Jij hapt wel heel, heel erg makkelijk zeg.quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
ErikT reageert op MLI. MLI zegt: er is niks mis mee is als je op dunne meisjes valt. Erik reageert daar op door te zeggen dat er wél iets mis is met de TS. Vervolgens begint hij over de reactie op de zus. Dat zijn twee verschillende discussies. Het lijkt gewoon of hij het standpunt van MLI aanvalt, maar hij begint een heel andere discussie.![]()
Ik ben gewoon aan het mierenneuken.
Dat is een van de eerste zoekresultaten bij google pictures als je zoekt op anorexia. Je valt niet met meiden met anorexia maar je zoekt er speciaal 1tje op om te zeggen dat je dat leuk vindt? riiiight.quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:19 schreef The_Forcer het volgende:
Dit is ongeveer wat ik mooi vind, iets voller is wel mooier.
doe eens relaxedquote:Op zaterdag 2 februari 2008 18:15 schreef emily89 het volgende:
[..]
Omfg. Alsof BMI altijd klopt. Ze houden daar geen rekening met het idee dat niet iedreen de zelfde bouw heeft. Ik ben dun en wat ik ook vreet ik kom niet aan. Kunnen meisjes die dun zijn niet knap zijn? is het ongezond daarop te vallen? iedereen word tegenwoordig steeds dikker en iedereen die dik is word gezien als normaal waardoor mijn soort steeds meer als abnormaal gezien word. Terwijl mensen niet bedoeld zijn om dik te worden. En ja dunne meisjes leuk vinden is hetzelfde als als op kindere geilen, jonge doe normaal kun je niet denken ofzo?
Ongelooflijk, wil je dat ze zich doodhongert of zo?quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:55 schreef The_Forcer het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat ze dik is. Zij vraagt of ze dik is, en ik zeg dat IK het niet mooi vind.
ik ben bang dat als je die vrouwen van dichtbij en in het echt ziet, ze toch wat meer botten hebben dan je ziet op deze foto...quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:09 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Is dit ook "te dik"
modellen figuur maar mèt borsten?
[ afbeelding ]
Dat tweede kan ik je niet vertellen want daar moet ik nog achter komenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:16 schreef B1nulnul het volgende:
Mensen met zo weinig vet kunnen minder hebben en gaan eerder dood.
Daarom is het ook heel verstandig van TS om op dunne meisjes te vallen. Als hij nu al een mollige neemt, en ze blijven bij elkaar, heeft ie over tien jaar een eh, ietsje meer dan mollige.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:16 schreef B1nulnul het volgende:
Maar wees gerust, als je uit 89 bent, jouw 'magere soort' zal waarschijnlijk wel wat kilootjes extra krijgen met de jaren, zeker als je alles vreet.
Nee dat is geen vooroordeel. Minder vet is minder reserve. Als je ziek wordt en daardoor verzwakt en gewicht verliest, zal een mager persoon nog sneller verzwakken. Uiteraard is het met de medische zorg van tegenwoordig niet zo dat je dan gelijk dood gaat. Maar ik heb het hier dan ook over ondergewicht, en niet over een normaal gewicht.quote:Op zondag 3 februari 2008 16:07 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Dat tweede kan ik je niet vertellen want daar moet ik nog achter komen. Dat eerste is een vooroordeel. Dan zou ik dus zeker 4 a 5x in het jaar ziek moeten zijn omdat ik amper weerstand zou hebben. Toch raar dat mijn laatste ziekmelding in januari 2007 was (3 daagjes griep).
Natuurlijk volgen er nu baas boven baas reacties van mensen die zich al 5 jaar niet ziek hebben gemeld, maar 1x per jaar 3 van de 240 werkdagen missen lijkt me niets mis mee.
Of doelde je op iets anders met "kunnen minder hebben" ?.
De relatie tussen dik en vies ontgaat mij enigszins, maar verder, goed punt.quote:Op zondag 3 februari 2008 17:56 schreef Fiskus het volgende:
Dikke wijven zijn vies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |