abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 februari 2008 @ 10:24:46 #101
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_56452735
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 09:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
Davids zijn we dus 7(!!) wedstrijden kwijt.
Wat een oliedomme actie zeg...
Volgens mij kun je die ook beter kwijt dan rijk zijn.....
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  vrijdag 1 februari 2008 @ 10:33:32 #102
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56452938
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 10:08 schreef BigFire het volgende:

[..]
Nog altijd hoop ik dat Marco van Basten het niet wordt, maar het komt zelden uit wat ik hoop.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_56452944
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 10:24 schreef PyTh het volgende:

[..]

Volgens mij kun je die ook beter kwijt dan rijk zijn.....
Op dit moment zeker. Hij komt terug van een zware blessure, en er wordt verwacht dat hij er meteen staat. Terwijl hij het gewoon niet kan belopen. Dan loopt die alleen maar gefrustreerd rond.
Geef Lindgren maar een kans.
pi_56453044
Verdomme zeg.. baal nog steeds van woensdag.. om steeds maar weer dezelfde fouten te zien..

Zou de nieuwe trainer niet deze maand bekend gemaakt gaan worden?
pi_56453063
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 10:38 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Verdomme zeg.. baal nog steeds van woensdag.. om steeds maar weer dezelfde fouten te zien.. [ afbeelding ]

Zou de nieuwe trainer niet deze maand bekend gemaakt gaan worden?
Dat was dacht ik wel het streven.
  vrijdag 1 februari 2008 @ 10:39:38 #106
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_56453084
Het wordt van Basten .
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_56453089
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 10:38 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Dat was dacht ik wel het streven.
hmm.. zo streven wij ook al weer sinds 2004 naar een landskampioenschap.. zal er dus ook weer niet van komen..

Kan toch bijna niet missen dat het de verlosser van Basten gaat worden? wat een drama zeg..

AJAX LUISTER EENS NAAR JE ACHTERBAN!
  vrijdag 1 februari 2008 @ 10:46:23 #108
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_56453245
Ik weet het oprecht niet meer.. Ajax is echt bezig met zelfdestructie......

Op geen enkel vlak klopt er nog iets.....
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_56453312
Dat sommigen nu van Basten al een drama vinden als clubcoach snap ik niet. En van Gaal zien ze maar al te graag komen, die heeft al bondscoach zeker net zo hard gefaald en dat met een betere selectie.
  vrijdag 1 februari 2008 @ 10:48:59 #110
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_56453323
Na het bericht van CSI
quote:
Davids moet vrezen voor tweede schorsing

Edgar Davids hangt nog een tweede schorsing boven het hoofd. De middenvelder van Ajax mocht tijdens het midweekse duel met PSV (0-2 verlies) al inrukken wegens een grove charge op de benen van Edison Mendez, maar een eerdere overtreding zou de aanvoerder wel eens fataal kunnen worden.

De 'Pitbull' beging eerder in het treffen een overtreding op aanvaller Jefferson Farfan. Volgens scheidsrechter Jan Wegereef had daar al rood voor getrokken kunnen worden. "Na het zien van de tv-beelden was ook de eerste actie, een overtreding op Jefferson Farfán, rood waard. Het zou me niet verbazen als de aanklager betaald voetbal nog een onderzoek instelt", aldus de arbiter.

Hoewel Wegereef het incident met de Peruviaan niet heeft waargenomen mag Davids vrezen voor een nieuwe schorsing. Ditmaal zou het een schorsing betreffende vijf competitieduels zijn. "Mijn assistenten helaas ook niet, vertelden ze me na de wedstrijd. Was het maar tien meter verder naar links gebeurd. Zoals je hebt kunnen zien, is het spel hervat met een inworp."

