Misschien omdat m'n zus een beetje een eetstoornis heeft en ik niet kan liegen als ze vraagt of ik d'r dik vind.quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:45 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Sommigen mensen vallen op wat stevigere meisjes, sommige op roodharigen, sommigen op Aziatische, sommige op zwarte meisjes, waarom zou jouw voorkeur mis zijn?
Whjehehequote:Op donderdag 31 januari 2008 11:46 schreef The_Forcer het volgende:
[..]
Misschien omdat m'n zus een beetje een eetstoornis heeft en ik niet kan liegen als ze vraagt of ik d'r dik vind.
Niemand vind er trouwens dik hoor, behalve ik. En overal in m'n omgeving krijg ik te horen dat er iets met me mis is omdat ik dat vind.quote:
Nee dat vind ik niet.quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:56 schreef LadiesMan217 het volgende:
Maaareh, eigenlijk de belangrijkste vraag is:
Vindt je je zus lekker?
Als ze een beetje een eetstoornis heeft, kun je misschien beter zeggen dat je haar niet dik vindt.quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:50 schreef The_Forcer het volgende:
[..]
Niemand vind er trouwens dik hoor, behalve ik. En overal in m'n omgeving krijg ik te horen dat er iets met me mis is omdat ik dat vind.
je zus die een eetstoornis heeft dik noemen...lekkere broer ben jij zegquote:Op donderdag 31 januari 2008 11:50 schreef The_Forcer het volgende:
[..]
Niemand vind er trouwens dik hoor, behalve ik. En overal in m'n omgeving krijg ik te horen dat er iets met me mis is omdat ik dat vind.
Ik vind het niks van die scharminkels maar dat is dus een kwestie van smaak .quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:45 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Sommigen mensen vallen op wat stevigere meisjes, sommige op roodharigen, sommigen op Aziatische, sommige op zwarte meisjes, waarom zou jouw voorkeur mis zijn?
Nee, dat is het dan weer niet. En die mensen die op moddervet vallen sporen vaak hun vriend(in) aan om meer te gaan eten. Zo ziek ben ik dan weer niet.quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:02 schreef sailgirl het volgende:
tsja als jij valt op meiden die echt gewoon ongezond dun zijn ( zie bmi schema ) dan is er wellicht iets mis met je. vermoedelijk niet gevaarlijk mis maar dat denk ik ook bij mannen die op moddervet vallen. Bij ultra dun vallen vooral de vrouwelijke vormen weg dus een andere optie is: raak je ook opgewonden van kinderen of mannen cq jongens ??? zo nee dan heb je gewoon een vreemde voorkeur meer niet
Valt wel mee, zoek alleen naar bevestiging dat daar niks mis mee is want ik vind het ook niet zo raar.quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:08 schreef Isdatzo het volgende:
TS is een beetje onzeker zo te zien..
Misschien ga jij je vriendin verbieden om te eten als ze wat mollig wordt nadat ze je twee kinderen heeft gebaard.quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:05 schreef The_Forcer het volgende:
[..]
Nee, dat is het dan weer niet. En die mensen die op moddervet vallen sporen vaak hun vriend(in) aan om meer te gaan eten. Zo ziek ben ik dan weer niet.
andersom is het net zo ziek,quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:05 schreef The_Forcer het volgende:
[..]
Nee, dat is het dan weer niet. En die mensen die op moddervet vallen sporen vaak hun vriend(in) aan om meer te gaan eten. Zo ziek ben ik dan weer niet.
Daarin verschillen we dan.quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:14 schreef petrified_druid het volgende:
[..]
zelf hou ik absoluut niet van magere meiden, en zichtbare ribben enzo is gewoon nasty
Daar konden we op wachten natuurlijk.quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:18 schreef Underdoggy het volgende:
[ ... ]
wel tepels blijkbaarquote:Op donderdag 31 januari 2008 12:20 schreef Isegrim het volgende:
Die heeft geeneens tieten, waarom die bikinitop?
quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:19 schreef The_Forcer het volgende:
Dit is ongeveer wat ik mooi vind, iets voller is wel mooier.
Je hebt overigens wel een kutsmaak.quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:44 schreef Mikkie het volgende:
Dat noemen ze 'smaak'.
Als er nou spieren aan zaten kon ik er mee leven.. bij dit modelletje veloverbeen ben ik bang dat ik het breekquote:Op donderdag 31 januari 2008 12:19 schreef The_Forcer het volgende:
Je weet dat dat plaatje van zo'n pro-anoraxia site komt, waarjonge meisjes naar enge plaatjes kijken als inspiratie om zichzelf uit te hongeren? Ik vind t ziek, en jouw smaak 'ongezond'.quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:19 schreef The_Forcer het volgende:
Ik krijg moederkloek gevoelens. Dat meisje moet nodig bijgevoerd worden.quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:19 schreef The_Forcer het volgende:
Inderdaad en als je ooit zo'n meisje aan de haak slaat, TS, dan hoop ik dat je haar toch wel aan het eten probeert te krijgen. Dit is niet gewoon dun, dit is ongezond dun. Dat je dat mooi vindt, dat is een tweede.quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:39 schreef mousemicky het volgende:
Ik denk dat als je haar BMI zou uitrekenen, je op zwaar ondergewicht uit zou komen..., ook letterlijk ziek dus...
Dude.quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:19 schreef The_Forcer het volgende:
Uhuh, dat kind heeft het zwaar genoeg, en dan ga jij ook nog roepen dat ze "dik" isquote:Op donderdag 31 januari 2008 12:48 schreef Noodly het volgende:
Hou eens op met tegen je zus met eetstoornis te zeggen dat ze dik is
Ik heb nooit gezegd dat ze dik is. Zij vraagt of ze dik is, en ik zeg dat IK het niet mooi vind.quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:48 schreef Noodly het volgende:
Hou eens op met tegen je zus met eetstoornis te zeggen dat ze dik is
Wat ben jij diplomatiek zegquote:Op donderdag 31 januari 2008 12:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Inderdaad en als je ooit zo'n meisje aan de haak slaat, TS, dan hoop ik dat je haar toch wel aan het eten probeert te krijgen. Dit is niet gewoon dun, dit is ongezond dun. Dat je dat mooi vindt, dat is een tweede.
Heb je die filename wel eens bekeken?quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:19 schreef The_Forcer het volgende:
quote:
En jij hangt zoals gewoonlijk weer de botte lul uit.quote:
Als ze vraagt of ze dik is, zeg je: Nee, je bent niet dik.quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:55 schreef The_Forcer het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat ze dik is. Zij vraagt of ze dik is, en ik zeg dat IK het niet mooi vind.
Voorspelbaarheid roeleertquote:Op donderdag 31 januari 2008 13:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
[..]
En jij hangt zoals gewoonlijk weer de botte lul uit.![]()
Je bedoeld slank?quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:47 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Die chick is wel heel magermaar als je op gezond dun valt is er niks mis mee lijkt mij..
Het zal wel in je genen zitten. Als zowel je zus als jij vinden dat ze te dik is.quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:50 schreef The_Forcer het volgende:
[..]
Nee, er is niets mis met je. Mijn ervaring is wel dat mensen die op graatmager vallen, eerder oordelen vellen over meisjes die wat steviger zijn. Andersom hoor je echter minder kritiek.quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:43 schreef The_Forcer het volgende:
Is er iets mis met je als je op van die hele dunne meisjes valt? M'n zus zegt dat ik alleen op anorexia-dun val, maar dat is niet zo... ik hou gewoon van behoorlijk dun. De meisjes waar ik op val vinden al m'n vrienden te dun, omdat ze geen rondingen e.d. hebben, maar ik vind het gewoon mooi. Het is trouwens niet dat ik op anorexia meisjes val, eerder gewoon op de meisjes die niet aankomen maakt niet uit wat ze eten.
Bij mij kan dat ook en ik ben helemaal niet magerquote:Op donderdag 31 januari 2008 15:29 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Je bedoeld slank?
Toch, als je je ribben kan tellen terwijl je staat. ben je volgens mij ongezond mager.
Good for you mate! je bent niet gestoord hoor, smaken verschillen nu eenmaal. Andersom komt echter veel vaker voor; dat mannen/vrouwen op het "chubby" type vallen en daarover wordt niet geklaagt. Waarschijnlijk omdat "mager" zijn voor veel mensen overeenkomt met "ongezond", wat eigenlijk ook wel zo is. Magere mensen gaan sneller dood dan mensen met een buikje (was laatst nog bewezen). Maar ieder zn smaak. Slotjequote:Op donderdag 31 januari 2008 12:19 schreef The_Forcer het volgende:
Dat is een wandelend skelet man, ik krijg er nachtmerries van!quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:19 schreef The_Forcer het volgende:
Vind het eigenlijk wel meevallen, wat een drama hier weerquote:Op donderdag 31 januari 2008 14:47 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Die chick is wel heel magermaar als je op gezond dun valt is er niks mis mee lijkt mij..
Is al eerder aan TS gezegd, nu ook maar aan jou: Heb je de filenaam van de betreffende foto wel gelezen?quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:04 schreef Logician het volgende:
[..]
Vind het eigenlijk wel meevallen, wat een drama hier weer
quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:43 schreef The_Forcer het volgende:
Het is trouwens niet dat ik op anorexia meisjes val, eerder gewoon op de meisjes die niet aankomen maakt niet uit wat ze eten.
je valt niet op anorexia maar tis wel een plaatje waar "pro-ana.jpg" in staat..quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:19 schreef The_Forcer het volgende:
Ik ben ook al mijn hele leven onder de 60 kilo, ik eet me suf maar er komt geen grammetje bij. Ik ken het probleem.quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:11 schreef Logician het volgende:
Sja ik vind de mode tegenwoordig met al die zwembandjes eerder afstotelijk dan dit.. tuurlijk mag ze best wat aankomen, maar niet iedere dunne dame is dat door uithongeren of slecht eten. Ik ben zelf 48kilo en eet elke dag gezond en regelmatig en zoveel als ik zin in heb en kom zelfs na 3 kids niet aan. Ik vind het gewoon zwaar irritant dat iedereen meteen zo een oordeel klaar heeft.
quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:19 schreef The_Forcer het volgende:
toepasselijke username ookquote:Op donderdag 31 januari 2008 16:37 schreef Twiggy het volgende:
Er is nix mis mee om dun mooi te vinden of dun te zijn. Ik ben zelf ook skinny, mijn botten en spieren kun je zien en ik vind dat zelf erg mooi, ik vind dat het ultieme naakt, je ziet het lichaam zoals het lichaam is en niet verstopt onder een laag vet. Ik heb nog nooit meegemaakt dat vriendjes of scharrels niet enthousiast waren over m'n lichaam, dus TS... je bent zeker niet alleen.
Dat is een heel andere discussie.quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:48 schreef ErikT het volgende:
Ik vind dat er wel wat mis is met TS. Je gaat toch godverredomme niet tegen je zus die een eetstoornis heeft vertellen dat ze te dik is? Dan heb je wel een aardige klap van de molen gehad.
quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat is een heel andere discussie.
Helemaal mee eens. Ik werd vroeger ook altijd uitgescholden voor anorexiapatient, terwijl ik écht meer dan genoeg naar binnen werk. Het komt er bij mij alleen niet aan.quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:11 schreef Logician het volgende:
Sja ik vind de mode tegenwoordig met al die zwembandjes eerder afstotelijk dan dit.. tuurlijk mag ze best wat aankomen, maar niet iedere dunne dame is dat door uithongeren of slecht eten. Ik ben zelf 48kilo en eet elke dag gezond en regelmatig en zoveel als ik zin in heb en kom zelfs na 3 kids niet aan. Ik vind het gewoon zwaar irritant dat iedereen meteen zo een oordeel klaar heeft.
En dat is jammer, want dat geeft personen die eigenlijk prima zijn het idee dat ze 'te dik' zijn. Sure, minder is óók goed, maar het is niet per sé een verbetering.quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:41 schreef MLI het volgende:
[..]
Nee, er is niets mis met je. Mijn ervaring is wel dat mensen die op graatmager vallen, eerder oordelen vellen over meisjes die wat steviger zijn. Andersom hoor je echter minder kritiek.
Nee, de hele vraag van TS is of zijn voorkeur voor dunne meisjes normaal is.quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:31 schreef Roquefort het volgende:
[..]
![]()
Dat is juist de kern van de hele discussie, dat is de reden dat TS dit topic opende, als je de eerste paar posts doorleest.
Dat er een duistere connectie bestaat tussen deze twee sluit dat overigens niet uit!quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, de hele vraag van TS is of zijn voorkeur voor dunne meisjes normaal is.
Dat hij achterlijk reageert op de vraag van z'n zus is iets heel anders.
Maar met deze opmerking zeg jij toch weer dat personen die dun zijn niet prima maar te dun zijn?quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:37 schreef oddman het volgende:
[..]
En dat is jammer, want dat geeft personen die eigenlijk prima zijn het idee dat ze 'te dik' zijn.
ErikT reageert op MLI. MLI zegt: er is niks mis mee is als je op dunne meisjes valt. Erik reageert daar op door te zeggen dat er wél iets mis is met de TS. Vervolgens begint hij over de reactie op de zus. Dat zijn twee verschillende discussies. Het lijkt gewoon of hij het standpunt van MLI aanvalt, maar hij begint een heel andere discussie.quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:47 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat er een duistere connectie bestaat tussen deze twee sluit dat overigens niet uit!
quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
ErikT reageert op MLI. MLI zegt: er is niks mis mee is als je op dunne meisjes valt. Erik reageert daar op door te zeggen dat er wél iets mis is met de TS. Vervolgens begint hij over de reactie op de zus. Dat zijn twee verschillende discussies. Het lijkt gewoon of hij het standpunt van MLI aanvalt, maar hij begint een heel andere discussie.![]()
Ik ben gewoon aan het mierenneuken.
quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:41 schreef MLI het volgende:
[..]
Nee, er is niets mis met je. Mijn ervaring is wel dat mensen die op graatmager vallen, eerder oordelen vellen over meisjes die wat steviger zijn. Andersom hoor je echter minder kritiek.
quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:57 schreef Soempie het volgende:
Je weet best dat ze bedoelde dat er niks mis met z'n smaak is.
Dan vind ik je behoorlijk dom.quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:46 schreef The_Forcer het volgende:
[..]
Misschien omdat m'n zus een beetje een eetstoornis heeft en ik niet kan liegen als ze vraagt of ik d'r dik vind.
Nee, zeker niet. Ik kan gelukkig ook nog rationeel nadenken.quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:04 schreef Candaasje het volgende:
@Twiggy: Ik kan begrijpen dat jij andere mensen sneller als dik ziet. Echter, ik hoop niet dat je gedrag vertoont zoals mijn zusje.![]()
Nee, dit vind ik mooi.quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:09 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Is dit ook "te dik"
modellen figuur maar mèt borsten?
[ afbeelding ]
Dat je het BMI van je vriendjes verteld mij dat je aardig obsessief met gewicht bezig bent.quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:43 schreef roooosje het volgende:
Ik heb hetzelfde met jongens hoor. Mijn huidige vriend is de enige waar ik ooit verliefd op ben geweest met een BMI boven de 18En die is ook heel slank
.
Die chick op die foto is gewoon ill trouwens.
Omfg. Alsof BMI altijd klopt. Ze houden daar geen rekening met het idee dat niet iedreen de zelfde bouw heeft. Ik ben dun en wat ik ook vreet ik kom niet aan. Kunnen meisjes die dun zijn niet knap zijn? is het ongezond daarop te vallen? iedereen word tegenwoordig steeds dikker en iedereen die dik is word gezien als normaal waardoor mijn soort steeds meer als abnormaal gezien word. Terwijl mensen niet bedoeld zijn om dik te worden. En ja dunne meisjes leuk vinden is hetzelfde als als op kindere geilen, jonge doe normaal kun je niet denken ofzo?quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:02 schreef sailgirl het volgende:
tsja als jij valt op meiden die echt gewoon ongezond dun zijn ( zie bmi schema ) dan is er wellicht iets mis met je. vermoedelijk niet gevaarlijk mis maar dat denk ik ook bij mannen die op moddervet vallen. Bij ultra dun vallen vooral de vrouwelijke vormen weg dus een andere optie is: raak je ook opgewonden van kinderen of mannen cq jongens ??? zo nee dan heb je gewoon een vreemde voorkeur meer niet
Jij hapt wel heel, heel erg makkelijk zeg.quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
ErikT reageert op MLI. MLI zegt: er is niks mis mee is als je op dunne meisjes valt. Erik reageert daar op door te zeggen dat er wél iets mis is met de TS. Vervolgens begint hij over de reactie op de zus. Dat zijn twee verschillende discussies. Het lijkt gewoon of hij het standpunt van MLI aanvalt, maar hij begint een heel andere discussie.![]()
Ik ben gewoon aan het mierenneuken.
Dat is een van de eerste zoekresultaten bij google pictures als je zoekt op anorexia. Je valt niet met meiden met anorexia maar je zoekt er speciaal 1tje op om te zeggen dat je dat leuk vindt? riiiight.quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:19 schreef The_Forcer het volgende:
doe eens relaxedquote:Op zaterdag 2 februari 2008 18:15 schreef emily89 het volgende:
[..]
Omfg. Alsof BMI altijd klopt. Ze houden daar geen rekening met het idee dat niet iedreen de zelfde bouw heeft. Ik ben dun en wat ik ook vreet ik kom niet aan. Kunnen meisjes die dun zijn niet knap zijn? is het ongezond daarop te vallen? iedereen word tegenwoordig steeds dikker en iedereen die dik is word gezien als normaal waardoor mijn soort steeds meer als abnormaal gezien word. Terwijl mensen niet bedoeld zijn om dik te worden. En ja dunne meisjes leuk vinden is hetzelfde als als op kindere geilen, jonge doe normaal kun je niet denken ofzo?
Ongelooflijk, wil je dat ze zich doodhongert of zo?quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:55 schreef The_Forcer het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat ze dik is. Zij vraagt of ze dik is, en ik zeg dat IK het niet mooi vind.
ik ben bang dat als je die vrouwen van dichtbij en in het echt ziet, ze toch wat meer botten hebben dan je ziet op deze foto...quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:09 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Is dit ook "te dik"
modellen figuur maar mèt borsten?
[ afbeelding ]
Dat tweede kan ik je niet vertellen want daar moet ik nog achter komenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:16 schreef B1nulnul het volgende:
Mensen met zo weinig vet kunnen minder hebben en gaan eerder dood.
Daarom is het ook heel verstandig van TS om op dunne meisjes te vallen. Als hij nu al een mollige neemt, en ze blijven bij elkaar, heeft ie over tien jaar een eh, ietsje meer dan mollige.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:16 schreef B1nulnul het volgende:
Maar wees gerust, als je uit 89 bent, jouw 'magere soort' zal waarschijnlijk wel wat kilootjes extra krijgen met de jaren, zeker als je alles vreet.
Nee dat is geen vooroordeel. Minder vet is minder reserve. Als je ziek wordt en daardoor verzwakt en gewicht verliest, zal een mager persoon nog sneller verzwakken. Uiteraard is het met de medische zorg van tegenwoordig niet zo dat je dan gelijk dood gaat. Maar ik heb het hier dan ook over ondergewicht, en niet over een normaal gewicht.quote:Op zondag 3 februari 2008 16:07 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Dat tweede kan ik je niet vertellen want daar moet ik nog achter komen. Dat eerste is een vooroordeel. Dan zou ik dus zeker 4 a 5x in het jaar ziek moeten zijn omdat ik amper weerstand zou hebben. Toch raar dat mijn laatste ziekmelding in januari 2007 was (3 daagjes griep).
Natuurlijk volgen er nu baas boven baas reacties van mensen die zich al 5 jaar niet ziek hebben gemeld, maar 1x per jaar 3 van de 240 werkdagen missen lijkt me niets mis mee.
Of doelde je op iets anders met "kunnen minder hebben" ?.
De relatie tussen dik en vies ontgaat mij enigszins, maar verder, goed punt.quote:Op zondag 3 februari 2008 17:56 schreef Fiskus het volgende:
Dikke wijven zijn vies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |