Dat is gewoon taqiya wat ze doen zegt nietsquote:Op donderdag 31 januari 2008 20:04 schreef Invictus_ het volgende:
[..]
Maar criminaliteit in z'n algeheel neemt af, mogen we dat ook toeschrijven aan de toename van islamieten?
Orthodoxie valt samen met een complete overgave aan je geloof/je ideaal. Dat valt alleen te bestrijden met een complete overgave aan een ander geloof of ideaal. Christenen moeten dus veel orthodoxer worden en zieltjes winnen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:06 schreef Triggershit het volgende:
[..]
we hebbe nie over christendom, maar islam, lees tt KORAN niet bijbel.
dat orthodoxe is dus een dreiging voor ons.
Leestekens en wat uitgebreider graag, ik vindt je argument niet zoveel om 't lijf hebben. Volgens mij ben je gewoon bang voor spinnen terwijl ik je op hun muggenreducerende eigenschappen wijs.quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:07 schreef Triggershit het volgende:
[..]
Dat is gewoon taqiya wat ze doen zegt niets
Juist, ook moeten de moslims als dhimmi leven in het westen, als ze weten wat hun geloof inhoudt vallen ze er zelf wel van af, de goeien, slechten kunnen we nog laten werken ofzoquote:Op donderdag 31 januari 2008 20:08 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Orthodoxie valt samen met een complete overgave aan je geloof/je ideaal. Dat valt alleen te bestrijden met een complete overgave aan een ander geloof of ideaal. Christenen moeten dus veel orthodoxer worden en zieltjes winnen.
je negeeert het probleem gewoon en doet alsof je weet waar je het over hebt.quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:10 schreef Invictus_ het volgende:
[..]
Leestekens en wat uitgebreider graag, ik vindt je argument niet zoveel om 't lijf hebben. Volgens mij ben je gewoon bang voor spinnen terwijl ik je op hun muggenreducerende eigenschappen wijs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |