Voetbal Insite it is dus en even het eind van SBS meepakken.quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:54 schreef golfer het volgende:
Het rekken is vandaag al begonnen met de aankondiging en het overal in elk programma verschijnen van Peter Rudolf, zonder ook maar iets zinnigs inhoudelijks te melden.
Het komt er dus op neer dat ie da laatste 10 minuten van z'n programma gaat vertellen dat het meisje door een ongeluk om het leven is gekomen en dat Joran het lijk heeft verborgen.
Meer onthullends zal er niet te zien zijn a.s. zondag.
De onthulling komt in de laatste 5 minuten.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 03:00 schreef APK het volgende:
[..]
Voetbal Insite it is dus en even het eind van SBS meepakken.
De Vries is al zo lang bezig om Van der sloot zwart te maken... Ik hoop ECHT dat die jongen het NIET gedaan heeft en De Vries afgaat als een gieter. Ik mocht hem altijd wel, maar om de een of andere reden vind ik dat hij nu te ver is gegaan. Geen idee wat hij gaat uitzenden, maar het is vast opnieuw een actie om JVDS zwart te maken. Een bekentenis die hij in een rechtzaak zo kan intrekken, zonder problemen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:38 schreef Erosjuhhh het volgende:
Benieuwd wat hier waar van is. Miss. heeft joran het bekend om er vanaf te zijn en zegt hij t voor de grap dus?
Zonder lijk geen moord zo simpel is 't haast.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 03:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De Vries is al zo lang bezig om Van der sloot zwart te maken... Ik hoop ECHT dat die jongen het NIET gedaan heeft en De Vries afgaat als een gieter. Ik mocht hem altijd wel, maar om de een of andere reden vind ik dat hij nu te ver is gegaan. Geen idee wat hij gaat uitzenden, maar het is vast opnieuw een actie om JVDS zwart te maken. Een bekentenis die hij in een rechtzaak zo kan intrekken, zonder problemen.
Er zijn al vaker mensen voor moord veroordeeld zonder dat het lijk is gevonden.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 03:17 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Zonder lijk geen moord zo simpel is 't haast.
Dwalingen waren dat.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 03:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er zijn al vaker mensen voor moord veroordeeld zonder dat het lijk is gevonden.
Eerst 's middagsquote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zo wordt het helemaal een Super Sunday.
Verzoorzaakte Joran die stroming dan?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:38 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik hoor dus net op 3FM dat natalee zelf door drank en drugs het water is gelopen/geraakt en daar door een sterke stroming is verdronken. Daarom is er geen lijk. Joran zou wel iets met het kwijt raken van het lijk te maken hebben gehad.
We zullen zien.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:42 schreef kraakvandaal het volgende:
Het einde wordt een verhaal wat niet te bewijzen valt omdat anders justitie allang een zaak gemaakt had
Precies. Daarom ben ik juist benieuwd wat-ie te zeggen heeftquote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:42 schreef kraakvandaal het volgende:
Het einde wordt een verhaal wat niet te bewijzen valt omdat anders justitie allang een zaak gemaakt had
Half NL gaat kijken en Peter lult aan 't einde van 't programma nog snel alles aan elkaar.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:43 schreef Hankster het volgende:
[..]
Precies. Daarom ben ik juist benieuwd wat-ie te zeggen heeft
"bla bla.. zal altijd een raadsel blijven"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jump for my love
En vervolgens hangt Joran, iedereen tevreden en blij. Zaak geslotenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:49 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Half NL gaat kijken en Peter lult aan 't einde van 't programma nog snel alles aan elkaar.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:49 schreef Jimmie_Jump het volgende:
Dit bericht bevat spoilers
Ik sprak vanmorgen met Joran. Ik wilde graag uit zijn mond de ware toedracht horen. Blijkbaar is het zo dat hij samen met twee Surinaamse vrienden op het Arubaanse strand de liefde aan het bedrijven was en daarbij betrapt werd door een Amerikaanse vakantieganger. Bij het zien van Joran en zijn twee negerslaafjes is zij zich letterlijk doodgelachen. Na haar dood hebben ze haar in eerste instantie betrokken bij hun liefdesspel en nadat Natalee de jongens meerde keren heeft bevredigd, hebben ze haar op het strand begraven.
Goh, wie had dat nou gedacht! Arme Natalee
Zoiets ga je natuurlijk aan de politie vertellen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*****Kraak........
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:49 schreef Jimmie_Jump het volgende:
Dit bericht bevat spoilers
Ik sprak vanmorgen met Joran. Ik wilde graag uit zijn mond de ware toedracht horen. Blijkbaar is het zo dat hij samen met twee Surinaamse vrienden op het Arubaanse strand de liefde aan het bedrijven was en daarbij betrapt werd door een Amerikaanse vakantieganger. Bij het zien van Joran en zijn twee negerslaafjes is zij zich letterlijk doodgelachen. Na haar dood hebben ze haar in eerste instantie betrokken bij hun liefdesspel en nadat Natalee de jongens meerde keren heeft bevredigd, hebben ze haar op het strand begraven.
Goh, wie had dat nou gedacht! Arme Natalee [afbeelding]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:02 schreef Haaibaaike het volgende:
Maandag word de uitzending van Peter R de vries uitgezonden in Amerika...CBS heeft de uitzending gekocht van SBS ! Kwam zojuist op het nieuws.
Ik had juist gelezen dat ABC een special ging uitzenden over Natalee Holloway?quote:
Jij hebt gelijk ABC heeft de uitzendrechten gekocht hoorden ik zojuist op de radio.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:10 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ik had juist gelezen dat ABC een special ging uitzenden over Natalee Holloway?
Zie ook deze post:
Lost [USA] #67 - Returns with season 4!
Volgens geenstijl.nl zat ie vanacht 03.30 in manhattan in Arnhem,foto erbj.quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:24 schreef Erosjuhhh het volgende:
Joran zal nu ook wel in de kroeg zitten met ze vrienden.
soort miniafscheidsparty.. .
Dan kan hij bijna niet schuldig zijn eigenlijk. Hij heeft vast ook gehoord van de bewijzen van Peter R de Vries. Als hij ooit tegen iemand verteld heeft wat hij heeft gedaan, dan weet hij ook dat die bewijzen over hem zullen gaan. Dan neemt hij vast de benen. Dat risico zal de justitie ook nooit lopen, dus ik vraag me echt af wat De Vries te vertellen heeft.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:38 schreef rooie60 het volgende:
[..]
Volgens geenstijl.nl zat ie vanacht 03.30 in manhattan in Arnhem,foto erbj.
Dalijk heeft Peter helemaal niks onderzocht en heeft Joran nu een bekentenis afgelegd en is hij er dus gewoon ingetrapt.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:47 schreef scanman01 het volgende:
edit: ik hoor net dat het toch waarschijnlijk Van der Sloot is die een bekentenis heeft afgelegd. Hij schijnt haar alleen niet vermoord te hebben.
Als ik het goed begrepen heb is Joran inderdaad niet de moordenaar, maar heeft hij alleen het lijk verdoezeld oid.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan kan hij bijna niet schuldig zijn eigenlijk. Hij heeft vast ook gehoord van de bewijzen van Peter R de Vries. Als hij ooit tegen iemand verteld heeft wat hij heeft gedaan, dan weet hij ook dat die bewijzen over hem zullen gaan. Dan neemt hij vast de benen. Dat risico zal de justitie ook nooit lopen, dus ik vraag me echt af wat De Vries te vertellen heeft.
edit: ik hoor net dat het toch waarschijnlijk Van der Sloot is die een bekentenis heeft afgelegd. Hij schijnt haar alleen niet vermoord te hebben.
quote:AMSTERDAM - Joran van der Sloot heeft inderdaad een bekentenis gedaan in de zaak van Natalee Holloway. Het Openbaar Ministerie op Aruba bevestigde vrijdag dat een eerder uitgelekt interview van Peter R. de Vries met hoofdofficier van justitie Hans Mos klopt.
Bekentenis in zaak-Holloway
In dat interview wordt niet duidelijk wat Van der Sloot precies heeft bekend, maar Mos zegt wel dat het gaat om "een essentieel onderdeel dat in ons onderzoek ontbrak".
Het weblog VKmag publiceerde het interview donderdag, maar toen wilde niemand de inhoud daarvan bevestigen.
Verborgen camera
Peter R. de Vries kondigde donderdag aan dat hij de zaak van de in 2005 verdwenen Amerikaanse tiener Natalee Holloway had opgelost. Komende zondag doet hij in zijn eigen tv-programma uit de doeken wat er volgens hem is gebeurd en welke rol Joran van der Sloot daarin zou hebben gespeeld. De Vries zegt met een verborgen camera de bekentenis van Van der Sloot te hebben opgenomen.
Mogelijk scenario
Hoofdaanklager Hans Mos zegt in het vraaggesprek verder dat de reeks gebeurtenissen die in de reportage van De Vries naar voren komt, door justitie al langer als mogelijk scenario wordt gezien.
"Maar we hadden er niet voldoende bewijs voor", aldus Mos. Hij ziet de bekentenis als de 'coming out' van Van der Sloot.
Overtuigend
Mos noemt het verhaal dat De Vries boven water kreeg "zeer overtuigend". "Als Joran hier liegt, hangt hij zichzelf op een ongelooflijk stomme manier op en dat geloof ik niet, want hij is een intelligente jongen."
De hoofdofficier meent dat nu tenminste de waarheid aan het oppervlak komt "en daarmee kunnen we deze zaak afronden."
Uitzending
SBS6 komt vrijdagavond met een ingelaste uitzending van Hart van Nederland (18.00 uur) over de laatste ontwikkelingen in de zaak. Daarin komen ook de twee mannen aan het woord die in de nacht van donderdag op vrijdag in een Arnhemse discotheek zijn gefotografeerd met Joran. Die foto is vrijdag door het ANP verspreid.
Het begint om half tien, ná boer zoekt vrouw (ook toevalligquote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:48 schreef honda1990 het volgende:
Heel benieuwd ga zeker kijken, jammer voor Yvonne maargoed.
Ah okquote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:52 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Het begint om half tien, ná boer zoekt vrouw (ook toevallig)
Waarschijnlijk omdat hij bang was dat de politie de waarheid niet zou geloven en hem zou aanwijzen als dader.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:18 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Als ik het goed begrepen heb is Joran inderdaad niet de moordenaar, maar heeft hij alleen het lijk verdoezeld oid.
Maar waarom liegt die Joran dan, als hij dan zeker weet dat hij haar niet vermoord heeft!?
Een bekentenis is natuurlijk heel overtuigend. Alleen zit justitie er waarschijnlijk mee dat zo zoiets niet mogen gebruiken in een rechtzaak.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:35 schreef LoudGirl het volgende:
Ik weet het niet. Als Joran erbij betrokken is, omdat hij haat heeft vermoord of omdat hij het lichaam heeft laten verdwijnen, waarom is hij dan nog niet weer opgepakt? Ze willen vast niet de kans lopen dat ie er vandoor gaat. Dat klinkt niet alsof het allemaal erg overtuigend is. Aan de andere kant, Peter R. de Vries is niet zo dom dat hij zoveel stampei maakt als hij niet heel zeker is van zijn zaak.
Als SBS6 slim is, koopt ze nog even wat reclamezendtijd op Nederland 1, net nadat BZV is afgelopen. Lopen al die 4,5 miljoen kijkers mooi over naar dat programma.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:52 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Het begint om half tien, ná boer zoekt vrouw (ook toevallig)
quote:ik hoor nu dat je niet in voorarrest kunt worden genomen als je 'slechts' het lijk hebt laten verdwijnen. Dat kan dus de reden zijn dat hij niet is gearresteerd. En Van der Sloot kan nu echt wel blij zijn. Normaal hadden ze zijn verhaal misschien nooit geloofd, maar nu zijn bekentenis stiekem is gefilmd wordt zijn verhaal eerder geloofd.
Doen commerciele zenders dat wel vaker dan?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:52 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Als SBS6 slim is, koopt ze nog even wat reclamezendtijd op Nederland 1, net nadat BZV is afgelopen. Lopen al die 4,5 miljoen kijkers mooi over naar dat programma.
Jawel, maar het is niet erg genoeg om een voorarrest toe te staan. Er staat blijkbaar een maximum straf op van 2 jaar. Ik vind dat zelf nogal vreemd, maarja... de wet is wel vaker vreemd.quote:
Tuurlijk welquote:
Wat vind je raar? Twee jaar is toch een redelijke straf voor het "doen verdwijnen van een lijk".quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jawel, maar het is niet erg genoeg om een voorarrest toe te staan. Er staat blijkbaar een maximum straf op van 2 jaar. Ik vind dat zelf nogal vreemd, maarja... de wet is wel vaker vreemd.
Ik heb een keer zo'n reclame van Talpa gezien geloof ik. Zoiets is natuurlijk vast niet verboden, dus ik zou het wel een slimme zet vinden.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:49 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Doen commerciele zenders dat wel vaker dan?
Heb het nog nooit gezien volgens mij.
Zeker slim, had het alleen nog nooit gezien.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:21 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Ik heb een keer zo'n reclame van Talpa gezien geloof ik. Zoiets is natuurlijk vast niet verboden, dus ik zou het wel een slimme zet vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |