abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56724396
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 19:17 schreef Tha_Mars het volgende:
kaarten binnen voor 010

Gaan er nog mensen naar Rotterdam? Kan toch een leuke pot worden, Geen punten maar wel een volle kuip en hopelijk vechtvoetbal..
Heb ze ook thuis liggen , maar dit keer een keer buiten de combi om
  donderdag 14 februari 2008 @ 13:01:21 #152
184465 Migue
Sensuele man
pi_56725356
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 09:00 schreef Lionheaad het volgende:

[..]

Knooppunt Arnhem Nijmegen
Dat was de grap dan ook
pi_56725933
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 12:17 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

Heb ze ook thuis liggen , maar dit keer een keer buiten de combi om
Volgens mij is 't ook nog gewoon evv hoor, ditmaal.
Don't think twice, it's all right.
pi_56751198
quote:
De Mos: "Zou me verbazen als Swerts hier blijft"

Aad de Mos denkt dat Gill Swerts Vitesse na dit seizoen gaat verlaten. De coach denkt niet dat zijn club de financiële middelen heeft om de ambitieuze Belgische international in Arnhem te houden, zo laat hij weten tegenover Omroep Gelderland.

De Mos reageerde met zijn uitlatingen over Swerts op het nieuws dat Remco van der Schaaf de club na dit seizoen gaat verlaten. De middenvelder slaagde er eerder deze week niet in om met de Arnhemse clubleiding een akkoord te bereiken over een nieuw contract. "Ik weet dat de club het maximale heeft gedaan om hem te houden. Maar iedere euro wordt hier momenteel nou eenmaal doorgebeten", zegt De Mos.

"Ik zou daarom ook verbaasd zijn als Gill Swerts hier blijft. Hij is jong, international en transfervrij. Hij wil best met Vitesse praten, maar houdt verder alles open."

Swerts (25), die in het verleden jarenlang onder contract stond bij Feyenoord, staat in de belangstelling van diverse clubs uit België en Nederland.
En volgend seizoen zijn we gewoon weer terug bij af.
pi_56751715
Toch niks nieuws dat Swerts gaat vertrekken.
pi_56751879
En als Piet dan ook nog weg zou gaan....

vrijdag 15 februari 2008 @ 17:05:26 #157
147028 LosMillonarios
Marco Di Marchi_0_
pi_56753238
Swerts zien vertrekken vind ik niet eens zo grote ramp. Blessuregevoelig, dit seizoen zeer ondermaats. V.D Schaaf daarintegen is echt jammer dat hij vertrekt.

Vitesse is volgens VI.nl in een zeer ver gevorderd stadium met Nick Van der Velden van Dordrecht. Goede voetballer!
Bridge over troubled water
pi_56753493
Ach, en misschien hebben we met die nieuwe Braziliaan wel de nieuwe Ronaldo gevonden!
  vrijdag 15 februari 2008 @ 17:33:03 #159
184465 Migue
Sensuele man
pi_56753828
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 15:42 schreef Klingon het volgende:

[..]

En volgend seizoen zijn we gewoon weer terug bij af.
Dat die sanering er maar snel doorheen mag komen...
pi_56753954
quote:
Van der Velden dicht bij transfer naar Vitesse

Vitesse is sterk geïnteresseerd in Nick van der Velden. De revelatie van FC Dordrecht heeft over interesse uit de Eredivisie sowieso niet te klagen, maar de gesprekken met de Arnhemse club bevinden zich inmiddels in een ver gevorderd stadium.

Vitesse ziet in Van der Velden een ideale kandidaat voor de positie van aanvallende middenvelder in het huidige 4-4-2-systeem. Bovendien kan hij ook op de vleugels goed uit de voeten. De blonde Amsterdammer maakt een uitstekend seizoen door aan De Krommedijk. In 26 competitiewedstrijden wist hij al twaalf keer te scoren.

Van der Velden stond afgelopen zomer al nadrukkelijk in de belangstelling van VVV-Venlo en NEC, maar koos toen bewust voor een langer verblijf in de Jupiler League. Inmiddels zou ook een club uit de Premier League zich serieus bij zijn zaakwaarnemer Arnold Oosterveer hebben gemeld.

Bron: VI.nl
  vrijdag 15 februari 2008 @ 18:44:53 #161
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_56755203
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 17:33 schreef Migue het volgende:

[..]

Dat die sanering er maar snel doorheen mag komen...
Deze week nog schijnt
pi_56755412
Leuke transfer zou dat zijn . En die Claudemir is toch ook een controlerende middenvelder?
pi_56756670
Deze week gebeurt helemaal niks...... ja mischien de goedkeuring zodat de raad mag beslissen. Dus hopen dat we voor de 25e meer weten en het na de raad kan.

Daarna op naar Gelredome en credituur nummer 3 die nog om moeten.
pi_56760584
Straks item met Aad de Mos bij RTL Voetbal @ 7.
  zaterdag 16 februari 2008 @ 01:07:50 #165
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_56764188
Stond vandaag nog een artikel over de mooiste Quotes van Aad van dit seizoen.

Owja, en die Van der Velden heeft vandaag weer gescoord.
pi_56792194
Bah, altijd als de concurrenten punten verliezen doen wij dat ook .
  zondag 17 februari 2008 @ 19:21:00 #167
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_56797393
Theo
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_56797443
Held.

Pauper trouwens, 1-1 was toch wel 'fijn' geweest. Op z'n zachtst gezegd.
  zondag 17 februari 2008 @ 20:33:31 #169
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_56799386
Jullie hadden toch wel meer verdiend hoor.
  zondag 17 februari 2008 @ 20:38:05 #170
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_56799536
pfff, slechte wedstrijd, puntje was idd fijn geweest, nouja, was een leuk dagje rotterdam, lekker weer, en de koud viel wel mee, hofs is echt een naar mannetje geworden, had het idee dat ie met iedere actie een kaart wilde aannaaien,

Theo's reactie was wel weer typisch Theo, zullen ze beide wel om gelachen hebben om 1915
Maximaal 4 regels
  zondag 17 februari 2008 @ 21:31:12 #171
184465 Migue
Sensuele man
pi_56801081
Theo is ook echt een mongool ook bij die laatste corner, zo laag inschieten op fucking Kaya, terwijl de keeper in de 16 staat?
Verder was 1-1 terecht geweest en ben ik blij dat de heren flink veel inzet hebben getoond en zich niet weer naar de slachtbank hebben laten leiden.
  zondag 17 februari 2008 @ 23:49:27 #172
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_56805193
Ik heb de eerste helft gezien, wat een drama was dat zeg, van beide kanten! Er was in de 45ste minuut door beide plogen maar één foelpoging gedaan!! De Guzman (ofzo) had de bal en ik dacht van, schiet dan eens, dan verdubbel je je 'kansen' de helft. Gaat die bal er nog in ook .

Theo en Hofs altijd leuk
pi_56810681
Het was veel zegend voor de wedstrijd dat feyenoord pas in de 88e minuut de eerste corner kreeg. Helaas heeft geen punt kunnen meenemen terwijl ze er wel recht op hadden.

Komende zaterdag maar 3 punten inlopen op Roda, echter moet dit wel zonder Verhaegh en van der schaaf.
Echter over het missen van deze spelers moeten we niet zeuren wat de komende wedstrijden zijn belangrijker en schorsingen zullen wel vaker voorkomen de komende periode/
pi_56811881
Haim in de basis en Swerts op RB. Claudemir of Yaki in de basis? Zoiets zal het wel worden. Belangrijke pot iig . Om Aad maar even voor te zijn .
  maandag 18 februari 2008 @ 14:52:58 #175
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_56815101
quote:
Op maandag 18 februari 2008 12:13 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Haim in de basis en Swerts op RB. Claudemir of Yaki in de basis? Zoiets zal het wel worden. Belangrijke pot iig . Om Aad maar even voor te zijn .
Een finale
  dinsdag 19 februari 2008 @ 12:44:42 #176
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_56834611
quote:
Koortsachtig overleg Vitesse
door Eelko Wester

ARNHEM - Vitesse krijgt dinsdag bijna zeker te horen dat de gemeente Arnhem niet meewerkt aan een vrijwillige sanering van de miljoenenschuld. De clubleiding heeft maandagavond tot het laatst overleg gevoerd om de gemeente op andere gedachten te brengen.
Directeur Paul van der Kraan, voorzitter Cees Bakker van de voetbalclub en vertegenwoordigers van adviesbureau Uno hebben nog een ultieme poging ondernomen. Alleen als gisteravond laat nog een Houdini-achtige ontsnapping is bedacht, kan er vandaag positief nieuws voor Vitesse uit het gemeentehuis komen.
Waarschijnlijk lijkt dat niet. Vorige week donderdag peilde verantwoordelijk wethouder Willem Hoeffnagel bij de politiek nog de mening over het onderhandelingsresultaat met Vitesse. De fractievoorzitters van de politieke partijen lieten in meerderheid weten Vitesse geen geld te willen kwijtschelden.

Vandaag vergadert het college van burgemeester en wethouders over de lening van Vitesse. En komt vervolgens met de beslissing naar buiten, zo is de verwachting.
Vitesse heeft bij de gemeente nog een schuld van 7,8 miljoen euro uit staan. Dat bedrag is afkomstig uit het gemeentelijk reddingsplan van 2003. Destijds leende de gemeente Vitesse 10 miljoen euro bovenop een eerder verstrekte lening van 1,3 miljoen.
Onder druk van Europese regelgeving werd destijds het bedrag verlaagd naar 7,8 miljoen euro en de rente verhoogd naar bijna 10 procent. Vitesse moet Arnhem jaarlijks ruim 650.000 euro betalen.

Dat bedrag zegt Vitesse niet te kunnen ophoesten. De club heeft een schuld van 27 miljoen euro en wil daar vanaf. Met ruim de helft van de schuldeisers heeft Vitesse al overeenkomst bereikt over een afkoopregeling van de schuld.
Als de gemeente Arnhem weigert mee te werken, kan Vitesse nog proberen een akkoord af te dwingen via de rechter. De club moet dan eerst surseance van betaling aanvragen.
Vitesse heeft ook nog geen regeling met Gelredome. Vitesse wil het recht op de verhuur van twaalf extra loges. Gelredome weigert daaraan mee te werken. Ook met een derde schuldeiser is nog geen overeenstemming.
bron: De Gelderlander
wordt aan gewerkt....ben net terug
  dinsdag 19 februari 2008 @ 13:05:09 #177
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_56835059
Minder goed nieuws. Nouja, effe afwachten nog.
pi_56835843
Ik verwacht eigenlijk niet anders dan dat ze nee zeggen. En volledig terecht, eigenlijk.
pi_56838780
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 13:37 schreef JH87 het volgende:
Ik verwacht eigenlijk niet anders dan dat ze nee zeggen. En volledig terecht, eigenlijk.
Idem...
  dinsdag 19 februari 2008 @ 16:22:01 #180
3185 Adelante
To let it go now
pi_56839140
Kwijtschelden hoeft nog niet eens, maar de gemeente slaat er nu ook een slaatje uit door 10% rente jaarlijks te vangen en maar doen of ze al zo vaak genereus zijn geweest
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_56839599
Zoals gewoonlijk weer uitstel...
pi_56840075
En een nee is gewoon een rechtszaakje .
  dinsdag 19 februari 2008 @ 18:02:01 #183
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_56840952
Ik hoorde trouwens dat de gemeente al een voorstel had gedaan voor een lening van ¤4.000.000 renteloos in plaats van de eerdergenoemde lening met woekerrente. Vitesse wil deze keer écht schoon schip maken.
pi_56844417
quote:
Geen Arnhemse steun voor Vitesse

ARNHEM - De gemeente Arnhem doet niet mee aan een zogeheten vrijwilig crediteurenakkoord om voetbalclub Vitesse uit de schulden te helpen.

Dat heeft de club dinsdagmiddag te horen gekregen. Vitesse heeft 27 miljoen euro schuld, waarvan een groot deel bij de gemeente. De club onderhandelt met schuldeisers over het afkopen van de leningen.

Veel schuldeisers hebben al gezegd dat ze willen meewerken. Vitesse beraadt zich op de weigering van de gemeente en de nu ontstane situatie.
Nou, nu maar surseance aanvragen dus.
pi_56844646
Hmmmz, dat klinkt niet echt veelbelovend.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_56844721
Ik kijk er niet echt van op, eigenlijk. En Vitesse staat best sterk, 97 % van de crediteuren is al akkoord gegaan aldus Van der Kraan. Helaas zijn Gelredome en de gemeente wel twee vd 'grootste' crediteuren, dus het is toch wel spannend.
pi_56844780
Dr zal vast wel een oplossing komen. Vitesse gaat echt niet failliet.
Dat zie ik niet gebeuren. Het blijft zo belangrijk, maatschappelijke waarde enz. Geen idee hoe, maar er zal wel een oplossing komen.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_56845240
Edit, my bad.

Laten we hier maar weer verder gaan.

[ Bericht 97% gewijzigd door JH87 op 19-02-2008 21:06:20 ]
  dinsdag 19 februari 2008 @ 22:02:32 #189
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_56847315
En dan word ik in dit topic uitgezwaaid als iemand die totaal geen weet had van jullie financiële situatie.

En toen werden jullie deze avond wakker!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_56847787
Wat is het 'nieuws' van vanavond dan? Ik heb niets echt nieuws gelezen, eigenlijk.
  dinsdag 19 februari 2008 @ 22:16:54 #191
139407 jorienvdherik
pi_56847832
geen steun krijgen van de gemeente
pi_56847884
Volgens mij was 't drie weken geleden ook al wel duidelijk dat de gemeente dat niet zou geven, en dat er dan surseance van betaling zou komen. Ik wil niet zeggen dat 't er 100 % rooskleurig uitziet, maar ik zie 't niet veel zwartgalliger in na het nieuws van vanavond. Daarom snap ik Darkshine niet echt.
  dinsdag 19 februari 2008 @ 22:19:55 #193
139407 jorienvdherik
pi_56847920
was nieuws bericht van de avond denk
  dinsdag 19 februari 2008 @ 22:59:52 #194
147028 LosMillonarios
Marco Di Marchi_0_
pi_56849247
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 22:02 schreef DarkShine het volgende:
En dan word ik in dit topic uitgezwaaid als iemand die totaal geen weet had van jullie financiële situatie.

En toen werden jullie deze avond wakker!
Que?

Dit wisten we drie weken geleden ook al dat er een rechtzaak zat aan te komen, waar we gewoon zeer sterk in staan.
Ik zie het alleen positiever in, zeker niet slechter. Ik blijf dan ook lekker even door pitten!
  woensdag 20 februari 2008 @ 08:34:39 #195
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_56853647
quote:
Gemeente zegt nee tegen Vitesse
Door Eelko Wester en Egbert van de Weerd

De gemeente Arnhem weigert mee te werken aan de sanering van de miljoenenlening aan Vitesse. De noodlijdende voetbalclub heeft dinsdagavond te horen gekregen dat de gemeente haar 6,5 miljoen euro terug wil.

Voor Vitesse betekent dit een definitief einde aan de hoop op een vrijwillige sanering van de 27 miljoen euro schuld. Vermoedelijk vraagt de club binnenkort surseance van betaling aan en sleept ze de gemeente voor de rechter om medewerking af te dwingen.
Ook evenementenbedrijf Gelredome, dat niet wil meewerken, zal voor de rechter worden gedaagd. Met de andere schuldeisers had Vitesse eerder wel een akkoord over het afkopen van hun lening bereikt.
bron: deGelderlander
quote:
Vitesse staat op voet van oorlog met de gemeente Arnhem, nu het stadsbestuur gisteravond heeft besloten niet mee te werken aan vrijwillige schuldsanering.

De clubleiding is van mening dat het voortbestaan van Vitesse door de gemeente in gevaar wordt gebracht en sleept Arnhem voor de rechter. De gemeente, die 7,8 miljoen euro van de club claimt, heeft op haar beurt beslag laten leggen op de televisiegelden van Vitesse.

Voorzitter Kees Bakker van de SBV Vitesse sprak gisteravond laat van een 'onverantwoordelijk besluit' van de gemeente. "De gemeente heeft zich niet gericht op de inhoud, maar heeft een politiek besluit genomen. Als de schuldsanering niet doorgaat, is Vitesse binnen een aantal maanden failliet" , zegt Bakker. Hij dacht met de gemeente in gesprek te zijn, maar werd gisteravond overvallen door het plotse besluit.

Arnhem zegt bereid te zijn, Vitesse tegemoet te komen, maar vindt Vitesse te veeleisend. Vitesse heeft 60 van de 62 schuldeisers bereid gevonden tot een vrijwillige sanering van een totale schuld van 27 miljoen euro. Alleen de gemeente gaat niet akkoord met de door Vitesse geboden 1,1 miljoen in plaats van 7,8 euro. Met evenementenbedrijf Gelredome wordt nog overlegd. De club stapt naar de rechter om via een dwangsanering ook Arnhem op de knieën te krijgen.

Het clubbestuur vreest dat de gemeente het schuldsaneringstraject gaat vertragen, waardoor het voortbestaan in gevaar komt. De KNVB heeft inmiddels laten weten dat Vitesse de zaken vóór het nieuwe seizoen voor elkaar moet hebben, anders krijgt Vitesse geen licentie.
De gemeente Arnhem heeft in 2005 bij de verkoop van stadion Gelredome twee aanbiedingen van 24 miljoen euro laten lopen. Het stadion ging voor 16 miljoen naar Eurocommerce.
Dat zegt voorzitter Kees Bakker van het stichtingsbestuur van Vitesse. Hij kreeg gisteravond een telefoontje van verantwoordelijk wethouder Willem Hoeffnagel met een definitief nee tegen het vrijwillige saneringsvoorstel.

" De gemeente heeft 8 miljoen euro laten liggen. Wij hebben in 2005 en 2006 twee partners aangebracht die beide 24 miljoen euro wilden betalen", beweert Bakker, die de bewuste partijen niet openbaar wil maken.
De deals ketsten af op de eis om zeggenschap te krijgen over de evenemententak van het stadion. De gemeente Arnhem kwam daar met mede-eigenaar provincie Gelderland niet uit.
Bakker: "Dat was hún deel van het reddingsplan. Vervolgens duurde de verkoop van het stadion uiteindelijk een jaar en acht maanden langer dan de bedoeling was. Dat heeft ons 2.000 euro per dag gekost, in totaal 1,2 miljoen euro."

Hoeffnagel zegt dat zowel het Arnhemse college als de politiek water bij de wijn wilden doen, gezien het belang van de Vitesse voor de stad Arnhem. "We hebben constant gezocht naar mogelijkheden eruit te komen", zegt de wethouder gisteravond op een inderhaast belegde persconferentie over de vertrouwelijke gesprekken.

Volgens Vitesse heeft de gemeente Arnhem de club aangeboden de rente op de lening van 6,5 miljoen euro, te verlagen van 9,7 procent naar 4,5 procent.

Volgens Bakker kon Vitesse daarmee niet akkoord gaan. "Dan zou de gemeente een uitzonderingspositie claimen ten opzichte van andere schuldeisers. Wij lopen dan het risico dat andere schuldeisers zeggen 'waarom zij wel en wij niet' en een rechtszaak beginnen."
Ook begrijpt Bakker de geste niet. "Als dat nu kan, waarom dan niet vier jaar geleden."
bron: Degelderlander
Dus dat wordt WEER een gang naar de rechter....
We moeten natuurlijk wel begrijpen dat het hier om gemeenschapsgeld gaat. Erzijn nog genoeg andere dingen in Arnhem die geld nodig hebben....
wordt aan gewerkt....ben net terug
  woensdag 20 februari 2008 @ 10:26:25 #196
147028 LosMillonarios
Marco Di Marchi_0_
pi_56855245
quote:
Dus dat wordt WEER een gang naar de rechter....
We moeten natuurlijk wel begrijpen dat het hier om gemeenschapsgeld gaat. Erzijn nog genoeg andere dingen in Arnhem die geld nodig hebben....
Geld naar opknappen van prachtwijken ( ), kansenjongeren ( ) en dat nieuwbouwgezeik die onze Arnhemse binnenstad alleen maar een kutaanzicht geven zeker?

Nee, dan liever naar onze Rijnclub, dat al 116 jaar lang min of meer een uithangsbord is van Arnhem Maar goed, snap je punt wel, maar laat ze het gemeenschapgeld eens goed gebruiken, i.p.v al die drugsboots-subsidies.
  woensdag 20 februari 2008 @ 10:26:28 #197
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_56855248
Ik denk inderdaad niet dat ze voor de tweede keer tig miljoen euro in zo'n bodemloze put gaan gooien.
Toch hoop ik op een goede oplossing voor vitesse.
kloep kloep
  woensdag 20 februari 2008 @ 13:11:36 #198
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_56858311
quote:
‘ Gemeente wint, Vitesse failliet’
Gang naar de rechter kent slechts verliezers, vindt Vitesse-voorzitter.

Voorzitter Kees Bakker van Vitesse heeft geen enkel be­grip voor het keiharde nee dat de gemeente Arnhem gisteren uit­sprak. Volgens de clubleiding kan de ge­meente Vitesse redden met een ‘budgettair neutrale’ operatie waar­bij 30 miljoen euro wordt gedekt. „ De gemeente heeft 16,5 miljoen euro gekregen voor het stadion en krijgt bij een vrijwillige sanering van ons 1,1 miljoen euro. Dan is er nog 12,4 miljoen euro nodig. Dat geld moet de grond rondom het stadion opleveren.”

„Wij hebben door vastgoed-des­kundigen laten berekenen dat op basis van het ontwikkelingsplan voor Centrum-Zuid de grond over een paar jaar 14 tot 17 miljoen euro waard is. Daarmee kun je de uitga­ven makkelijk dekken, zelfs als er ontwikkelkosten zijn. Je moet er al­leen even op wachten.” Bakker: „Het hoeft de belastingbe­taler niets te kosten. Als dat wel het geval was, had ik de gemeente Arnhem wat beter kunnen begrij­pen.” Bakker zei gisteravond wel enige vrees te hebben voor de gemeente die een in 2003 (reddingsplan) ver­kregen pandrecht claimt. Op basis daarvan heeft de gemeente Arn­hem beslag laten leggen op de tele­visiegelden.

Volgens Vitesse ten onrechte. „ De televisierechten waren toen van de NOS, dat zijn ze niet meer, dus de gemeente heeft geen pandrecht”, stelt Bakker. „ Zij claimen een mon­delinge afspraak dat het ook over toekomstige contracten ging, wij bestrijden dat. Twee toenmalige be­stuursleden (Cor Guijt, Jan Snel­lenburg, EvdW) zullen onder ede verklaren dat er geen mondelinge toezegging is gedaan.”

Dat Vitesse de zaak voor de rech­ter gaat verliezen, is volgens Bak­ker onwaarschijnlijk. „ Ons grote probleem is tijd. De gemeente kan procedures starten waardoor de surseance langer duurt. Maar de vraag is wat de gemeente daarmee wint. Als wij de zaak winnen, heeft het alleen een hoop geld ge­kost. Als zij winnen, gaat Vitesse failliet, gaat Gelredome failliet en krijgt de gemeente een claim van Eurocommerce.”
Laten we deze ook nog even melden. Lijkt me wel het vermelden waard. De gemeente gaat nu dus direct op een groot verlies af door dit politieke besluit. Prutsers.
pi_56858554
Even een post om dit topic makkelijk te kunnen volgen.
Analist. Want kennis is macht, maar kennis delen is kracht.
pi_56859233
Arnhem wijst beschuldiging Vitesse af

De gemeente Arnhem wijst de beschuldiging van Vitesse van de hand dat zij het voortbestaan van de club in gevaar brengt. De Arnhemse club kampt met een schuld van 27 miljoen euro en zal surceance van betaling aanvragen.

“Vitesse is een zelfstandig bedrijf met een eigen verantwoordelijkheid'', verdedigde de Arnhemse wethouder Willem Hoeffnagel zich woensdag. Ondanks de miljoenenschuld van Vitesse besloot de gemeente dinsdag na intensief overleg niet mee te werken aan een saneringsoperatie.

De huidige nummer tien van de Eredivisie wilde een gemeentelijke lening van 6,5 miljoen euro voor enkele tonnen afkopen. De gemeente weigert daar onder druk van de gemeenteraad aan mee te werken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')