ja kut, nu zit ik hardop te lachen...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:03 schreef Houniet het volgende:
[..]
buzzer even serieus
Herpes.
aan jou de eer
Mijn Mac is open hoorquote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:03 schreef Houniet het volgende:
Serieus ik heb echt hongerHet is kut dat de mac dicht zit
.
Idd jammer ja.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:05 schreef buzzer het volgende:
[..]
ja kut, nu zit ik hardop te lachen...
Die OP is een beetje jammer, dat wel.....
die van mij tot 0000 op de werkdagen, en vrijdag, zaterdag en zondag tot 0300 openquote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:03 schreef Houniet het volgende:
[..]
buzzer even serieus
Herpes.
aan jou de eer
Mijn Mac betreft een MacBook, van Applequote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:07 schreef Houniet het volgende:
[..]
die van mij tot 0000 op de werkdagen, en vrijdag, zaterdag en zondag tot 0300 open
Ik wist hetquote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:08 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Mijn Mac betreft een MacBook, van Appleweet je wel
Ow ik was de smileys vergetenquote:
dat is ook mijn favoriete MACquote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:08 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Mijn Mac betreft een MacBook, van Appleweet je wel
die "hamburgers" zijn echt niet te vreten en die rotten in een computerkast. Mijn i-book daarentegen nietquote:
hehequote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:12 schreef buzzer het volgende:
[..]
die "hamburgers" zijn echt niet te vreten en die rotten in een computerkast. Mijn i-book daarentegen niet
Ik duik ook de mand in, morgen op tijd er weer uit ook.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:16 schreef buzzer het volgende:
Maar ik ga nu wel aanstalten maken, de wekker gaat weer om 6 uur.
Zekerquote:
Hoiquote:
Ik word zondag alweer een jaar ouderquote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi![]()
We zijn al weer een maand het jaar in. De tijd gaat echt hard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |