abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56482703
Nou, dik wordt hier op Fok zeker niet als normaal gezien. Hier vinden ze iemand met maat 38 al dik.
pi_56483045
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 17:52 schreef Soempie het volgende:

[..]

ErikT reageert op MLI. MLI zegt: er is niks mis mee is als je op dunne meisjes valt. Erik reageert daar op door te zeggen dat er wél iets mis is met de TS. Vervolgens begint hij over de reactie op de zus. Dat zijn twee verschillende discussies. Het lijkt gewoon of hij het standpunt van MLI aanvalt, maar hij begint een heel andere discussie.

Ik ben gewoon aan het mierenneuken.
Jij hapt wel heel, heel erg makkelijk zeg.

Maar dat is wel lief!
pi_56483916
vrouwen met ronde vormen
prachtig dat zachte ronde lichaam
gratenpakhuizen heb ik niks mee, maar gelukkig bestaan er vele soorten smaken
pi_56484360
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 12:19 schreef The_Forcer het volgende:
Dit is ongeveer wat ik mooi vind, iets voller is wel mooier.
Dat is een van de eerste zoekresultaten bij google pictures als je zoekt op anorexia. Je valt niet met meiden met anorexia maar je zoekt er speciaal 1tje op om te zeggen dat je dat leuk vindt? riiiight.
  zaterdag 2 februari 2008 @ 21:16:46 #105
187328 B1nulnul
telefoon te koop
pi_56486722
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 18:15 schreef emily89 het volgende:

[..]

Omfg. Alsof BMI altijd klopt. Ze houden daar geen rekening met het idee dat niet iedreen de zelfde bouw heeft. Ik ben dun en wat ik ook vreet ik kom niet aan. Kunnen meisjes die dun zijn niet knap zijn? is het ongezond daarop te vallen? iedereen word tegenwoordig steeds dikker en iedereen die dik is word gezien als normaal waardoor mijn soort steeds meer als abnormaal gezien word. Terwijl mensen niet bedoeld zijn om dik te worden. En ja dunne meisjes leuk vinden is hetzelfde als als op kindere geilen, jonge doe normaal kun je niet denken ofzo?
doe eens relaxed
Dat gezeik altijd dat BMI niet klopt. Nee inderdaad, als je bodybuilder bent dan klopt het niet.
Maar een BMI van minder dan 18,5 is voor volwassenen echt wel abnormaal, en hoogstwaarschijnlijk ook ongezond.
Is het ongezond daarop te vallen? Evolutionair gezien misschien wel. Mensen met zo weinig vet kunnen minder hebben en gaan eerder dood. Dik wordt niet echt als normaal gezien. Slank wordt als normaal gezien. Mager niet. Maar wees gerust, als je uit 89 bent, jouw 'magere soort' zal waarschijnlijk wel wat kilootjes extra krijgen met de jaren, zeker als je alles vreet.
ik heb ook altijd pech.. :'(
  zaterdag 2 februari 2008 @ 23:24:48 #106
120048 boekenworm
Vastgeroest aan letters
pi_56490535
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 12:55 schreef The_Forcer het volgende:

[..]

Ik heb nooit gezegd dat ze dik is. Zij vraagt of ze dik is, en ik zeg dat IK het niet mooi vind.
Ongelooflijk, wil je dat ze zich doodhongert of zo?
Denkt teveel, is te gelukkig en leeft teveel
pi_56491229
niet overdijven he.
pi_56491894
Mijn BMI zit precies op de 20, en als ik zeg maar net naar de WC geweest ben, en ik ben een kilootje lichter, kan hij net onder de 20 gaan zitten, precies goed zou je zeggen, echter vind ik mezelf eigenlijk ook best 'dik' en zou ik er ook als de dames een paar posts hierboven uit willen zien.
Mijn vriend heeft dan ook BMI 18 (hebben we laatst van al onze vrienden uitgerekend, het is niet dat ik het van al mijn vriendjes eerst keur) maar het is wel opvallend dat mijn vorige 2 vriendjes ook mager waren.
Ik vind dat blijkbaar ook gewoon mooi, en wat veel mensen 'mollig' vinden (ook mijn vriend) vind ik meestal toch al wel aan de dikke kant.
And the druids turn to stone...
pi_56495843
Een BMI van 20 kan ik nou niet echt mollig noemen hoor. Een BMI van 20 is gewoon prima. (Of bedoelde je dat niet?) Ik vind overigens de BMI-index ZWAAR overrated. Spieren wegen nou eenmaal meer dan vet, en de ene dame heeft zwaardere borsten dan de ander...
Naar het vetpercentage kijken is dus veel effectiever. (Ik vraag me alleen af waar je dat kan doen? Bij de HA? Van die weegschalen met vetpercentage-meter geloof ik geen biet..)
  zondag 3 februari 2008 @ 13:20:25 #110
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_56498174
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 21:09 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Is dit ook "te dik"
modellen figuur maar mèt borsten?

[ afbeelding ]
ik ben bang dat als je die vrouwen van dichtbij en in het echt ziet, ze toch wat meer botten hebben dan je ziet op deze foto...
aangezien foto's altijd dik maken en dat soort dingen
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
pi_56498853
Gewoon voor dunne meisjes gaan, daar val je op, nou en.
Wees maar lief voor je zus, zij voelt er kennelijk door aangevallen (zegt alles over hoe ze tegen zichzelf aankijkt) en zeg dat je op dun valt, maar dat er NIETS mis is met haar!
pi_56500402
een bmi van 20 mollig noemen dan ben ik moddervet, obees en zou ik in die gedachte alleen maar mc-donaldsvoer eten

dat jij een smaak hebt voor (in mijn mening eng) dunne meisjes, prima, geniet ervan, smaak, en blablabla, maar je zus met een eetstoornis dik noemen getuigt echt van een gebrek aan EQ
Ja doei.
pi_56501632
Ik ben ook moddervet vrees ik.
pi_56501657
google anders eens op pro-ana en 'thinspiration'...
Ja doei.
pi_56501781
Ik ken het ja. Ik heb liever een 'reet als een bouwkeet' (uitspraak van mijn lief ) dan dat ik er zo uitzie.
pi_56502008
maar misschien vindt TS het wel lekker
Ja doei.
pi_56502069
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 21:16 schreef B1nulnul het volgende:
Mensen met zo weinig vet kunnen minder hebben en gaan eerder dood.
Dat tweede kan ik je niet vertellen want daar moet ik nog achter komen . Dat eerste is een vooroordeel. Dan zou ik dus zeker 4 a 5x in het jaar ziek moeten zijn omdat ik amper weerstand zou hebben. Toch raar dat mijn laatste ziekmelding in januari 2007 was (3 daagjes griep).

Natuurlijk volgen er nu baas boven baas reacties van mensen die zich al 5 jaar niet ziek hebben gemeld, maar 1x per jaar 3 van de 240 werkdagen missen lijkt me niets mis mee .

Of doelde je op iets anders met "kunnen minder hebben" ?.
pi_56502101
Oh trouwens, ze mogen best aan de dunne kant zijn. De meesten dijen toch nog wel uit dus dan zitten ze precies op een mooi gewicht zo rond hun 30e .
pi_56502168
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 21:16 schreef B1nulnul het volgende:
Maar wees gerust, als je uit 89 bent, jouw 'magere soort' zal waarschijnlijk wel wat kilootjes extra krijgen met de jaren, zeker als je alles vreet.
Daarom is het ook heel verstandig van TS om op dunne meisjes te vallen. Als hij nu al een mollige neemt, en ze blijven bij elkaar, heeft ie over tien jaar een eh, ietsje meer dan mollige.
  zondag 3 februari 2008 @ 17:29:03 #120
187328 B1nulnul
telefoon te koop
pi_56503861
quote:
Op zondag 3 februari 2008 16:07 schreef RemcoW85 het volgende:

[..]

Dat tweede kan ik je niet vertellen want daar moet ik nog achter komen . Dat eerste is een vooroordeel. Dan zou ik dus zeker 4 a 5x in het jaar ziek moeten zijn omdat ik amper weerstand zou hebben. Toch raar dat mijn laatste ziekmelding in januari 2007 was (3 daagjes griep).

Natuurlijk volgen er nu baas boven baas reacties van mensen die zich al 5 jaar niet ziek hebben gemeld, maar 1x per jaar 3 van de 240 werkdagen missen lijkt me niets mis mee .

Of doelde je op iets anders met "kunnen minder hebben" ?.
Nee dat is geen vooroordeel. Minder vet is minder reserve. Als je ziek wordt en daardoor verzwakt en gewicht verliest, zal een mager persoon nog sneller verzwakken. Uiteraard is het met de medische zorg van tegenwoordig niet zo dat je dan gelijk dood gaat. Maar ik heb het hier dan ook over ondergewicht, en niet over een normaal gewicht.
ik heb ook altijd pech.. :'(
pi_56504406
Dikke wijven zijn vies.
pi_56505011
quote:
Op zondag 3 februari 2008 17:56 schreef Fiskus het volgende:
Dikke wijven zijn vies.
De relatie tussen dik en vies ontgaat mij enigszins, maar verder, goed punt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')