Snorry.quote:
En jij probeert het nieuwe te sluiten om zelf een nieuwe te maken begrijp ik?quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:49 schreef Janetje het volgende:
Wat de vliegende neuk zit ik te kloten met slotjes![]()
Volgens mij ben ik te gewend een slotje te zetten bij m'n posts..
Tof! Wat ga je studeren?quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Já! Já! Já! M'n inschrijving is geregeld, ik ga weer studeren.
*Zet polonaise in
Ik pak m'n studie Pedagogiek weer op. En als blijkt dat het qua werkdruk te doen valt, ga ik er binnen niet al te lange tijd psychologie naast doen.quote:
Het betekent:quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je zegt ammel dingen die ik niet begrijp, Pèpè..
Nicequote:Op donderdag 31 januari 2008 16:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik pak m'n studie Pedagogiek weer op. En als blijkt dat het qua werkdruk te doen valt, ga ik er binnen niet al te lange tijd psychologie naast doen.
Ja! Daar dacht ik laatst nog aan! Echt! Wat doe je vrijdagavond? Ga je ook naar Dribbels kekke feestje?quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:32 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het betekent:
Wanneer gaan wij lunchen?
Ik geloof je!quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja! Daar dacht ik laatst nog aan! Echt! Wat doe je vrijdagavond? Ga je ook naar Dribbels kekke feestje?
Dat is een retorische vraag toch?quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:06 schreef Game_Error het volgende:
jezus mensen, ik heb honger, wat zal ik doen bier en frituur/chips/tijgernootjes?
"SMS frituur pan aan naar 0666"quote:
Frituur en een narcist, typisch iets voor sbs6 ja.quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:27 schreef Game_Error het volgende:
misschien een idee voor een belspelletje op sbs6, voor tijdens peter z'n moordonderzoekje
Peter R. de Vries op de camping met een BBQ, bier en frituur. Me dunkt.quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:36 schreef Game_Error het volgende:
we missen dan alleen nog iets wat te maken heeft met campings, voor al het campingvolk wat ongetwijveld gaat kijken
Ik wel.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:46 schreef Misstique het volgende:
Ik niet.
BBQ met de sterren.quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:44 schreef cerror het volgende:
[..]
Peter R. de Vries op de camping met een BBQ, bier en frituur. Me dunkt.
Dan die Joling er ook nog bij.
Mental image.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 10:57 schreef Misstique het volgende:
Okay, that didn't come out quite right..
Jij en Dries.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:13 schreef Misstique het volgende:
Daar word je niet vrolijk van hè?
Slijp je messen maar dan.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:43 schreef clumsy_clown het volgende:
Hé Pèpè.
Dit gaat een beetje gek klinken, maar dat moet je me maar vergeven. Zijn wij ooit samen op Scheveningen geweest? Dat zei Lits gister, maar ik kan het me niet herinneren
. Alleen iets vaags over dat ik toen ik net van m'n krukken af was of ze nog had een keer naar Scheveningen ben gegaan of daarover dacht.
Als we wel zijn geweest: Ik heb gewoon een heel slecht geheugen, heeft niets met de eventuele indruk die de vast en zeker fantastische dag op me heeft gemaakt te maken.
Als we niet zijn geweest: Ik vermoord Lits.
Aha! Ahaaaa! Ik vond het al zo ontzettend vreemd! Mooi!quote:Op zondag 3 februari 2008 09:35 schreef rompompom het volgende:
[..]
Slijp je messen maar dan.
Er staat me bij dat er wel plannen voor zijn geweest, maar die zijn nooit ten uitvoer gebracht.
Welnee, dát zou me bijblijven.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:22 schreef ehqo het volgende:
Dat was ik.
In het zuiden niet hoor.quote:Op maandag 4 februari 2008 09:39 schreef Misstique het volgende:
We mogen weer.
Nou ja, er isbij ons zo weinig animo dat ik ook maar een vrije dag heb genomenquote:Op maandag 4 februari 2008 09:53 schreef Misstique het volgende:
Jullie hebben verplicht vrij ivm carnaval?
*Meldt.quote:Op maandag 4 februari 2008 09:58 schreef Misstique het volgende:
Je zou maar niet van dat stomme feest houden..
Jezelf thuis opsluiten om de gekte te ontwijken. Heerlijk.quote:Op maandag 4 februari 2008 09:58 schreef Misstique het volgende:
Je zou maar niet van dat stomme feest houden..
75% nuquote:Op maandag 4 februari 2008 09:39 schreef Misstique het volgende:
We mogen weer.
Héél psychedelisch.quote:Op maandag 4 februari 2008 18:49 schreef cerror het volgende:
-
Staar er eens 5 minuten naar.quote:
O mèhn! Inderdaad!quote:Op maandag 4 februari 2008 19:00 schreef Snakey het volgende:
Als je het op en neer scrolled wordt het nog psychedelischer.![]()
En je wordt er duizelig van.![]()
1 minuut is al te langquote:
Wat gezellig!quote:Op maandag 4 februari 2008 19:04 schreef Blight het volgende:
Ik kom ook maar eens posten.
Mwah, ik probeer in de tussentijd facturen uit te schrijven en een touroverzicht te tikken. Ik heb dus maar 10 seconden gescrolled.quote:Op maandag 4 februari 2008 19:01 schreef Kuukske het volgende:
Komisch gezicht wel, twee mensen zitten druk op en neer te scrollen.
Aan het werk? Och èrm. En is de Tour niet pas over een maand of eh.. 5?quote:Op maandag 4 februari 2008 19:07 schreef Snakey het volgende:
Mwah, ik probeer in de tussentijd facturen uit te schrijven en een touroverzicht te tikken. Ik heb dus maar 10 seconden gescrolled.
Facturen versturen heb ik op 1 of andere manier niet zoveel moeite mee.quote:Op maandag 4 februari 2008 19:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Aan het werk? Och èrm. En is de Tour niet pas over een maand of eh.. 5?
Ik was naar een verjaardag.quote:Op maandag 4 februari 2008 19:07 schreef Kuukske het volgende:
Waarom was jij trouwens niet bij Dribbel's feestje?
Geld vangen, belangrijkquote:Op maandag 4 februari 2008 19:09 schreef Snakey het volgende:
Facturen versturen heb ik op 1 of andere manier niet zoveel moeite mee.
Ah, jij had echte vrienden.quote:Op maandag 4 februari 2008 19:09 schreef Blight het volgende:
Ik was naar een verjaardag.
Jah, ik heb er twee nu, nouja wel meer, maar niet van deze grote. Maar "grote" tours, in de zin van duizelingwekkende fees per optreden, kun je maar beter je belastingtechnische kant van de tour klaar hebben voor de tour begint. Anders zijn er deposits betaald en is het niet meer mogelijk iets te regelen.quote:Op maandag 4 februari 2008 19:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Aan het werk? Och èrm. En is de Tour niet pas over een maand of eh.. 5?
Soms lijkt het net alsof ik een leven heb.quote:
Verstandigheid boven alles.quote:Op maandag 4 februari 2008 19:14 schreef Snakey het volgende:
Jah, ik heb er twee nu, nouja wel meer, maar niet van deze grote. Maar "grote" tours, in de zin van duizelingwekkende fees per optreden, kun je maar beter je belastingtechnische kant van de tour klaar hebben voor de tour begint. Anders zijn er deposits betaald en is het niet meer mogelijk iets te regelen.
Dus ik regel het nog liever 8 maanden voor alles loos gaat.
Hoe voelt dat?quote:Op maandag 4 februari 2008 19:16 schreef Blight het volgende:
Soms lijkt het net alsof ik een leven heb..
Ken je dat gevoel wat je krijgt wanneer je onder invloed luistert naar de climax van Allergo Non Molto uit L'Inverno van de vier seizoenen van Vivaldi? Nou, zo dus. Ongeveer.quote:
Wat toevallig dat je dat zegt, Blight, zo voel ik me nu! Wow. Ik heb een leven.quote:Op maandag 4 februari 2008 19:26 schreef Blight het volgende:
Ken je dat gevoel wat je krijgt wanneer je onder invloed luistert naar de climax van Allergo Non Molto uit L'Inverno van de vier seizoenen van Vivaldi? Nou, zo dus. Ongeveer.
c, eat your heart out!quote:Op maandag 4 februari 2008 20:50 schreef Blight het volgende:
Nog ééntje: http://www.geocities.com/clownstaples/swf/winnoise.html!
Aan!quote:Op maandag 4 februari 2008 19:46 schreef Blight het volgende:
Crosspost.
Even wat anders: heeft iemand die nieuwe reclame van Nuon al gezien? Met die man die op zijn kapotte CV-ketel slaat? Het doet me ergens aan denken..
tseebfieL \ rotaredoMquote:Op dinsdag 5 februari 2008 08:47 schreef Misstique het volgende:
Homo's en hofdames.
Jezelf oculair gehandicapt wrijven.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:28 schreef Blight het volgende:
Ik wreef net even mijn ogen uit, en toen leek het hel even alsof rpp rood was.
Ik zou remmen, maar concludeer dan gauw dat het helemaal geen kikker is.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:40 schreef Blight het volgende:
En? Rem je dan? Of rijd je er kwaadaardig lachend overheen?
Fileprobleem opgelost.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 12:09 schreef ehqo het volgende:
Ik zou remmen, maar concludeer dan gauw dat het helemaal geen kikker is.
Hoe kan je met zo'n imposant geslachtsdeel nou bescheiden blijven?quote:Op woensdag 6 februari 2008 16:25 schreef Chowi het volgende:
4. Absoluut niet. Paarden zijn arrogante kutbeesten en verdienen allemaal een nekschot.
Ja, daar heb je een punt. Maar toch. Ik denk dat de opvattingen over het geslachtsdeel in het rijk der paarden heel anders is. Ik denk dat de lengte ervan niet van groot belang is.quote:Op woensdag 6 februari 2008 16:45 schreef ehqo het volgende:
[..]
Hoe kan je met zo'n imposant geslachtsdeel nou bescheiden blijven?
Wel, kijk de paarden langs de lijn maar eens kijken als het lid van een paard heftig tegen zijn buik kletst bij een dressuurproef. Afgunst. Pure afgunst. En soms een beetje homofobie.quote:Op woensdag 6 februari 2008 17:04 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, daar heb je een punt. Maar toch. Ik denk dat de opvattingen over het geslachtsdeel in het rijk der paarden heel anders is. Ik denk dat de lengte ervan niet van groot belang is.
Is dat zo? Ik heb nog nooit een dressuurproef bezichtigd.quote:Op woensdag 6 februari 2008 18:08 schreef ehqo het volgende:
[..]
Wel, kijk de paarden langs de lijn maar eens kijken als het lid van een paard heftig tegen zijn buik kletst bij een dressuurproef. Afgunst. Pure afgunst. En soms een beetje homofobie.
Mmm, het gaat over paarden en doodstraf. ik denk dat vierendelen een zeer vermakelijk middel is. Niet direct zo effectief maar hé, wel vermakelijk.quote:Op woensdag 6 februari 2008 18:35 schreef Chowi het volgende:
Om leven in de brouwerij te brengen gaan we nu discussiëren over het nut van doodstraf en wat daarin het meest effectieve/vermakelijke middel is.
Vreemde fascinaties heb jij. Hoe dan ook, ik vind doodstraf slecht. Maar zolang er geen bloed vloeit, kan ik het nog wel zien. En met de brandstapel heb ik ook slechte associaties.quote:Op woensdag 6 februari 2008 19:53 schreef Snakey het volgende:
Ik ben er wel door gefascineerd. Ik vraag me altijd af hoe ze dat nou doen. In de zin van; stel dat je per abuis alleen de voeten en handen eraf trekt, dan zit je mooi met een nog steeds levende die vrij saai is om naar te kijken. Wel veel bloed uiteraard, maar dat is na 5 minuten ook een beetje saai.
Da's nog wel een vermakelijke. Maar ik vind het niet echt een stráf, tbh.quote:Op donderdag 7 februari 2008 07:14 schreef JDude het volgende:
Verdrinkingsdood in bier.
Had ik maar zulke mazzel.quote:Op donderdag 7 februari 2008 15:53 schreef Chowi het volgende:
Vind ik verdulle een briefje van twintig weggemoffeld in een tas! Wat een aangename verrassing.
Karma's a bitch?quote:
Wtf. Hoe heb je dát voor elkaar gekregen?quote:Op donderdag 7 februari 2008 17:09 schreef Blight het volgende:
Ik vond net een tas weggemoffeld in een briefje van twintig! Ook niet mis!
Hij draagt héle kleine handtasjes, blijkbaar.quote:Op donderdag 7 februari 2008 17:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wtf. Hoe heb je dát voor elkaar gekregen?
Als een Dafje met een caravan en André van Duin in een hokje langs de kant.quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:52 schreef Chowi het volgende:
Jezus christus, zeg. Deze reeks is écht achteruit gegaan.
ZOMG!!11quote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:08 schreef Dubbeldrank het volgende:
omg ik hier?!
Ik vond een tijdje terug twéé briefjes. Van 25.quote:Op donderdag 7 februari 2008 15:53 schreef Chowi het volgende:
Vind ik verdulle een briefje van twintig weggemoffeld in een tas! Wat een aangename verrassing.
Die baard en dat polsbandje kan er nog mee door?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 10:30 schreef Kuukske het volgende:
Die sokken zijn wel een domper.
Ja.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:06 schreef ehqo het volgende:
Die baard en dat polsbandje kan er nog mee door?
Waarom kom je dan niet langs? Belgisch bier in overvloed alhier!quote:Op zondag 10 februari 2008 02:57 schreef rompompom het volgende:
Ik was in Breda vanavond!
Stiekem FC Utrecht-hoolie geworden?quote:
Ik had een housewarming, dus verplichtingen alom. En om half twee keerde ik huiswaarts, want vanochtend voetballen.quote:Op zondag 10 februari 2008 09:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Waarom kom je dan niet langs? Belgisch bier in overvloed alhier!
Dude. Echt. M'n hart, wat doe je.quote:Op zondag 10 februari 2008 09:09 schreef JDude het volgende:
[..]
Stiekem FC Utrecht-hoolie geworden? [ afbeelding ]
Ongeveer 0,2 keer per maand, wieso?quote:Op zondag 10 februari 2008 15:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Pèpè, kom je vaak in Utrecht?
Hmpf. Had het lunchen makkelijker gemaaktquote:Op zondag 10 februari 2008 15:52 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ongeveer 0,2 keer per maand, wieso?
Ik ga me niet wagen aan een plek; ik weet geen zak van Rotterdam.quote:Op zondag 10 februari 2008 15:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hmpf. Had het lunchen makkelijker gemaakt. Maar vooruit, we gaan binnenkort gewoon ergens eten. Noem 's een datum. En plek.
Ah, de kerkdienst is afgelopen zie ik.quote:Op zondag 10 februari 2008 16:21 schreef Q. het volgende:
Bier.
Meh, dan zit ik in Arnhem en Utrecht. Week erop?quote:Op zondag 10 februari 2008 16:16 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik ga me niet wagen aan een plek; ik weet geen zak van Rotterdam..
Komende week wordt het nog niet; ik ben de enige Account Manager () op kantoor momenteel. Aan het einde gaan de hechtingen uit de buik van m'n collega na z'n blindedarm gedoe dus hopelijk is hij er de week daarop weer. Ergens eind die week doen? Die vrijdag? Da's de 22e.
Wat de vliegende teringneuk is een kerktelefoon?quote:Op zondag 10 februari 2008 16:39 schreef Q. het volgende:
Ik was net wel bij mijn opa die de kerktelefoon aan had staan tijdens het schaatsen kijken.
Bah, Utrecht.quote:Op zondag 10 februari 2008 16:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Meh, dan zit ik in Arnhem en Utrecht. Week erop?
Zou kunnen, moet ik nog even kijken. Ik ga 1 maart naar Österreich om te sneeuwplanken.quote:Op zondag 10 februari 2008 16:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Meh, dan zit ik in Arnhem en Utrecht. Week erop?
quote:Op maandag 11 februari 2008 09:41 schreef Blight het volgende:
Ik word schijtziek van die hype, maar deze is leuk:
[ afbeelding ]
Nergens voor nodig hoor.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:06 schreef Misstique het volgende:
I beg
Parkinson?quote:
De Murphy's quiz? Laat ik nou net met een offerte bezig zijn voor de Ierse Rijkswaterstaat, dé toeval, écht!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:50 schreef Janetje het volgende:
Ik ga in april naar Finkers.
Én ik ben gister naar de pubquiz geweest.
Kom je buiten, is het te koud om buiten te werken.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:29 schreef Blight het volgende:
Het weer is echt veel te mooi om hier binnen te zitten.
Ik ga zaterdag écht beginnen met klussen; dan komen er wat vrienden helpen. Ik heb tot nu toe gewoon nog geen tijd gehad ivm zware onderbeztting op 't werk. Is op zich niet heel erg, want de meubels komen pas over een week of tien ofzo en ik heb geen haast. Maar dan gaat het eindelijk vorm krijgen. Voordeel van de late verhuizing is dat het wellicht te combineren valt met m'n verjaardag (juniquote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:06 schreef Blight het volgende:
Hoe bevalt je nieuwe stulpje tot nu toe trouwens, rpp?
Ja, maar dan vier ik m'n verjaardag gewoon anderhalve maand eerder ofzo. Ik ben er dan sowieso niet, zit in Kroatië dan voor vakantie.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:48 schreef Blight het volgende:
Ah, ja, ok. Alles op z'n tijd.
Hoewel juni wel erg ver klinkt,.
quote:Op maandag 11 februari 2008 09:41 schreef Blight het volgende:
Ik word schijtziek van die hype, maar deze is leuk:
[afbeelding]
Wij gaan in april, in Utrecht.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:24 schreef Misstique het volgende:
Wie gaat er vanavond naar Finkers?
Ah, chow neukt weer?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:55 schreef Chowi het volgende:
Alles goed hier ?
Chowi is verslaafd aan animal crossing
Groetjes Canisfire
c. ook.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:08 schreef Q. het volgende:
Q is verslaafd aan bier.
Het is je geraaie.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:23 schreef Blight het volgende:
Omdat jullie zo aandringen neem ik ook nog maar een biertje.
Das heul okay! Mits je eventuele nieuwsgierige menschen wel even richting mijn site duwt etc.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:28 schreef Blight het volgende:
Ik ga trouwens muziek van je draaien op een feestje wat ik aan het organiseren ben met een maat van me, c. Dasokayhè?
Ik heb meer nodig dan 1 biertje.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:37 schreef Blight het volgende:
Ja, komt goed. En anders mag je het ook zelf komen draaien in ruil voor een gratis biertje..
Nee, eigenlijk niet.quote:Op woensdag 13 februari 2008 10:54 schreef mcDavid het volgende:
Hà, jullie dachten dat jullie van me af waren heh?
Je moet me geloven als ik zeg dat dit anders is, cerror. Dit is anders.quote:
Handjeklap, hinkelen en stoepkrijten?quote:Op woensdag 13 februari 2008 12:51 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je moet me geloven als ik zeg dat dit anders is, cerror. Dit is anders.
Zachtjes ende teder de liefde bedrijven?quote:Op woensdag 13 februari 2008 12:51 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je moet me geloven als ik zeg dat dit anders is, cerror. Dit is anders.
quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:11 schreef ehqo het volgende:
[..]
Handjeklap, hinkelen en stoepkrijten?
Nee. We geven elkaar kleine briefjes waarop met een trillende hand lieve woorden gekrabbeld zijn, we voeren elkaar beschuit en we maken elkaars zinnen af. En we giechelen. Véél.quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:48 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Zachtjes ende teder de liefde bedrijven?
Chow!quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
[..]
Nee. We geven elkaar kleine briefjes waarop met een trillende hand lieve woorden gekrabbeld zijn, we voeren elkaar beschuit en we maken elkaars zinnen af. En we giechelen. Véél.
Oh, en vergeet de valentijnscadeau's niet. Hoop ik. Morgen.
Diep in mijn hart vind ik het ook een commerciëel kutfeest, cerror. Écht waar. Maar ik ben en blijf een vrouw, en die houden gewoon van cadeau's.quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:40 schreef cerror het volgende:
[..]
Chow!Jij doet toch niet mee aan die vuige valentijnsbende?
Die gaat mee in de in staat van ontbinding zijnde ideeëndoos!quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:53 schreef Chowi het volgende:
Bwhehe.
Ik vind het beter bij jou passen om een dubbelgevouwen kaart te maken, en dan het gedichtje en het hart van macaroni op de voorkant, heel lief en teder (en cliché). En dan binnenin een foto van een opengesneden mensenlichaam met de tekst "burn in hell", ofzo.
YES! Krijg ik dan wel copyrights enzo?quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:58 schreef cerror het volgende:
[..]
Die gaat mee in de in staat van ontbinding zijnde ideeëndoos!
Oh.. my.. God..quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:48 schreef cerror het volgende:
Ik ga morgen een kaartje maken met een rozen zijn rood gedichtje en een hartje van macaroni erop voor m'n lief.
Serieus, ik ga het doen. En als ze niet lacht ren ik hard weg.
Voor zó'n actie zou ik nou vallen. Artistiek-getinte, originele, heldhaftige acties.quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:06 schreef ehqo het volgende:
'KANKER' op je balzak tattooeren als romantisch gebaar.
Deel jij de mening van Chowi over Valentijn toevallig? Ik begin het vertrouwen in vrouwen te verliezen door haar post.quote:
Ik hoop dat CF dit leest.quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:10 schreef Chowi het volgende:
[..]
Voor zó'n actie zou ik nou vallen. Artistiek-getinte, originele, heldhaftige acties.
Mijn idee van Valentijnsdag is: het negeren, het gaat vanzelf wel weg.quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:11 schreef ehqo het volgende:
[..]
Deel jij de mening van Chowi over Valentijn toevallig? Ik begin het vertrouwen in vrouwen te verliezen door haar post.
Komop, ze moet wel lachen om het überachterlijke infantiele gebaar.quote:
En ik hoop dat 'ie dan weet wat sarcasme is.quote:
Gewoon gekookte macaroni in een envelop. En dat op de envelop schrijven.quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:17 schreef cerror het volgende:
[..]
Komop, ze moet wel lachen om het überachterlijke infantiele gebaar.
Maar het wordt dan wel zo'n gedichtje van:
Rozen zijn rood.
Viooltjes zijn blauw.
Macaroni is pasta.
Dat kookt nogal gauw.
En terecht, jij player.quote:Op donderdag 14 februari 2008 08:20 schreef Q. het volgende:
Dago! Goed! De brievenbus zal vanmiddag weer overvol zitten.
Ook nog foksters ertussen? En zo ja, wie?quote:
Heb je zoveel achterstallige betalingen?quote:Op donderdag 14 februari 2008 08:20 schreef Q. het volgende:
Dago! Goed! De brievenbus zal vanmiddag weer overvol zitten.
Rots in de branding.quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:17 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mijn idee van Valentijnsdag is: het negeren, het gaat vanzelf wel weg.
En dan op andere dagen in het jaar leuke dingen doen, als ze niet overpriced zijn vanwege een vreemde jaarlijkse hype.
Vast wel weer tientallen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 08:30 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ook nog foksters ertussen? En zo ja, wie?
Baybay!quote:
Moet ik een lijst gaan maken?quote:
* [R&P]-kliek opsomt.quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:06 schreef Dagonet het volgende:
Moet ik een lijst gaan maken?
Blaatschaap
Twinky
Nu jullie
Ik? Geen post. Nimmer.quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:06 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Moet ik een lijst gaan maken?
Blaatschaap
Twinky
Nu jullie
Neen, een lijst van aanbidsters van Q.quote:
Dat is toch heel vrouwelijk fok!quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:39 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Neen, een lijst van aanbidsters van Q.
Tuuk, check mn tag.quote:
Hijsfijn.quote:Op donderdag 14 februari 2008 22:50 schreef cerror het volgende:
[ afbeelding ]
Deze heb ik net naar m'n lief gestuurd.
quote:
quote:Op donderdag 14 februari 2008 22:50 schreef cerror het volgende:
[ afbeelding ]
Deze heb ik net naar m'n lief gestuurd.
Het is een gave.quote:Op donderdag 14 februari 2008 23:16 schreef rompompom het volgende:
[..]
Da's een mooie!.
Leuk trouwens hoe je 'gernig' in je sig hebt verwerkt. [ afbeelding ].
Ik had één e-card en die was nog voor me verjaardagquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:41 schreef Chowi het volgende:
Hodfr, er zaten maar tien kaarten in mijn brievenbus gisteren. Máár tíén. Niet eens een postzak vol.
Of de postbode is jaloers en houdt de kaarten achter!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:50 schreef Chowi het volgende:
Oh ja. Ja. Tuurlijk.
En bij mij dúrven ze gewoon niets te sturen. Omdat ze bang zijn voor een afwijzing.
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:55 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Of de postbode is jaloers en houdt de kaarten achter!
* Chowi is now ready to receive.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:59 schreef Q. het volgende:
Hoi Chowi. Wij moeten immer nog een keer neuQen.
De Chinees kan je vast wel helpen.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:42 schreef ehqo het volgende:
Ik wil een zee van honing. En een zwaan.
Een zwaan van honing lijkt mij anders ook wel wat.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:42 schreef ehqo het volgende:
Ik wil een zee van honing. En een zwaan.
Net te laat.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:29 schreef Chowi het volgende:
[..]
Een zwaan van honing lijkt mij anders ook wel wat.
Diepzinnig hoor. Doch mooi!quote:
En dat lees ik nu pas? Ik was er het hele weekend.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:59 schreef Q. het volgende:
[..]
En dat lees ik nu pas? Ik was net nog in je hood.
Vriendin gaat er ook heen, ik heb het programma ook gezien en het is inderdaad erg goed.quote:Op zondag 17 februari 2008 23:45 schreef rompompom het volgende:
Tjeempie, het programma van Pinkpop is wel érg goed..
Goh jij ook alquote:Op zondag 17 februari 2008 21:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
En dat lees ik nu pas? Ik was er het hele weekend.
Ik wilde eigenlijk alleen op vrijdag gaan, maar ik twijfel nu.quote:Op zondag 17 februari 2008 23:59 schreef cerror het volgende:
[..]
Vriendin gaat er ook heen, ik heb het programma ook gezien en het is inderdaad erg goed.
Ik moet stagelopen + geen geld + ik haat grote festivals....
Ohja, het is op m'n verjaardag.
Maar ik heb al tegen d'r gezegd dat ze gewoon moet gaan.
Ik "vier" m'n verjaardag wel het weekend erna ofzo.
Awwwwww.quote:Op maandag 18 februari 2008 00:49 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Goh jij ook al
Oke ik sluit fok! af en kom wel naast je liggen
Moet je snel wezen wat de kaartjes vliegen als hete hoeren over den toonbanck!quote:Op maandag 18 februari 2008 00:55 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk alleen op vrijdag gaan, maar ik twijfel nu.
En verjaardagen zijn echt niet interessant, zeker die van mezelf/jezelf niet..
In m'n eentje gaan is ook zoiets.quote:Op maandag 18 februari 2008 00:57 schreef cerror het volgende:
[..]
Moet je snel wezen wat de kaartjes vliegen als hete hoeren over den toonbanck!
Ik ben ook verliefd, dus dan zit je al in zo'n roes...quote:Op maandag 18 februari 2008 00:56 schreef rompompom het volgende:
[..]
Die quote ik even, want die zie je niet vaak van c..
Geen verre bekenden die gaan?quote:Op maandag 18 februari 2008 00:58 schreef rompompom het volgende:
[..]
In m'n eentje gaan is ook zoiets..
quote:
quote:Op maandag 18 februari 2008 00:59 schreef rompompom het volgende:
Hoe allenig is jouw dinnetje op Pinkpop?
Ze gaat met een vriend van d'r.quote:Op maandag 18 februari 2008 00:59 schreef rompompom het volgende:
Hoe allenig is jouw dinnetje op Pinkpop?
Whehe, dat gleuf ik meteen! Ik heb nog wel plek in m'n tent voor d'r.quote:Op maandag 18 februari 2008 01:02 schreef cerror het volgende:
[..]
Ze gaat met een vriend van d'r.
Ik kan wel vragen of ze er wat in ziet om jou erbij te adopteren.
You'd like her, heul gezellige meid is het.
Hey, dat gedeelte is mijn taakomschrijving.quote:Op maandag 18 februari 2008 01:05 schreef rompompom het volgende:
[..]
Whehe, dat gleuf ik meteen! Ik heb nog wel plek in m'n tent voor d'r..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |