Ik heb het alleen voor dit soort complimentjes gedaan hoor.quote:Op maandag 4 februari 2008 15:11 schreef Greys het volgende:
Q, je bent echt een topper dat je de poezen genomen hebt!
En aan de foto's te zien gaat het al prima![]()
quote:Op maandag 4 februari 2008 18:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb het alleen voor dit soort complimentjes gedaan hoor.
Weet ik, daarom zei ik het nog evenquote:Op maandag 4 februari 2008 18:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb het alleen voor dit soort complimentjes gedaan hoor.
Auwquote:Op maandag 4 februari 2008 21:32 schreef Greys het volgende:
Ja, ik óók. Maar wel een beetje jullie aandacht verdelen hoor![]()
*spank*
Niet?!quote:Op maandag 4 februari 2008 21:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb er nog niet echt gekeken eerlijk gezegd
*gaat toch maar es kijken danquote:Op maandag 4 februari 2008 21:34 schreef senesta het volgende:
[..]
Niet?!
Het is het drukst bezochte forum van FOK! op dit moment geloof ik
Same here.quote:
quote:
Het is ook voor de crew bijna niet bij te houden denk ik, het loopt zooo hard.quote:Op maandag 4 februari 2008 21:40 schreef Greys het volgende:
[..]Muts!
Ik vind het JOR forum nogal onoverzichtelijk, in alle topics wordt over alle onderwerpen door elkaar gegildMaar wel vermakelijk hoor
Ik heb er zelfs nog een topic geopend vandaag. Fanatiek he
Daar was ik nog niet geweest.quote:Op maandag 4 februari 2008 21:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Same here.
Die "natalee holloway in rebound" is best boeiend. Al weet ik niet wat ik ervan moet denken.
quote:Op maandag 4 februari 2008 21:45 schreef senesta het volgende:
[..]
Daar was ik nog niet geweest.
Gaan jullie ook Pauw en Witteman nog kijken?
Hoelaat komt da dan?quote:Op maandag 4 februari 2008 21:45 schreef senesta het volgende:
[..]
Daar was ik nog niet geweest.
Gaan jullie ook Pauw en Witteman nog kijken?
Juist, je moet er wel over kunnen meeeeeeeeeepratenquote:Op maandag 4 februari 2008 21:53 schreef Q. het volgende:
Ik geloof dat dat Joran-gedoe mij echt helemaal niets kan schelen. Alhoewel ik natuurlijk wel naar Peter R heb gekeken gisteren, anders hoor ik er niet bij.
Er valt momenteel weinig te melden, Pomba loopt wat rond en Naina zit alweer op de vensterbank.quote:Op maandag 4 februari 2008 21:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Juist, je moet er wel over kunnen meeeeeeeeeepraten
Maar liever heb ik eigenlijk dat je ons op de hoogte houdt van de poezels!
Oh en je excuus dat je niet kon zwaaien omdat er een poes op je hand zat... nou vooruit...
Dan moet ik slapen, ik lees het morgen wel zodat ik toch nog mee kan praten.quote:
Ik heb het dus bewust niet gekeken.. Die Peter R. de Vries kwam me de neus al uit, alleen omdat hij elk reclameblok 2 spotjes had de afgelopen dagen.. Uitbuiter!quote:Op maandag 4 februari 2008 21:53 schreef Q. het volgende:
Ik geloof dat dat Joran-gedoe mij echt helemaal niets kan schelen. Alhoewel ik natuurlijk wel naar Peter R heb gekeken gisteren, anders hoor ik er niet bij.
Ik ken echt bijna niemand die niet gekeken heeftquote:Op maandag 4 februari 2008 21:53 schreef Q. het volgende:
Maar is dat de schuld van Peter, of van SBS6 die wilden dat ze hoge kijkcijfers hadden?quote:Op maandag 4 februari 2008 21:59 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ik heb het dus bewust niet gekeken.. Die Peter R. de Vries kwam me de neus al uit, alleen omdat hij elk reclameblok 2 spotjes had de afgelopen dagen.. Uitbuiter!![]()
Zeven miljoen mensen, bizar!quote:Op maandag 4 februari 2008 22:00 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik ken echt bijna niemand die niet gekeken heeft
Dat moeten dan wel mensen zijn geweest die normaal ook al SBS6 kijken en ik ben dat iig niet. Ik was eerst een kwartier aan het zoeken voor ik de zender vond.quote:Op maandag 4 februari 2008 22:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar is dat de schuld van Peter, of van SBS6 die wilden dat ze hoge kijkcijfers hadden?
Peter zal die spotjes niet gedokt en geregeld hebben hoor
Ikke dus niet, Ravage ook niet, en mijn mams zeer waarschijnlijk ook niet.quote:Op maandag 4 februari 2008 22:00 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik ken echt bijna niemand die niet gekeken heeft
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 08:44 schreef lady-wrb het volgende:
fotooooooooo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
onze was hangt heeeeel stevig. nooit wasknijpers nodig
(en als we ze gebruiken liggen ze meestal al snel onder het rek)
Zou ik ook doenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:22 schreef lady-wrb het volgende:
....maar even later kijkt dirkje toch even om het hoekje of fransje iets krijgt wat dirkje ook wel graag wil)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |