Dat ja.quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:43 schreef TNA het volgende:
Dolle username hoor.
En waarom ik nou niet?quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:48 schreef jogy het volgende:
Waarom twijfel ik nou aan de bewering dat je de Koran daadwerkelijk hebt gelezen.
Ze is moslim toch?quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:53 schreef BaajGuardian het volgende:
Wat heeft triggershot met de koran te maken eigenlijkclown.
Welke feiten? Ik zie enkel xenofoob media ge-napraat en overige aannames.quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:56 schreef Triggershit het volgende:
Kunnen jullie de feiten niet ff niet negeren aub?
Helaas zet je jezelf buitenspel door je kloon en je niet echt onderbouwde relaas van frustratie en aannames.quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:56 schreef Triggershit het volgende:
Kunnen jullie de feiten niet ff niet negeren aub?
Die zijn iig 400 jaar recenter dan die van de Christelijke cultuur die we hier hebben.quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:41 schreef Triggershit het volgende:
Beetje regels van 1600 jaar proberen ons op le legge,
Dat laatste is erg afhankelijk van de vertaling, er is keus genoeg in niet prehistorische vertalingen (o.a. Het Boek, Groot Nieuws en NBV-vertaling). Voor de Koran geldt dat volgens mij niet, ik kwam er in ieder geval niet door, heb geen vertaling in hedendaags Nederlands kunnen vinden.quote:Nou kent de Bijbel genoeg ellenlange wetteksten en prehistorisch Nederlands
Ik lees natuurlijk Statenvertalingquote:Op donderdag 31 januari 2008 17:49 schreef LoudGirl het volgende:
Dat laatste is erg afhankelijk van de vertaling, er is keus genoeg in niet prehistorische vertalingen (o.a. Het Boek, Groot Nieuws en NBV-vertaling).
De Koran waar ik uit heb gelezen was in hedendaags Nederlands. Was met een witte kaft.quote:Voor de Koran geldt dat volgens mij niet, ik kwam er in ieder geval niet door, heb geen vertaling in hedendaags Nederlands kunnen vinden.
Ik neem aan dat je met geweld bedoeld de hel voor ongelovigen en de vergelijking met dieren e.d. Je moet niet vergeten dat de Koran een monoloog is tussen God en de mens, en daar blijft het ook bij. Een moslim mag een ongelovige niet op die manier benaderen. Dat vergeten een heleboel mensen. Ik denk zelf dat ongelovigen kwaad worden omdat zij denken dat de profeet Mohammed (vzmh) het boek zelf heeft verzonnen. Corrigeer mij als ik het mis heb.quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:44 schreef Scaurus het volgende:
Heb Koran voor de helft gelezen. Jezus, wat een stoffig boek zeg. Nou kent de Bijbel genoeg ellenlange wetteksten en prehistorisch Nederlands, maar daar zit in ieder geval verhaal in, een lijn. Dat ontbreekt bij de Koran. (Maar het staat ook niet in chronologische volgorde). Ben in de Koran wel grove teksten over ongelovigen en vrouwen tegengekomen, maar qua geweld en slechtheid is de Bijbel erger.
sorry hoor, maar kom jij weleens buiten? Kijk je wel eens naar het nieuws? Geenstijl. Fok! en Fox laten je tenminste de feiten zien, zij nemen Holland over en wij kijken toe, wil je percentage van moslims in criminaliteit en overlast soms negere?quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:03 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Welke feiten? Ik zie enkel xenofoob media ge-napraat en overige aannames.
Ik ken echt niemand in het dagelijks leven die bang is voor moslims, en ik ken geen enkele moslim die mensen probeert bang te maken of "nederland in te nemen" Kijk eens niet zoveel tv joh, ga eens lekker onder de mensen leven zou ik zeggen.
mijn argumente zijn na te trekke modje.quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:04 schreef jogy het volgende:
[..]
Helaas zet je jezelf buitenspel door je kloon en je niet echt onderbouwde relaas van frustratie en aannames.
dat een FA schijnt voorkeur te hebben voor Islam geeft al aan hoe het gesteld is met ons.quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:24 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Die zijn iig 400 jaar recenter dan die van de Christelijke cultuur die we hier hebben.
Inhoudelijk is er niets gewelddadigers aan de Koran dan aan de Bijbel. Het enige verschil is dat moslims veel orthodoxer in de leer zijn dan de meeste afvallige christenen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 19:59 schreef Triggershit het volgende:
[..]
dat een FA schijnt voorkeur te hebben voor Islam geeft al aan hoe het gesteld is met ons.
Maar criminaliteit in z'n algeheel neemt af, mogen we dat ook toeschrijven aan de toename van islamieten?quote:Op donderdag 31 januari 2008 19:56 schreef Triggershit het volgende:
[..]
sorry hoor, maar kom jij weleens buiten? Kijk je wel eens naar het nieuws? Geenstijl. Fok! en Fox laten je tenminste de feiten zien, zij nemen Holland over en wij kijken toe, wil je percentage van moslims in criminaliteit en overlast soms negere?
we hebbe nie over christendom, maar islam, lees tt KORAN niet bijbel.quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:03 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Inhoudelijk is er niets gewelddadigers aan de Koran dan aan de Bijbel. Het enige verschil is dat moslims veel orthodoxer in de leer zijn dan de meeste afvallige christenen.
Het hele concept van een monotheïsme wijs ik al af, al is het alleen maar omdat het van nature intolerant is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |