quote:Een ruptuur is het ontstaan van een inscheuring door passage van het hoofd van kind door de vulva tijdens de geboorte. Rupturen kunnen ontstaan in:
labia minora (kleine schaamlip; zie vulva);
vaginawand en
perineum.
In ernst wordt een onderverdeling gemaakt in verschillende graden:
1e graads: alleen de huid/vagina wand;
2e graads: idem als 1e graads met onderhuidsweefsel en spier;
3e graads: inscheuring van rectumkringspier met eventueel rectumslijmvlies.
da's pas cheijlquote:
Bij deze: iedereen die zijn moeder uitscheldt verdient een nekschot, behalve degenen die zelf moeder zijn.quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:58 schreef NED het volgende:
En even voor de mensen die niet weten wat ruptuur is:
[..]
Uit m'n mailbox:quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Veel plezier met het trainen met metalen balletjes om van je bekkenbodeminstabiliteit af te komen, Inso..
(p.s. ik heb nog steeds geen foto's van je huidige, goddelijke, nakende lichaam ontvangen, zorg je daar nog even voor? Alvast bedankt!)
Gelukkig postte jij nooit ranzige plaatjesquote:
Je weet wat zwangersschapshormonen met iemands haar doet hè?quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Inso heeft bruin haar, yvonne.
Joh.quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Gelukkig postte jij nooit ranzige plaatjes
br33z@h taalgebruik! Slotje!quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:39 schreef G.Fawkes het volgende:
halfe doodswens. Slotje !
EeNsCh! SlOtJequote:Op donderdag 31 januari 2008 13:45 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
br33z@h taalgebruik! Slotje!
Dat zijn vadsige, vuige en smerig zwetende leugens.quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:17 schreef yvonne het volgende:
Je weet wat zwangersschapshormonen met iemands haar doet hè?
Blond dus.
Ja yvonne, how you like thém apples?quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:06 schreef UIO_AMS het volgende:
Wat JK zei.
Oh, net als die foto dusquote:Op donderdag 31 januari 2008 13:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat zijn vadsige, vuige en smerig zwetende leugens.
Onder je blinde kip.quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja yvonne, how you like thém apples?
Hoe zit het eik met je luier-omdoende-vrienden?quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:15 schreef UIO_AMS het volgende:
Ze is gewoon jaloers JK. Yvonne kan het gewoon niet hebben dat anderen op dit forum de aandacht trekken van ideale mannen zoals wij.
Die kneuzenkermis is tot nader order uitgesteld.quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:16 schreef yvonne het volgende:
Hoe zit het eik met je luier-omdoende-vrienden?
Komt er nog wat van dat ideale mannenreisje?
Ik lach niet, echt niet, zie je me lachen? Is niet zo hoor, ik lacht echt, echt, echt niet.quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:19 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Die kneuzenkermis is tot nader order uitgesteld.
Whehee.quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:16 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik voel bijna weer een gedicht opkomen.
Ga dan mee hier naartoe:quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:19 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Die kneuzenkermis is tot nader order uitgesteld.
Dan past-ie waarschijnlijk met gitaar en al.quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:58 schreef Insomaniac het volgende:
Yes! Een ruptuur! Ik wil het! Gewoon helemaal KAPOT van onder! En dat BS dan die baby wegtieft en in mijn baarmoeder kruipt..
Beat that iPod!quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dan past-ie waarschijnlijk met gitaar en al.
Heb je de hele dag je eigen singer-songwriter bij je!.
En af en toe hoor je:quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:02 schreef Insomaniac het volgende:
Beat that iPod!.
Tijdens het spelen kietelt hij dan soms lieflijk mijn alvleesklier..
je vergat er een: inwendig gefistfuckt worden...quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:56 schreef yvonne het volgende:
Aangezien Inso over niet al te lange tijd gaat bevallen van Damien666 willen we haar veel sterkte toewensen.
Veel rupturen, uithangende darmen, tepelkloven en depressies gewenst
Lief.quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:59 schreef jogy het volgende:
Als het dan toch een kind van Inso en BS is dan zal dat schattige kindje zich gewoon een baan naar buiten knagen door de maagwand, waarna hij de moeder met liefde opvreet.
Is eens wat anders dan Bloem, Storm en Ali.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:28 schreef Insomaniac het volgende:
Neen!
Tromgeroffel....
Da Freeze..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |