Jup, zeker ook de tikkies uitdelen op de momenten dat het nodig is gaan we missen. Ook de tikkies die onnodig zijn maar die kan je missen als kieskpijn. Toch erg jammer dat je captain vertrektquote:Op maandag 11 februari 2008 22:48 schreef Elvislives het volgende:
Genoeg spelers voor die positie, Sprockel, Yakubu, Theo, Kaya, Takak, Claudemir, Sansoni. Het vervelende is dat ik denk dat alleen Theo en Sansoni het spel kunnen lezen vóórdat passes gegeven worden, op de manier dat Schaafie dat kan. Bovendien is het een echte Vitessenaar. Dat gaan we echt missen.
quote:16-04-2006:
Langs de kant feliciteerden de wisselspelers van NEC elkaar al voorzichtig. De meegereisde supporters uit Nijmegen vierden uitgebreid feest. Uitgerekend bij aartsvijand Vitesse leek NEC zich zondag te plaatsen voor de play-offs om een plaats in de UEFA Cup. In de slotfase spatte die droom uiteen. Op bijna hetzelfde moment dat Van der Schaaf met tulband in de voorlaatste minuut voor Vitesse 1-1 binnenkopte, kwam FC Twente in Enschede op gelijke hoogte met FC Groningen, eveneens 1-1. NEC eindigde door dat alles op de tiende plaats, één plaats te laag voor de play-offs. "Je gaat niet op stap in Nijmegen he?" vroeg de interviewer van Talpa. "Denk het niet nee", reageerde de doelpuntenmaker met een grijns.
Dat gaan we zeker missen. Hij wilde (zegt hij nu zelf) tot het einde van zijn carierre bijtekenen... Wel vreemd dat hij zelf niet een voorstel doet als hij zo graag wil blijven!quote:Op maandag 11 februari 2008 22:48 schreef Elvislives het volgende:
Bovendien is het een echte Vitessenaar. Dat gaan we echt missen.
quote:Van Hintum: boek definitief dicht
Waar Remco van der Schaaf de deur naar Vitesse op een kier houdt als het gaat om een langer verblijf, gooit de club de zaak in het slot.
"Het boek Van der Schaaf is dicht wat Vitesse betreft", zegt de nieuwe technisch directeur. Marc van Hintum vind dat hij het maximale gedaan heeft om zijn aanvoerder te behouden. "Onze aanbieding was voor Vitesse-begrippen uitstekend. Maar Remco wil zijn transfervrije status te gelde maken."
Vitesse lijkt afscheid te willen nemen van gezichtsbepalende spelers. Van Hintum ontkent. "Wel heeft elke speler zijn prijs. Wordt die betaald,tsja
Ik weet niet of je ADSL-2 tot je beschikking hebt:quote:Op woensdag 13 februari 2008 09:50 schreef Yozzz het volgende:
Heeft iemand een paar screens van de goals van Vitesse tegen Groningen? Of liever de hele samenvatting?
Helaasquote:Op woensdag 13 februari 2008 11:36 schreef WebForce het volgende:
[..]
Ik weet niet of je ADSL-2 tot je beschikking hebt:
Klik!
Oohja die mutsje zag ik gisteren ook nog hangen in de sigarenzaak hier, afzichtelijk ding, mijn telefoonnummer begint ook nog eens met 06, niet 026quote:Op woensdag 13 februari 2008 12:21 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[ afbeelding ]
De held.
Juist! KAN is de nieuwe afkorting van Arnhem!quote:Op woensdag 13 februari 2008 16:03 schreef JH87 het volgende:
Netnummers zijn zoooooooo 020.
Knooppunt Arnhem Nijmegenquote:Op woensdag 13 februari 2008 19:58 schreef Migue het volgende:
Ik vind dat Nicky Hofs en Roy Makaay er ieder eentje moeten zetten voor Vitesse, for old time's sake.
[..]
Juist! KAN is de nieuwe afkorting van Arnhem!
Na de 5-2 overwinning tegen AZ is het vertrouwen weer een heel eind terug...quote:Op donderdag 14 februari 2008 09:03 schreef JH87 het volgende:
NEC degradeert toch.![]()
(En eigenlijk is Nijmegen gewoon een prima stad, ze hebben alleen een pauperclub.)
vertrouwen is grootquote:Op woensdag 13 februari 2008 19:17 schreef Tha_Mars het volgende:
kaarten binnen voor 010![]()
Gaan er nog mensen naar Rotterdam? Kan toch een leuke pot worden, Geen punten maar wel een volle kuip en hopelijk vechtvoetbal..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |