Goed ideequote:Op donderdag 31 januari 2008 19:38 schreef Romek het volgende:
* alarm op telefoon voor a.s. zondag op scherp zet!
Ja. Tuurlijk. De moeder die haar dochter al jaren kwijt is komt even overvliegen vanwege wat kijkcijfertjes.quote:Op donderdag 31 januari 2008 19:48 schreef Tarabass het volgende:
Blijkt straks dat ze gewoon kijcijfertjes willen trekken van BZV LOL![]()
Proef ik daar een beetje sarcasme?quote:Op donderdag 31 januari 2008 19:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja. Tuurlijk. De moeder die haar dochter al jaren kwijt is komt even overvliegen vanwege wat kijkcijfertjes.
Zij heeft altijd al 'Farmer Searches Wife' van de kijkcijfertroon willen stoten
Zoals ik al zei...ik ben rancuneus....maar gezien de positie van zijn vader (rechter in opleiding).....het tegenwerken van het onderzoek (wat al meermaalsis aangetoond) en gewoon de dat halve kut-syndroom koppie van zijn vader staat me totaal niet aan......natuurlijk reageer ik kort door de bochtquote:Op donderdag 31 januari 2008 19:48 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Moet pa ook kaput gemaakt worden als hij zion zoon gewoon gelooft en alles voor hem doet, wat hij als vader ook hoort te doen?
Mensen, doe eens rustig toch. Iedereen begint ineens van alles te schreeuwen en de één weet het nog beter dan de ander. Net ook vol verwachting HvN zitten kijken waarin natuurlijk (na een sms-joomla reklame) niets gezegd werd. Bovendien is de zaak niet opgelost als de prosecutor mr. Hans Mos van Aruba gewoon zegt de zaak opnieuw te onderzoeken. Pas daarna is het opgelost en ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat ze het daar met een berg bewijs (al dan niet expres) nog niet voor elkaar krijgen om het op te lossen..
Blijkt straks dat ze gewoon kijcijfertjes willen trekken van BZV LOL![]()
Aha, ik snap, en nee, dat geloof ik ook niet zo.quote:Op donderdag 31 januari 2008 19:37 schreef djenneke het volgende:
[..]
In verschillende topics wordt gedacht dat het wijnincident werd gepland door Joran en Peter samen. Als een complot tegen de werkelijke daders
Verder zei ik dus dat ik het met je eens ben, en dat als Peter al meer wist, hij toch wel moest weten welke richting het uit zou gaan. Als hij vermoedde dat Joran vrijuit ging, had hij hem niet zo onder vuur genomen.
En dat hij dit deed vanuit een soort van complot, dat geloof ik dus echt niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |