Ik had ze allemaal geweten..maar via de telefoon is het lastig te horen denk ik..quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:31 schreef SilentChaos het volgende:
Jeetje wat een kutkandidaat
Als je Michael Jackson niet eens kan raden
Ik denk dat hij Michael Jackson ook wel goed had gerekend, het is immers een plaat van hemquote:Op donderdag 31 januari 2008 14:32 schreef SilentChaos het volgende:
Oh de Jacksons, whatever, allebei herkenbaar, is't het een niet dan is't het ander
Ik doe meequote:Op donderdag 31 januari 2008 14:36 schreef SilentChaos het volgende:
Zo, als een van de weinigen in dit topic:
Nickelback - Rockstar
quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
* Roel_Jewel geeft een rol wc-papier aan die sjappie.
Ik wacht nog steeds op het moment dat ze hier langs komt en zich wezenloos schrikt door jullie groupie-gedrag.quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik post wel een pic
[ afbeelding ]
http://meysjeloesje.hyves.nl/
De perfecte dag voor AKA The Junkies.quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:46 schreef SilentChaos het volgende:
Wat klinkt't lekker unguur buiten met die wind
Straks lekker met z' n allen heen en weer wiebelen in de auto in de file, lekker warm, met de radio aan
(Zal je net zien dat m'n versnellingsbak vandaag de geest geeft)
Ik zit al een uur naar de radar van Schiphol te kijken/luisterenquote:Op donderdag 31 januari 2008 14:46 schreef SilentChaos het volgende:
Ik deed ook meequote:Op donderdag 31 januari 2008 14:36 schreef SilentChaos het volgende:
Zo, als een van de weinigen in dit topic:
Nickelback - Rockstar
Ik rij straks gezellig van Meppel naar Hengeloooo (O+). .. maar op dit moment is er hier nog weinig aan de hand qua wind of storm.quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:46 schreef SilentChaos het volgende:
Straks lekker met z' n allen heen en weer wiebelen in de auto in de file, lekker warm, met de radio aan
(Zal je net zien dat m'n versnellingsbak vandaag de geest geeft)
hehequote:Op donderdag 31 januari 2008 14:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik post wel een pic
[ afbeelding ]
http://meysjeloesje.hyves.nl/
quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op het moment dat ze hier langs komt en zich wezenloos schrikt door jullie groupie-gedrag.
Bizar!!!!quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik hou van vliegen, maar op zo'n moment wordt het toch wat minder prettig
[ afbeelding ]
De KLM1082
Windstoten van 85 km/uquote:Op donderdag 31 januari 2008 15:25 schreef cosmick het volgende:
Gaat lekker!
Lekker uitwaaien. Heerlijk! Straks terug fietsen met de wind in de rugquote:Op donderdag 31 januari 2008 15:48 schreef Sirolf het volgende:
De hoofdingang van het schoolgebouw waar ik net uit kwam lopen was met linten afgesloten, vanwege de harde wind...
En ook het naar het station lopen was géén pretje...
Pas op dat je remmen niet verbranden danquote:Op donderdag 31 januari 2008 16:09 schreef -Hans- het volgende:
Lekker uitwaaien. Heerlijk! Straks terug fietsen met de wind in de rug![]()
Dat wisten we gister alquote:Op donderdag 31 januari 2008 16:13 schreef Sirolf het volgende:
Ah, Coen speelde vandaag samen met Michiel en Gerard met de SR-winnaar.
Ik ga m nu eerst kijkenquote:Op donderdag 31 januari 2008 16:17 schreef SilentChaos het volgende:
Ja dat was een mooie tip ja
Allemaal van die onmogelijke woorden
Goede tipquote:Op donderdag 31 januari 2008 16:11 schreef Glacier het volgende:
[..]
Pas op dat je remmen niet verbranden dan
Iddquote:Op donderdag 31 januari 2008 16:12 schreef Sirolf het volgende:
Net gelezen op Domiens Jaiku:
Persbericht: "Uruzgan.FM niet naar Afghanistan". Wat kud voor A.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |