Daar kan je wel een wietje van rokenquote:Op zondag 3 februari 2008 22:07 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Die gozer kreeg 5000 euro per maand. 25000 in totaal.
Even bijhouden, want reclames mogen niet langer zijn dan 14 minuten per uur.quote:
no spang, swaaaaaaaaa -- pass die djonkoquote:Op zondag 3 februari 2008 22:08 schreef paultjuhhh het volgende:
Puick taaltje heeft die Joran met z'n matties
Ja, dat snap ik dus ook niet helemaalquote:Op zondag 3 februari 2008 22:09 schreef Devrim_ het volgende:
Wat ik me afvraag he..
Mag Peter R. De Vries zulke dingen wel gewoon uitzenden?
Ten eerste lijkt het erg veel op uitlokking.
Ten tweede neem ik aan dat Joran geen toestemming heeft gegeven etc.
quote:Op zondag 3 februari 2008 22:09 schreef Devrim_ het volgende:
Wat ik me afvraag he..
En nu in begrijpelijk Nederlands?quote:Op zondag 3 februari 2008 22:09 schreef supersteve het volgende:
nee man!!!! dat denk jij!! Denk je dat dat wordt gepubliceerd dat de verrader hondertduizenden euros krijgt?
We worden altijd voor lul gehouden!
Misschien deze verrader ook wel medeverantwoordelijk voor de dood van natalleee!! WEET JIJ VEEL!!
Dit zijn geen harde bewijzen!
Dacht het nietquote:Op zondag 3 februari 2008 22:04 schreef Wup het volgende:
mag je iemand met een verborgen camera filmen en dat ongevraagd op TV uitzenden?
Uitlokkingquote:Op zondag 3 februari 2008 22:09 schreef Devrim_ het volgende:
Wat ik me afvraag he..
Volgens mij hoorde ik laatst dat het alleen mag als de persoon in kwestie (De Vries) niet in dienst van de politie is of niet betaald is om dit te doen. Iedere Nederlander, mits niet in dienst van de politie, mag dit soort dingen doen.quote:Op zondag 3 februari 2008 22:10 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik dus ook niet helemaal
Tenzij hij haar GHB had gegeven. Dat zou in de autopsie dan wel naar voren zijn gekomen lijkt mij.quote:Op zondag 3 februari 2008 22:12 schreef scanman01 het volgende:
Als het waar is dat Joran het lijk van dat meisje in zee heeft gedropt, dan vraag ik me echt af waarom. Waarom zou hij dat in vredesnaam doen?? Hij had volgens mij tot dat moment nog niets illegaals gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |