
In de tijd van Co/ Beenhakker werden er volgens mij voor het laatst structureel goede speler gescout door Ajax. Zlatan, Maxwell, Trabelsi, Mido (kan voetballen, alleen kutkarakter) bijvoorbeeld.
  vrijdag 1 februari 2008 @ 11:20:21 #143
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_56454146
Ik zie ook liever Hiddink of Rijkaard hoor.
Adriaanse nooit meer, Jol liever niet.
Maar met Van Basten en/of Verbeek zou ik zeker kunnen leven. Louis ook wel, maar dat loopt uiteindelijk toch wel op gezeik uit.
-
  vrijdag 1 februari 2008 @ 11:21:59 #144
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_56454201
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 11:15 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Maar wie wil jij dan?
Ag het probleem is niet de trainers die worden aangesteld, het probleem zit daarboven. Met dat teringbeleid.
pi_56454220
Mijn voorkeur lijstje:
1. Guus Hiddink
2. Rijkaard/Verbeek
3. Adriaanse/Van Basten/Van Gaal
  vrijdag 1 februari 2008 @ 11:22:41 #146
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_56454225
Nu Davids geschorst is, staat Lindgren zondag op. Als een nieuwe Pettersson neemt hij Ajax bij de hand op weg naar het Leidscheplein. Met schaal.

, , .
-
pi_56454258
Ik zeg Gert-Jan Verbeek, we hebben de laatste jaren al zat bekende trainers gehad en ook met ervaring maar het is helemaal niets geworden. Waarom niet eens met een Verbeek of Ron Jans of mischien zelfs Fred Rutten proberen.
  vrijdag 1 februari 2008 @ 11:25:24 #148
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_56454303
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 11:23 schreef Wooldoor het volgende:
Ik zeg Gert-Jan Verbeek, we hebben de laatste jaren al zat bekende trainers gehad en ook met ervaring maar het is helemaal niets geworden. Waarom niet eens met een Verbeek of Ron Jans of mischien zelfs Fred Rutten proberen.
Fred Rutten, Ron Jans Doe eens normaal gast .
pi_56454314
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 11:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Ibrahimovic niet te vergeten
Lag van Gaal daar ook mee in de clinch? Zo goed volg ik Ajax niet, was dat in zijn tijd als TD?
pi_56454336
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 11:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
Nu Davids geschorst is, staat Lindgren zondag op. Als een nieuwe Pettersson neemt hij Ajax bij de hand op weg naar het Leidscheplein. Met schaal.

, , .
Op dit moment heb ik véél liever Lindgren in de basis dan Davids.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')