"Ik zag wel een duel, maar doordat Davids en Farfán met hun rug naar me toe stonden, werd mijn zicht geblokkeerd. Ik heb totaal niet waargenomen wat er werkelijk gebeurde, terwijl ik tien meter van de situatie af stond. Op tv was het een heel ander verhaal en besefte ik dat ik toen al rood had moeten trekken", besloot de leidsman.
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  vrijdag 1 februari 2008 @ 10:49:34 #111
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_56453336
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 10:48 schreef Blawh het volgende:
Dat sommigen nu van Basten al een drama vinden als clubcoach snap ik niet. En van Gaal zien ze maar al te graag komen, die heeft al bondscoach zeker net zo hard gefaald en dat met een betere selectie.
Weet je wat nou het mooie is, van Gaal heeft iets meer ervaring.
pi_56453351
quote:
Inderdaad. Van mij mag Van Basten het worden. Ik heb er wel vertrouwen in.
pi_56453352
quote:
Ik ben huiverig voor de manier waarop hij met spelers omgaat. En als hij zijn selectiebeleid doorzet naar een transferbeleid dan kunnen we onze lol nog op als ik denk aan Denneboom en kornuiten.
pi_56453374
quote:
Eens

Van Gaal faalde dit jaar heel erg, ik vind hem geen trainer voor het post-Bostman arrest
pi_56453403
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 10:49 schreef Houniet het volgende:

[..]

Dat had Van Gaal ook toen hij aan zijn eerste Ajax-periode begon? Wat tevens zijn meest succesvolle periode is geweest. Daarna werd het alleen maar minder met Louis.
pi_56453433
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 10:49 schreef Houniet het volgende:

[..]

Maar sommigen beoordelen van Basten nu al als een dramatische coach, dat terwijl hij nog nooit een club heeft gecoached. Ik zelf vind van Gaal wat overrated, hij wil de spelers zo ongeveer voorprogrammeren ipv dat ze veel eigen creativiteit mogen tonen. Op termijn beginnen spelers hierover te zeuren of verliezen ze spelvreugde. Wat heeft van Gaal eigenlijk gepresteerd buiten Ajax wat echt knap is?
pi_56453457
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 10:53 schreef Blawh het volgende:

[..]

Maar sommigen beoordelen van Basten nu al als een dramatische coach, dat terwijl hij nog nooit een club heeft gecoached. Ik zelf vind van Gaal wat overrated, hij wil de spelers zo ongeveer voorprogrammeren ipv dat ze veel eigen creativiteit mogen tonen. Maar wat heeft van Gaal eigenlijk gepresteerd buiten Ajax wat echt knap is?
Met Barca
pi_56453466
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 10:54 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Met Barca
Is dat echt knap?
  vrijdag 1 februari 2008 @ 10:56:41 #119
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_56453513
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 10:50 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Inderdaad. Van mij mag Van Basten het worden. Ik heb er wel vertrouwen in.
Van mij ook. Ik denk dat hij als clubcoach goeie dingen kan laten zien.
-
pi_56453514
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 10:54 schreef Blawh het volgende:

[..]

Is dat echt knap?
Naja, na hem hadden ze 5 jaar ofzo geen prijs meer, het was toen net zo'n rotzooi als nu bij Ajax (op de financiele problemen na).

Het was toen trouwens veel erger, volgens mij waren ze 2x achter elkaar als 10de geeindigt
  vrijdag 1 februari 2008 @ 10:57:09 #121
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_56453527
quote:

[..]

Is dat echt knap?
Vergeleken de competitie wel ja.
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 10:56 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Naja, na hem hadden ze 5 jaar ofzo geen prijs meer, het was toen net zo'n rotzooi als nu bij Ajax (op de financiele problemen na).
Inderdaad.
pi_56453528
quote:

[..]

Is dat echt knap?
Ik snap je vraag maar je hoeft het ook niet te bagatelliseren. In theorie is het geen kunst om met Barcelona kampioen te worden. Toch worden ze het niet elk jaar.
pi_56453565
Ik bedoel maar te zeggen, met het budget dat Barcelona toen had was de kans groot dat je kampioen werd. Het ging tussen Real en Barca, het verschil in budget met andere clubs als Valencia, Sevilla (dit seizoen drama) was toen toch wel wat groter. Bovendien lag hij regelmatig overhoop met de creatieve spelers als Rivaldo en Riquelme, een Rijkaard bijvoorbeeld weet dat soort situaties toch beter te 'managen'.
  vrijdag 1 februari 2008 @ 10:58:49 #124
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_56453571
quote:

[..]

Is dat echt knap?
Ik vind van wel. Zijn zat coaches die daar wel faalden.
-
pi_56453596
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 10:58 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ik vind van wel. Zijn zat coaches die daar wel faalden.
Louis heeft daar ook gefaald, zijn 2e keer daar was niet bepaald een succes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')