quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:26 schreef jna het volgende:
Jorien zit volgens mij 24/7 te F5'en op het Ajax topic
Raar zeg, op zo'n site waar iedereen eigen berichten kan postenquote:Op donderdag 31 januari 2008 21:25 schreef Lubbert het volgende:
Ik las net op ajaxshowtime dat Milan Jovanovic per direct naar Ajax komt. Het bericht is inmiddels ook weer weg gehaald, raar genoeg. Verder geen info. Ik ben er inmiddels achter dat dit een spits van Standard Luik is met 35 goals in 57 wedstrijden en hij is 26 jaar oud. Meer mensen die wat van dit bericht af weten?
dat wel maar toch.....quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:00 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ja dat vind ik gek. Ik heb altijd zin in een Ajax-feyenoord of andersom. No matter what!
Sorry ik liet een scheet.quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:15 schreef Jasza het volgende:
Fucking hell wat is dit, lijkt wel alsof Amsterdam staat te trillen
was dat echt, hoorde van die gekke geluiden bij paauw en wittermanquote:Op donderdag 31 januari 2008 23:15 schreef Jasza het volgende:
Fucking hell wat is dit, lijkt wel alsof Amsterdam staat te trillen
Me plafond was aan het trillen oa en zieke bliksem ergensquote:Op donderdag 31 januari 2008 23:19 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
was dat echt, hoorde van die gekke geluiden bij paauw en witterman
de hele overstap naar de Arena en de beurs heeft Ajax veranderd... en niet ten goede tot nu toe.quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:27 schreef F1Bas het volgende:
Ajax dat dood is, erg overdreven weer. Je kan hoogstens zeggen dat we niet meer mee kunnen strijden om de titel de afgelopen jaren.
en daarna in de VCL eruitquote:Op donderdag 31 januari 2008 23:35 schreef Noshiba het volgende:
Joduh joduh,
joduh, joduh
joduh, joduh
we gaan voor de play-offs
whehequote:Op donderdag 31 januari 2008 23:41 schreef toma het volgende:
[..]
en daarna in de VCL eruit![]()
tegen Rodester ofzo,... en dan nooit meer kampioen worden.... de jeugd opleiding wordt overgenomen door PSV en Cruijff bekent dat hij een kakkerlak is die Ajax kapot wil maken.![]()
het komt allemaal wel goed
Doe jij maar lekker alsof er niets aan de hand is.quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:27 schreef F1Bas het volgende:
Ajax dat dood is, erg overdreven weer. Je kan hoogstens zeggen dat we niet meer mee kunnen strijden om de titel de afgelopen jaren.
precies net als bij Feyenoord.quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:46 schreef Nashje het volgende:
[..]
Doe jij maar lekker alsof er niets aan de hand is.
Laat Ajax maar lekker buiten de playoffs eindigen. Koppen rollen ole ole.
Ik zeg niet dat er niks aan de hand is maar dood? Kom op he, er spelen clubs die een europa cup finale hebben gespeeld in de 2de divisie.quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:46 schreef Nashje het volgende:
[..]
Doe jij maar lekker alsof er niets aan de hand is.
Laat Ajax maar lekker buiten de playoffs eindigen. Koppen rollen ole ole.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |