Ja yvonne, how you like thém apples?quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:06 schreef UIO_AMS het volgende:
Wat JK zei.
Oh, net als die foto dusquote:Op donderdag 31 januari 2008 13:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat zijn vadsige, vuige en smerig zwetende leugens.
Onder je blinde kip.quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja yvonne, how you like thém apples?
Hoe zit het eik met je luier-omdoende-vrienden?quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:15 schreef UIO_AMS het volgende:
Ze is gewoon jaloers JK. Yvonne kan het gewoon niet hebben dat anderen op dit forum de aandacht trekken van ideale mannen zoals wij.
Die kneuzenkermis is tot nader order uitgesteld.quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:16 schreef yvonne het volgende:
Hoe zit het eik met je luier-omdoende-vrienden?
Komt er nog wat van dat ideale mannenreisje?
Ik lach niet, echt niet, zie je me lachen? Is niet zo hoor, ik lacht echt, echt, echt niet.quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:19 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Die kneuzenkermis is tot nader order uitgesteld.
Whehee.quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:16 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik voel bijna weer een gedicht opkomen.
Ga dan mee hier naartoe:quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:19 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Die kneuzenkermis is tot nader order uitgesteld.
Dan past-ie waarschijnlijk met gitaar en al.quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:58 schreef Insomaniac het volgende:
Yes! Een ruptuur! Ik wil het! Gewoon helemaal KAPOT van onder! En dat BS dan die baby wegtieft en in mijn baarmoeder kruipt..
Beat that iPod!quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dan past-ie waarschijnlijk met gitaar en al.
Heb je de hele dag je eigen singer-songwriter bij je!.
En af en toe hoor je:quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:02 schreef Insomaniac het volgende:
Beat that iPod!.
Tijdens het spelen kietelt hij dan soms lieflijk mijn alvleesklier..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |