Goed argumentquote:
Neequote:Op donderdag 31 januari 2008 23:29 schreef jorienvdherik het volgende:
zometeen nog ff nova kijken denk ik, was dat intressant om te zien ?
Ja, maar als je dit topic volledig leest heb je dezelfde infoquote:Op donderdag 31 januari 2008 23:29 schreef jorienvdherik het volgende:
vanmij apart verkoopt peter zijn ziel aan de duivel, als die zaak maar opgelost wordt, dan boeit dat allemaal niet.quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:30 schreef ErikT het volgende:
[..]
Goed argument![]()
Nog één van die en je hebt me volledig klem geluld.
...en terecht!quote:Hij staat zich nu waarschijnlijk af te trekken terwijl hij zichzelf op TV ziet.
ja dan kunnen we weer opgelucht ademhalen en _eindelijk_ verder met ons leven.quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:31 schreef JohnDope het volgende:
[..]
vanmij apart verkoopt peter zijn ziel aan de duivel, als die zaak maar opgelost wordt, dan boeit dat allemaal niet.![]()
ik kijk het wel ffquote:Op donderdag 31 januari 2008 23:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, maar als je dit topic volledig leest heb je dezelfde info.
zat half te slapen, iets met beatrix die holloway om het leven had gebracht ofzo ?!?!?!quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:29 schreef jorienvdherik het volgende:
Zie mijn ondertitel.quote:
Als die zaak wordt opgelost is er nog in ieder geval een klein lichtpuntje mbt gerechtigheid in deze verrotte en corrupte wereld.quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:33 schreef fokje het volgende:
[..]
ja dan kunnen we weer opgelucht ademhalen en _eindelijk_ verder met ons leven.
quote:
Je bent een beetje laat.quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:32 schreef Mejoon het volgende:
In de open directory van de Engelse site van Peter R de Vries vonden wij een pagina met daarin een uitgeschreven gesprek tussen Peter en procureur Hans Mos. De Open Directory is inmiddels gesloten, maar wij hebben de pagina voor jullie bewaard.
Hart van Nederland kan er toch precies voor de climax tussendoor?quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:35 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik vind het zeker netje svan Peter en zal zondag ook kijken.
21:30 tot 23:30 dus?
Maar dan moeten ze hart van nederland laten vervallen, dat is een ramp voor SBS.
20:30 tot 22:30 had mij logischer geleken.
De leuke en gezellige Dames van HvL komen vast daarna.quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:35 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik vind het zeker netje svan Peter en zal zondag ook kijken.
21:30 tot 23:30 dus?
Maar dan moeten ze hart van nederland laten vervallen, dat is een ramp voor SBS.
20:30 tot 22:30 had mij logischer geleken.
Dit is echt al tien keer voorbijgekomen in meerdere topics, sinds vele uren geleden al.quote:
Voor de Amerikanen is het in ieder geval genoeg reden om Joran ooit een enkele reis US of A te gevenquote:Op donderdag 31 januari 2008 23:38 schreef Opzoutvaatje het volgende:
De Amerikanen lijken niet zo optimistisch als Peter R. de Vries. De advocaat van de moeder denkt dat het op niets zal uitlopen.
http://abcnews.go.com/International/Story?id=4222253&page=2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |