ik ben benieuwd.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:59 schreef Stiemie het volgende:
Handig lijstje Lady wbr!![]()
Ik he vandaag een naaimachine gekochtHet is een Janome 525s. Heerlijke machine met 1 staps knoopgat en nog veel meer handige dingetjes. Heb er al wat mee zitten oefenen en hij gaat zooooo lekker! Nu snel door met de vlaggetjes!
ach jee. nou beterschap maar linde. laat mama je maar opvrolijken met een mooie vlaggetjesslingerquote:Op zondag 10 februari 2008 10:44 schreef Stiemie het volgende:Nou ik heb hem gisterenmiddag om 4 uur gekocht en heb hier een ziekig meisje dus veel verder dan wat dingetjes proberen (knoopsgat enzo) is het nog niet gekomen helaas.
Ken je deze site al?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 16:04 schreef Noli. het volgende:
Ik ben trouwens helemaal gek van jaren vijftig jurken..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind ze zoooo mooi!
Ik heb 'm nieuw gekocht bij Wildschut in Amsterdam. Mooie zaak en nette service.quote:Op zondag 10 februari 2008 19:00 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ach jee. nou beterschap maar linde. laat mama je maar opvrolijken met een mooie vlaggetjesslinger
heb je m nieuw gekocht of tweedehands?
quote:Op zondag 10 februari 2008 11:04 schreef liesell het volgende:
tvp! ik verstel/ verbeter sinds jaar en dag mn kleding, alleen wil ik mijzelf nu eens de goede technieken aanleren en ook kleding zelf leren maken. Ik ga nu op zoek naar een goede cursus. Hebben jullie cursussen gevolgd of het jezelf aangeleerd? Nog tips voor het zoeken van cursussen?
ik heb het mezelf geleerd.quote:
ik zal vanmiddag even voor je kijken wat ik voor je heb (nog voorkeur voor jurkjes/broekjes ? mouw inzetten vond ik ook altijd een beetje 'eng' om te doen maar eigenlijk wijst het zich heel snel en kan hij er maar op 1 manier in, biesjes, strikjes en tierelantijntje bepaal je eigenlijk altijd zelf en hoe je niet perse natuurlijk te doen omdat het op het patroon staat, soms moet je helaas wel een heel patroon 'verbouwen' om het te kunnen weglaten, maar meestal zijn het toevoeging die niets verder te maken hebben met het basis patroon (vind jij het zonder roesje mooier, prima dan zet je er geen roesje op, etc etc)quote:Op maandag 11 februari 2008 11:25 schreef Stiemie het volgende:
Knorretje ik ben op zoek naar patroontjes die niet zo heel moeilijk zijn om te maken. Echt voor de beginner zeg maar. Ik heb nu alleen nog een overgooiertje gemaakt en dat ging prima, maar dingen als mouwen inzetten, ritsen en moeilijk uitziende biesjes lijken me nog vrij ingewikkeld. Of is dat een kwestie van gewoon proberen?
Ik hou zelf altijd wel van vrij basic kleertjes, dus niet allerlei rouches, strikjes enzo
Mocht je iets in de categorie hebben, dan maak ik er graag gebruik van
heel veel succesquote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:36 schreef Stiemie het volgende:
Ik heb even bij Farbenmix op de site gekeken en met die stap-voor-stap uitleg is het volgens mij helemaal niet zo ingewikkeld. Ik ga het gewoon eerst met een niet zo duur lapje proberen en als iets verkeerd gaat uithalen etc. Als ik dan helemaal weet hoe het precies moet, kan ik met een duurder stofje voor het echie
![]()
Ik ga meteen het patroon bestellen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |