abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56441315
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 19:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Hoe kom je daar aan?
Door me sinds 2005 met de zaak bezig te houden.
  donderdag 31 januari 2008 @ 19:53:19 #297
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_56441347
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 19:38 schreef Romek het volgende:
* alarm op telefoon voor a.s. zondag op scherp zet!
Goed idee

Ben wel benieuwd of ze vanavond bij P&W wat meer los te peuteren krijgen bij Peter..
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 31 januari 2008 @ 19:55:17 #298
163650 Greys
pi_56441386
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 19:48 schreef Tarabass het volgende:
Blijkt straks dat ze gewoon kijcijfertjes willen trekken van BZV LOL
Ja. Tuurlijk. De moeder die haar dochter al jaren kwijt is komt even overvliegen vanwege wat kijkcijfertjes.
Zij heeft altijd al 'Farmer Searches Wife' van de kijkcijfertroon willen stoten
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 31 januari 2008 @ 19:56:44 #299
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_56441414
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 19:55 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja. Tuurlijk. De moeder die haar dochter al jaren kwijt is komt even overvliegen vanwege wat kijkcijfertjes.
Zij heeft altijd al 'Farmer Searches Wife' van de kijkcijfertroon willen stoten
Proef ik daar een beetje sarcasme?

Wel spannend, maar toch vind ik het raar dat er pas zondag meer bekend wordt gemaakt.
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_56441435
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 19:48 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Moet pa ook kaput gemaakt worden als hij zion zoon gewoon gelooft en alles voor hem doet, wat hij als vader ook hoort te doen?

Mensen, doe eens rustig toch. Iedereen begint ineens van alles te schreeuwen en de één weet het nog beter dan de ander. Net ook vol verwachting HvN zitten kijken waarin natuurlijk (na een sms-joomla reklame) niets gezegd werd. Bovendien is de zaak niet opgelost als de prosecutor mr. Hans Mos van Aruba gewoon zegt de zaak opnieuw te onderzoeken. Pas daarna is het opgelost en ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat ze het daar met een berg bewijs (al dan niet expres) nog niet voor elkaar krijgen om het op te lossen..

Blijkt straks dat ze gewoon kijcijfertjes willen trekken van BZV LOL
Zoals ik al zei...ik ben rancuneus....maar gezien de positie van zijn vader (rechter in opleiding).....het tegenwerken van het onderzoek (wat al meermaalsis aangetoond) en gewoon de dat halve kut-syndroom koppie van zijn vader staat me totaal niet aan......natuurlijk reageer ik kort door de bocht

En ik schat Peter R wel hoger in dat ie onder valse voorwendselen zo zou spelen met deze zaak...gezien de gevoeligheid....

Ik begrijp sowieso niet de weerzin tegen Peter R van sommige mensen....
pi_56441469
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 19:37 schreef djenneke het volgende:

[..]

In verschillende topics wordt gedacht dat het wijnincident werd gepland door Joran en Peter samen. Als een complot tegen de werkelijke daders

Verder zei ik dus dat ik het met je eens ben, en dat als Peter al meer wist, hij toch wel moest weten welke richting het uit zou gaan. Als hij vermoedde dat Joran vrijuit ging, had hij hem niet zo onder vuur genomen.

En dat hij dit deed vanuit een soort van complot, dat geloof ik dus echt niet.
Aha, ik snap, en nee, dat geloof ik ook niet zo.
Waarom die omweg dan, en waarom op tv... dat doe je toch alleen als je dacht dat de dader al enigzins vermoedens had dat men hem in smiezen had, om hem dan door dat set-upje weer een veilig gevoel te geven.

als de dader een tot nu toe compleet buitenschot gebleven persoon is, dan is zo'n setup helemaal niet nodig,
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')