DA weer hierquote:Op donderdag 31 januari 2008 07:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
Stiekem toch wel moe.
owh sorry.. my bad!quote:Op donderdag 31 januari 2008 09:07 schreef Pheno het volgende:
Nu nog niet, je denkt toch niet dat ze snel werken hier he? We hebben het wel over de nederlandse zorg....
Wel stoerquote:Op donderdag 31 januari 2008 09:09 schreef buzzer het volgende:
Goedemorgen
Over tactvol met banners gesproken:
[ afbeelding ]
huisartsen zijn goed in dingen afschuivenquote:Op donderdag 31 januari 2008 09:08 schreef Pheno het volgende:
Ach, hij zal het toch wel weer op die spastische darm gooien. Leuk dat ik daarmee moet leren leven.
hij wilde voordringen?quote:Op donderdag 31 januari 2008 09:09 schreef buzzer het volgende:
Goedemorgen [afbeelding]
Over tactvol met banners gesproken:
[afbeelding]
Het is eens wat anders dan bumperklevenquote:
dat is waarquote:Op donderdag 31 januari 2008 09:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is eens wat anders dan bumperkleven
Je had verwacht dat iedereen eerder vertrok zodat jij later kon gaan?quote:Op donderdag 31 januari 2008 09:37 schreef Sjowhan het volgende:
Ook op 't kantoor weer.
Zie nu wel dat 't veel drukker is als ik later op de weg zit. Dat wordt morgen dus weer 07:15 vertrekken.
Natuurlijk.quote:Op donderdag 31 januari 2008 09:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Je had verwacht dat iedereen eerder vertrok zodat jij later kon gaan?
pas maar op hoor.. voor je het weet lig je in de sloot.quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:08 schreef buzzer het volgende:
de wind begint hier heel langzaam aan te trekken, maar het lijkt nog niet erg op de beloofde storm...
Hoooiquote:
Zou het gaan stormen dan?quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:08 schreef buzzer het volgende:
de wind begint hier heel langzaam aan te trekken, maar het lijkt nog niet erg op de beloofde storm...
Mijn oma is een keer na een feestje met haar scootmobiel in de sloot belandquote:Op donderdag 31 januari 2008 10:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
pas maar op hoor.. voor je het weet lig je in de sloot.
Dan kan je wel gezellig thuis op de bank hangenquote:
sasserquote:Op donderdag 31 januari 2008 10:15 schreef Sebasser het volgende:
Hai
quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:15 schreef crossover het volgende:
[..]
Mijn oma is een keer na een feestje met haar scootmobiel in de sloot beland [afbeelding] Gelukkig kwamen m'n ouders snel daarna ook langsgefietst en mankeerde ze niks [afbeelding]
ik ben een keer met de bus letterlijk van de weg afgeblazen, nét niet in de sloot.quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:15 schreef crossover het volgende:
[..]
Mijn oma is een keer na een feestje met haar scootmobiel in de sloot belandGelukkig kwamen m'n ouders snel daarna ook langsgefietst en mankeerde ze niks
als ik een goede bank had zou dat kunnen idd.quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:15 schreef crossover het volgende:
[..]
Dan kan je wel gezellig thuis op de bank hangen [afbeelding]
eng maar allemaalquote:Op donderdag 31 januari 2008 10:19 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik ben een keer met de bus letterlijk van de weg afgeblazen, nét niet in de sloot.
Toen had ik echt mazzel dat ik maar 15 k'/h op de provinciale weg reed. Ik reed oko niet de berm in, ik werd er in een keer zijdelings ingedrukt.
daardoor was ik een uur later op mijn werk.quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:19 schreef OA het volgende:
Mijn eerste nieuwspost![]()
Brand en gasexplosies in Beverwijk
kort maar krachtig.quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:19 schreef OA het volgende:
Mijn eerste nieuwspost [afbeelding]
Brand en gasexplosies in Beverwijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |