Steve Brown?quote:Op zondag 3 februari 2008 21:42 schreef supersteve het volgende:
Tering spannend!!!
IK HAAT RECLAME!!
Ik voel de clue al! Aan de hand van het boek heeft pater de vries contact opgenomen met die desbetreffende "beste vriend" van joran! Of deze desbetreffende "vriend" van joran is zelf gestapt naar peter r de vries!
Op deze wijze is de verborgen camera idee tot stand gekomen, waarbij joran al zijn "zogenaamde" verborgen waarheidsverhalen aan deze jongen heeft opgebiecht!! EN DAN OOK ALLES!
Het zou de waarheid kunnen zijn, maar dan nog steeds hoeft het niet waar te zijn!!
Als joran bij voorbaat had voorzien dat zijn vriend hem zou voorliegen, of dat deze vriend hem heeft gewaarschuwd (voortijdig) van het optreden van pater R vries, dan kan dit de TOTALE ONDERGANG BETEKENEN van peter de vries!
Ik vond mezelf nog redelijk netjes uitdrukken eigenlijkquote:Op zondag 3 februari 2008 21:42 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wow, denk je? Wat slim bedacht van jou!
Ja wat een freak is die gastquote:Op zondag 3 februari 2008 21:42 schreef Samson het volgende:
Bizar trouwens, die vriendschap met die oudere man. Zal wel enkel voor het wiet scoren geweest zijn.
quote:Op zondag 3 februari 2008 21:50 schreef Giechel_Ho het volgende:
Of bikini pics, het is Aruba for fuck sake
dat komt zo meteen denk ik, als ze dood isquote:Op zondag 3 februari 2008 21:50 schreef Giechel_Ho het volgende:
Lekker wijf. Zijn er geen naaktpics?
Met de facial gegeven door Joranquote:Op zondag 3 februari 2008 21:50 schreef Toffe_Ellende het volgende:
dat komt zo meteen denk ik, als ze dood is
ze hebben elkaar wel bevredigend --- goed zo Joranquote:Op zondag 3 februari 2008 21:50 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
dat komt zo meteen denk ik, als ze dood is
quote:Op zondag 3 februari 2008 21:52 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Met de facial gegeven door Joran
Niet zo'n beetje ook ik voelde het donderdag ook helemaal in mn buik zo spannendquote:Op zondag 3 februari 2008 21:53 schreef Giechel_Ho het volgende:
Het is echt kolere spannendBen benieuwd hoe het afloopt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |