Marit & Miffy, gefeliciteerd en van harte welkom!! 

Btw; omdat ik veel hoorde van lang verborgen houden voor ook oa ouders wilde ik het eigenlijk ook tot de kerst verborgen houden en dan met een big surprise! Maar het is me maarliefst anderhalf uur gelukt, toen belde mijn vader, en na ff kwebbelen (had ruzie gehad met broerlief, en zei dat het ff verkeerd uitkwam dat ie moeilijk deed wegens vrouwenprobleempjes en emo-tutterig gedoe) vroeg mijn vader of ik zwanger was. Tjah, nou toen moest ik giechelen.
En maar beter ook, want ik heb de band met mijn vader en stiefmoeder dat ze er gewoon heel nauw betrokken bij willen zijn, maar niet op een vervelende manier, ze zijn juist geweldig! Ook mijn schoonouders hebben we toen meteen ingelicht, met hen hebben we diezelfde band, alhoewel ze wel ff verder weg wonen en dus niet zo heel nauw betrokken kunnen zijn (vk/echo/ dat soort dingen), maar we delen wel zoveel mogelijk met ze op andere manieren.
Ik heb het dus wel 18 weken en 6 dagen verborgen moeten houden op m'n werk, alleen ons team heb ik wel in overleg op de hoogte gesteld, maar ze begonnen ook al vermoedens te krijgen. En we waren al een tijdje aan het baby brabbelen en mijn klokje e.d.
Ik heb geen contact meer met mijn moeder, sinds m'n 12e al niet meer. Ik heb d'r ook nog niet op de hoogte gesteld, niet uit haat of nijd of wat dan ook, ik weet uberhaupt niet of ze het zich zal beseffen, tjah, gewoon rare ingewikkelde situatie. Ik zal d'r wel een geboortekaartje sturen, maar verders, ik wil ook niet teveel aanwakkeren dat ze hier steeds voor de deur staat (denk jezelf in, een vrouw die in verwarde toestand van amsterdam naar alkmaar loopt om haar kinderen of kleinkind te zien, dat heeft ze in het verleden ook gedaan, ze heeft geen besef meer van tijd of wat dan ook). Zolang ze niet wonderbaarlijk genezen is zit dat contact er gewoonweg niet in. Als die kleine ooit nieuwsgierig wordt zal ik dat zeker niet in de weg staan, maar wel goed begeleiden, want ik weet zelf wat mijn moeder kan doen / is. Voor mezelf heb ik alleen besloten dat het allemaal ff teveel te behappen is voor me, en dat ik liever voor m'n eigen kies. Dit is een situatie die niet veel zal voor komen, voor de meeste een ver van m'n bed show, maar bij mij, tjah, gewoon accepteren en klaar. (Er zijn wel ruzies binnen gezinnen of families, of meningsverschillen of verwijt door onverwerkte dingen, maar dit is dus absoluut geen ruzie of wat, het is gewoon raar).
[ Bericht 90% gewijzigd door Llewella op 02-02-2008 11:38:06 ]

"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us." 
Amber Mae