Inderdaadquote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
toch schattig al die mensen die wanhopig proberen de modder te ontwijken
mijn muddy-buddiesquote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:42 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
InderdaadIs gewoon afstel. Na een tijdje ga je toch wel muddy-buddie worden of boeit het geen ene flikker meer.
Gewoon vanaf het begin er door beuken
Die foto is echt het enige minpunt aan dit topicquote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mijn muddy-buddies
[ afbeelding ]
Jij mag ook komen hoor.quote:
quote:Op zondag 10 februari 2008 18:01 schreef Leonos het volgende:
Dit jaar gaat het niet regenen op Lowlands
quote:Op zondag 10 februari 2008 21:09 schreef ScottTracy het volgende:
Vorig jaar hebben we het ook vrijwel droog gehouden dus waarom dit jaar niet nog een keer
Daarom is er dit jaar juist extra veel modder. Weer lekker tot de enkels door het water om bier te halen bij de alphaquote:Op zondag 10 februari 2008 21:09 schreef ScottTracy het volgende:
Vorig jaar hebben we het ook vrijwel droog gehouden dus waarom dit jaar niet nog een keer
Rita gaat er wat aan doenquote:Op zondag 10 februari 2008 23:25 schreef vogelkooi het volgende:
iedereen praat hier over het weer, maar niemand doet er iets aan.
Aan de andere kant kun je dan niet gelijk op het gras gaan hangen als je uit je tent rolt, omdat alles dan gelijk zeiknat wordt. Maargoed, het perfecte festivalweer komt tegenwoordig in Februari geloof ikquote:Op zondag 10 februari 2008 23:18 schreef rubbereend het volgende:
een buitje in de ochtenddan is het tenminste niet zo heet in mn tent
vandaar dat er een partytent voor mn tent staat en dat de rubberboot altijd op zn kop ligt 's nachtsquote:Op zondag 10 februari 2008 23:57 schreef icebliss het volgende:
[..]
Aan de andere kant kun je dan niet gelijk op het gras gaan hangen als je uit je tent rolt, omdat alles dan gelijk zeiknat wordt. Maargoed, het perfecte festivalweer komt tegenwoordig in Februari geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |