Mjah mijn lijf is ook een zooitje, maar ik ga niet alle leuke dingen opgeven, begin er niet aanquote:Op donderdag 31 januari 2008 20:04 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik gooide de vorige dicht met dit bericht:
Daarom ben ik zo bang om met lopen te beginnen. Dat gaat bij mij geheid fout, ik zou dan niet bij een marathon stoppen en uiteindelijk m'n knieën kapot lopen.
[FOT SC # 87] Slowchattende fotografie (En PDJ reageer eens sneller)
Twee tips:quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:00 schreef ultra_ivo het volgende:
Daarom ben ik zo bang om met lopen te beginnen. Dat gaat bij mij geheid fout, ik zou dan niet bij een marathon stoppen en uiteindelijk m'n knieën kapot lopen.
Das balen. Waar heb je last van? Lijkt me wel ontzettend frustrerend zeg, ik heb de afgelopen 3 maanden minder gelopen en dat was al enorm frustrerend, laat staan 8 maandenquote:Op donderdag 31 januari 2008 19:55 schreef An24 het volgende:
Herkenbaar. Zelf ben ik nog aan het revalideren, helaas al 8 maanden. Vandaag kon ik eindelijk 23 minuten aan een stuk door hardlopen op de loopband, das mooi want een paar maanden gelden lukte dat niet eens een minuut![]()
Ik heb vorig jaar de 10 km van rotterdam gelopen. Daarna ging mijn heup uit de kom en ben ik te snel weer gaan lopen. Daardoor raakten pezen ontstoken en kreeg ik bekkeninstabiliteit. Zit je danquote:Op donderdag 31 januari 2008 20:07 schreef FJD het volgende:
[..]
Twee tips:
1) Altijd op hardloopschoenen lopen. Op gympen of sportschoenen loop je je benen kapot, op de foute manier. Je hebt de demping van een hardloopschoen nodig.
2) Begin met een beginnersschema. Vorig jaar april ben ik begonnen met hardlopen-wandelen-hardlopen, om de minuut en dat dan 10x zodat de training welgeteld 20 minuten duurde en ik was kapot na afloop. Het begin is moeilijk en zwaar maar daar moet je gewoon doorheen, zonder te overhaasten.
[..]
Das balen. Waar heb je last van? Lijkt me wel ontzettend frustrerend zeg, ik heb de afgelopen 3 maanden minder gelopen en dat was al enorm frustrerend, laat staan 8 maandenDamn, wel fijn dat het weer goed, al het begin is moeilijk maar zodra je eenmaal weer lekker loopt dan ga je echt met grote sprongen vooruit
Ow ja, nog even en we kunnen mergen met het Centrale Hardloop topic
Pfffffffquote:Op donderdag 31 januari 2008 20:18 schreef An24 het volgende:
Ik heb vorig jaar de 10 km van rotterdam gelopen. Daarna ging mijn heup uit de kom en ben ik te snel weer gaan lopen. Daardoor raakten pezen ontstoken en kreeg ik bekkeninstabiliteit. Zit je dan
Ah, jij kent meneer Murphy ookquote:Op donderdag 31 januari 2008 20:18 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar de 10 km van rotterdam gelopen. Daarna ging mijn heup uit de kom en ben ik te snel weer gaan lopen. Daardoor raakten pezen ontstoken en kreeg ik bekkeninstabiliteit. Zit je dan
Dat is idd leuk om te doenquote:Op donderdag 31 januari 2008 20:15 schreef EchnaDarr het volgende:
Ik hou het wel bij stil staand foto's maken van mensen hier hardlopen
Mjah was klote, maar ik kan er helaas niets aan doen, behalve beter op mezelf letten natuurlijk.quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:20 schreef FJD het volgende:
[..]
PfffffffDan ben je idd wel een hele tijd in de lappenmand
![]()
Was wel een dramarace zeg, veels te druk, teveel stress, uiteindelijk binnen in 46minuten ofzo. Echt te tragisch voor mijn niveau van toen. Wel een ontzettend cool T-shirt mee gekregenMet heel groot "Ik ben niet te stoppen" op je rug. Werd ik nog mooi mee omgeroepen toen ik de Halve in Amsterdam liep
quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:22 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ah, jij kent meneer Murphy ook
Sterkte, hopelijk valt het mee. En als het niet mee valt vergaat de wereld niet, er zijn nog steeds genoeg leuke dingen te doen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:26 schreef An24 het volgende:
[..]
Mjah was klote, maar ik kan er helaas niets aan doen, behalve beter op mezelf letten natuurlijk.
Ja was erg he, ook veel te warm, 27 graden of zo. Ik deed er iets over het uur over, heb hem dus wel netjes uitgelopen![]()
Even spannend om af te wachten of ik weer afstanden mag doen. Kans is aanwezig dat het verleden tijd is. Over twee weken weet ik dus hopelijk meer.
Weet ikquote:Op donderdag 31 januari 2008 20:30 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Sterkte, hopelijk valt het mee. En als het niet mee valt vergaat de wereld niet, er zijn nog steeds genoeg leuke dingen te doen.
Kopje rooibos thee, jazzy muziekje, goed boekjequote:Op donderdag 31 januari 2008 20:34 schreef An24 het volgende:
[..]
Weet ikMaar ik zou wel een lekkere uitlaatklep missen. Zooooo lekker als ik een klotedag heb gehad!
I know! Heb al aardig wat neer moeten leggen, maar lach nog elke dagquote:Op donderdag 31 januari 2008 20:38 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Kopje rooibos thee, jazzy muziekje, goed boekje![]()
Het is niet hetzelfde. Maar als je geconfronteerd wordt met lichamelijke tegenslagen leer je heel snel de dingen te appricieren die je nog wel kunt doen. En na verloop van tijd vind je een andere uitlaatklep.
Da's het belangrijkstequote:Op donderdag 31 januari 2008 21:13 schreef An24 het volgende:
[..]
I know! Heb al aardig wat neer moeten leggen, maar lach nog elke dag
Lekkerquote:Op donderdag 31 januari 2008 21:59 schreef marcb1974 het volgende:
* marc zet ook een vlaai hier in de sc
Probleem is dat ik een absurde conditie heb en gewend ben op behoorlijk serieus niveau mee te draaien bij het fietsen en schaatsen, heb bijvoorbeeld bij allebei meerdere keren een 24 uurs gereden. Jaren terug nog een wintertriathlon gedaan, met 2x hardlooptraining. Kwam goed in het middenveld door na het hardloopgedeelte.quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:07 schreef FJD het volgende:
[..]
Twee tips:
1) Altijd op hardloopschoenen lopen. Op gympen of sportschoenen loop je je benen kapot, op de foute manier. Je hebt de demping van een hardloopschoen nodig.
2) Begin met een beginnersschema. Vorig jaar april ben ik begonnen met hardlopen-wandelen-hardlopen, om de minuut en dat dan 10x zodat de training welgeteld 20 minuten duurde en ik was kapot na afloop. Het begin is moeilijk en zwaar maar daar moet je gewoon doorheen, zonder te overhaasten.
Dan ga je idd sneller stappen maken maar uiteindelijk loop je voor een heel deel op andere spieren en die moeten gaan wennen aan de klappen die ze krijgenquote:Op donderdag 31 januari 2008 22:21 schreef ultra_ivo het volgende:
Probleem is dat ik een absurde conditie heb en gewend ben op behoorlijk serieus niveau mee te draaien bij het fietsen en schaatsen, heb bijvoorbeeld bij allebei meerdere keren een 24 uurs gereden. Jaren terug nog een wintertriathlon gedaan, met 2x hardlooptraining. Kwam goed in het middenveld door na het hardloopgedeelte.
En met die klappen gaat 't dan uiteindelijk mis.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 06:49 schreef FJD het volgende:
[..]
Dan ga je idd sneller stappen maken maar uiteindelijk loop je voor een heel deel op andere spieren en die moeten gaan wennen aan de klappen die ze krijgen
Ook als je heel rustig begint en opbouwt? Kan me voorstellen dat het frustrerend is omdat je met andere sporten al zo ver bentquote:Op vrijdag 1 februari 2008 06:50 schreef ultra_ivo het volgende:
En met die klappen gaat 't dan uiteindelijk mis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |