nee ik weet niet hoe iedereen daar op komt, hij stond altijd bij mij voor school in z'n audi op haar te wachtenquote:Op donderdag 31 januari 2008 01:16 schreef Morendo het volgende:
[..]
De dochter van ten Cate toevallig?
heh?quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:18 schreef BonJovi het volgende:
whaha NOshiba tochvond je de sfeer niet te hard
Eric, je vertelde net nog dat je wel wat voor dr voelde en dat je misschien wel wilt afspreken dus wat lul je nouquote:Op donderdag 31 januari 2008 01:19 schreef ericajax het volgende:
Ja, mij boeit het ook echt of hij haar wakker belt![]()
quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:20 schreef Angelob het volgende:
[..]
Eric, je vertelde net nog dat je wel wat voor dr voelde en dat je misschien wel wilt afspreken dus wat lul je nou
[..]
Eric, je vertelde net nog dat je wel wat voor dr voelde en dat je misschien wel wilt afspreken dus wat lul je nou
[..]
Op ajax.network.to was iedereen er altijd van overtuigd dat dat wel het geval was. Dat zou dan ook de basisplekken van de Mul verklaren.quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:19 schreef Noshiba het volgende:
[..]
nee ik weet niet hoe iedereen daar op komt, hij stond altijd bij mij voor school in z'n audi op haar te wachten
Ohnee hijs thuis gvdquote:Op donderdag 31 januari 2008 01:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat jij nog in staat bent een topic te openen...
quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:21 schreef ericajax het volgende:
[..]
![]()
![]()
Bonkbonk Ryan DonkRetteketet AZ
![]()
![]()
kom op met die verhalenquote:Op donderdag 31 januari 2008 01:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat jij nog in staat bent een topic te openen...
Ik blijf toch nog even wakker.quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:21 schreef Angelob het volgende:
[..]
Whahahah... blijft tussen ons he, of zal ik dat filmpje ff online zetten als jij stukgaat daarom
quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:21 schreef Angelob het volgende:
[..]
Whahahah... blijft tussen ons he, of zal ik dat filmpje ff online zetten als jij stukgaat daarom
Ja duurt ff hequote:
ik was een beetje in shock, toch wel maf al gooit iemand van 1,65 een grote bek tegen je open en zegt dat je met je takken van z;n vriendin moet afblijvenquote:Op donderdag 31 januari 2008 01:20 schreef BonJovi het volgende:ben je dronken ofzo
ik bedoel wat zei je toen hij dat allemaal zei tegen je moest je niet lachen.
Nee, 17 en meeverhuist naar spanjequote:Op donderdag 31 januari 2008 01:22 schreef BonJovi het volgende:
Noshiba zie je die chick nog wel eens tom de Mul is toch weg
Tering geyl wijf niet normaal, niet zo heel knap maar wel gewoonquote:Op donderdag 31 januari 2008 01:24 schreef Morendo het volgende:
Was ze knap?
quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:24 schreef Morendo het volgende:
[..]
We hebben het nu over belangrijkere zaken
Teveel koppijn hier iigquote:Op donderdag 31 januari 2008 01:23 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja duurt ff he.
Wat kan die terugreis zo soms lang duren.
quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:26 schreef BonJovi het volgende:
Vind je het gek dat De Mul zo afwezig speeldenu snap ik waarom, hi jwas gewoon bang dat Noshiba zijn chick aan het playen was.
quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:28 schreef BonJovi het volgende:
Wilt ge dat aub niet meer doen ge weet dat ik hard kan rennen he
Wat moet dat nu weer in godsnaam voorstellen?quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:30 schreef Angelob het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=FvUrF-8mEaE
Eric die stuk ging toen ik Bonk bonk Ryan donk zeiquote:Op donderdag 31 januari 2008 01:31 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wat moet dat nu weer in godsnaam voorstellen?
ik zie de humor er niet van in?quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:32 schreef Angelob het volgende:
[..]
Eric die stuk ging toen ik Bonk bonk Ryan donk zei
Wtf vriend?quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:33 schreef Noshiba het volgende:
Wie wou trouwens lissle ofzo bellen ik heb der nummer!
lissle fo' shizzlequote:Op donderdag 31 januari 2008 01:33 schreef Noshiba het volgende:
Wie wou trouwens lissle ofzo bellen ik heb der nummer!
Van lissle?quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:37 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Oh vals alarm, had verkeerde info gekregen
Ja van wie heb je die info eigenlijk gehadquote:Op donderdag 31 januari 2008 01:37 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Oh vals alarm, had verkeerde info gekregen
quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Tjees even teruggelezen, anders was de vorige dicht na anderhalf uur.
Zou die kerel ondertussen zijn pasgeboren zoon al hebben gezien?
Tom de Mul?quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Tjees even teruggelezen, anders was de vorige dicht na anderhalf uur.
Zou die kerel ondertussen zijn pasgeboren zoon al hebben gezien?
Hahahaquote:Op donderdag 31 januari 2008 01:39 schreef Da_Sandman het volgende:
En Jasza was heul erg dronken vanmiddag. Lazerde toen ie de metro uitstapte regelrecht in een kinderwagen.
Damn, wat staat er allemaal op de menukaart bij haar?quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:40 schreef Angelob het volgende:
Wie wilde dat nr hebben? heb m hier ook wel
Echt he... En dan met nadruk op "of u na de wedstrijd dan WEL wilt komen"quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:40 schreef Noshiba het volgende:
Ook echt
1e : meneer ... wilt u naar het ziekenhuis de weeen van uw vrouw zijn begonnen
2e x: menneer ... wilt u spoedig naar het ziekenhuis ze is aan het bevallen
3e x: Menneer... u vrouw vraagt of u na de wedstrijd wel wilt komen want uw heeft een zoon gekregen hij heet kenneth
Vooral die laatste vond ik geniaal!
Veel etenquote:Op donderdag 31 januari 2008 01:40 schreef Morendo het volgende:
[..]
Damn, wat staat er allemaal op de menukaart bij haar?
Hij heet Kennethquote:Op donderdag 31 januari 2008 01:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Echt he... En dan met nadruk op "of u na de wedstrijd dan WEL wilt komen".
NOHHH LEKKERE BILLEN NOH VAN LASSIEquote:Op donderdag 31 januari 2008 01:43 schreef Jasza het volgende:
Het erge was wel dat het een negerin was volgens mij
quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:43 schreef BonJovi het volgende:
[..]
met zijn allen eroverheen het is carnaval
hoempa hoempa tetete
Laat Perez het niet horenquote:Op donderdag 31 januari 2008 01:43 schreef Jasza het volgende:
Het erge was wel dat het een negerin was volgens mij
Die gast zag ik trouwens hier vorige keer lopenquote:Op donderdag 31 januari 2008 01:44 schreef BonJovi het volgende:
[..]
NOHHH LEKKERE BILLEN NOH VAN LASSIE
Nee, Lissie heet zequote:Op donderdag 31 januari 2008 01:44 schreef BonJovi het volgende:
[..]
NOHHH LEKKERE BILLEN NOH VAN LASSIE
Ik zag hem een keer in de wc bij uitgaanquote:Op donderdag 31 januari 2008 01:44 schreef Angelob het volgende:
[..]
Die gast zag ik trouwens hier vorige keer lopen
Waar was dat..? Hier in 010 woont-ie vlak in mn buurtquote:Op donderdag 31 januari 2008 01:46 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ik zag hem een keer in de wc bij uitgaanstond hij naast me te pissen hoor je andere SOCO SOCO
Haha teringlijer ben je ook, misschien heb ik daarom zo'n koppijn jaquote:Op donderdag 31 januari 2008 01:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Jasza doet je hoofd nog pijn van de roltrap.
Was in Rotterdam op een surinaams feestjequote:Op donderdag 31 januari 2008 01:46 schreef Angelob het volgende:
[..]
Waar was dat..? Hier in 010 woont-ie vlak in mn buurt
quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:47 schreef Jasza het volgende:
[..]
Haha teringlijer ben je ook, misschien heb ik daarom zo'n koppijn ja
waar van 010 woon je trouwens?quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:46 schreef Angelob het volgende:
[..]
Waar was dat..? Hier in 010 woont-ie vlak in mn buurt
Ja ik zei ook al, triest dat hij moest stoppen tijdens op, dat ie geen applaus kreeg o.i.d.quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:49 schreef Da_Sandman het volgende:
En dat manneke dat even fucking 1698 keer de bal hooghoud... Het leek wel een robot, zo stoicijns stond ie daar... Als OP er niet was geweest had ie er nog gestaan...
Die ligt vast op Schiphol hem kennendequote:Op donderdag 31 januari 2008 01:48 schreef Da_Sandman het volgende:
[..].
Zou Aanvoerder ook al weer thuis zijn...
quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:49 schreef BonJovi het volgende:
Aah ja dat ken ik wel woonde bij Ijsselmonde man, me neef vroeg gister of ik zijn appartement wou huren bij Zuidplein. Kweetniet of ik dat ga doen man
die gaat met een kut gevoel terugquote:Op donderdag 31 januari 2008 01:50 schreef Jasza het volgende:
[..]
Die ligt vast op Schiphol hem kennende
Zou ik niet doen, extra kosten zijn erg hoogquote:Op donderdag 31 januari 2008 01:49 schreef BonJovi het volgende:
Aah ja dat ken ik wel woonde bij Ijsselmonde man, me neef vroeg gister of ik zijn appartement wou huren bij Zuidplein. Kweetniet of ik dat ga doen man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verdomde eigenwijs
Viva la afca
whaha ouch dat is minder vooral na zo een kut dagquote:Op donderdag 31 januari 2008 01:51 schreef Angelob het volgende:
[..]
![]()
![]()
Morgen tandarts bij Zuidplein
![]()
![]()
Gaatjes vullen
![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:51 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Zou ik niet doen, extra kosten zijn erg hoogIk ga liever in Zweden wonen tijdjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus daarom ga ik het waarschijnlijk niet doen.
AFC AJAX
Tis vlakbij Zuidplein.. Beetje terug richting de Kuip maargoed .. pittenquote:Op donderdag 31 januari 2008 01:52 schreef BonJovi het volgende:
[..]
whaha ouch dat is minder vooral na zo een kut dagsucces maar tandarts daar heb ik nog nooit gezien.
quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:52 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ik ga liever in Zweden neuqen voor een tijdjedus daarom ga ik het waarschijnlijk niet doen.
quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:53 schreef Jasza het volgende:
leedvermaak
Ja, iemand nog iets meegekregen over die vechtpartij bij strandvliet? die weer verder ging bij bijlmer?quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..].
Gelukkig waren er meer lamme tonnies in die metro, die elkaar bij elk station naar buiten wilden gooien haha...
quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:55 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Papa..
- Ja..
Wat gebeurde er allemaal op de dag dat ik geboren werd..
- TOEN VERLOREN WIJ DE LANDSTITEL AAN DIE KUT TERINGTYFUS BOEREN!
Hehe das standaard bij Ajax op een avondwedstrijd, jammer dat je niet naar beneden flikkerde bij de roltrapquote:Op donderdag 31 januari 2008 01:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..].
Gelukkig waren er meer lamme tonnies in die metro, die elkaar bij elk station naar buiten wilden gooien haha...
Papa..
- Ja..
Had ik je toch mooi te pakken daarquote:Op donderdag 31 januari 2008 01:56 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hehe das standaard bij Ajax op een avondwedstrijd, jammer dat je niet naar beneden flikkerde bij de roltrap![]()
Papa..
- Ja..
Ik heb wel een hyves gehadquote:Op donderdag 31 januari 2008 01:58 schreef Noshiba het volgende:
Wie weet hoe dat meisje heet die in monico werkt? =D
niet gesproken moest blijven zitten aars skeurde me broek uitquote:Op donderdag 31 januari 2008 01:59 schreef BonJovi het volgende:
Met wie ging je nou weer flirtenhopelijk is het niet de vriendin van Vermaelen ofzo
Staat er wel tussen maar betwijfel of hij dat ook zietquote:Op donderdag 31 januari 2008 02:01 schreef BonJovi het volgende:
http://www.hyves.net/spot/2001586/Terras_Caf_De_Monico/
succes
Ik zie alleen maar afca ultra's blablablaquote:Op donderdag 31 januari 2008 02:02 schreef Jasza het volgende:
[..]
Staat er wel tussen maar betwijfel of hij dat ook ziet
Hij is er druk mee bezig nu in ieder gevalquote:Op donderdag 31 januari 2008 02:02 schreef Jasza het volgende:
[..]
Staat er wel tussen maar betwijfel of hij dat ook ziet
Hahaquote:Op donderdag 31 januari 2008 02:07 schreef BonJovi het volgende:
Help mee Jaszaanderse is hij heletijd bezig en kan het niet vinden
Idem hierzo, even m'n hart gelucht en ff gelachen zal nu wel lekker kunnen slapenquote:Op donderdag 31 januari 2008 02:07 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik kan dit niet meer aanzien weltruste...
Later Hoornse topboyquote:Op donderdag 31 januari 2008 02:08 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Idem hierzo, even m'n hart gelucht en ff gelachen zal nu wel lekker kunnen slapen![]()
Later boys
Mooie tekeningquote:
quote:Tegenover het Algemeen Dagblad heeft Marco van Basten bevestigd een eerste gesprek gehad te hebben met Ajax. "Ik heb vorige week een gesprek gehad met Ajax. De vraag was hoe ik er tegenover sta om daar te gaan werken. Het is nog heel pril en het was maar een oriënterend gesprek. Ik heb begrepen dat er ook een andere kandidaat is. In de loop van volgende week komt er een tweede gesprek waar ik zelf misschien niet eens bij zal zijn. We zien wel. Ik richt me in elk geval eerst op mijn werk voor de KNVB. Het Nederlands elftal en het EK, dát telt op dit moment het zwaarst voor me."
Ajax Netwerk
Volgens Van Nijnatten is het gesprek bewust uitgelekt om druk te zetten binnen Ajax op stromingen die geen voorstander van hem zijn. Van Geel zou het gesprek niet geïnitieerd hebben, maar wel op de hoogte zijn geweest. Van Geel zou zelf liever Adriaanse of Rijkaard zien.
Voetbal was matig, oppertunistisch. We hebben een lesje in effectiviteit gehad van die kutboeren.quote:Op donderdag 31 januari 2008 07:37 schreef Robar het volgende:
Heu, ben ik hier in het Ajax topic?
Beetje jammer, dat ik bij mijn schoonvader verplicht Feyenoord - AZ moest kijken.
Hoe was de wedstrijd?
Echt kansloos of waren er nog wat hoopvolle dingen te zien?
Wat is er dan zo reclame aan?:Pquote:Op donderdag 31 januari 2008 02:18 schreef Silenus het volgende:
Niet om het een of het ander, maar dat 'meneer die en die uw vrouw bevalt' was dus gewoon een reclame van Amstel. Was bij Feyenoord-uit ook al gebruikt.
Of dat hadden jullie al door, whatever. Het interesseert me ook allemaal niets.
Het gaat weer kut olé olé!
Was het in de Kuip ook al een reclame of is de reclame daarop gebaseerd?quote:Op donderdag 31 januari 2008 02:18 schreef Silenus het volgende:
Niet om het een of het ander, maar dat 'meneer die en die uw vrouw bevalt' was dus gewoon een reclame van Amstel. Was bij Feyenoord-uit ook al gebruikt.
Of dat hadden jullie al door, whatever. Het interesseert me ook allemaal niets.
Het gaat weer kut olé olé!
Hij zal zelf ook niet graag meer willen heb ik het idee. Deze week werd er toch over zijn toekomst gepraat? Heeft ie het zichzelf in ieder geval een stuk makkelijker gemaakt.quote:Op donderdag 31 januari 2008 08:29 schreef M0NTANA het volgende:
Het contract van Edgar Davids hoeft wat mij betreft niet verlengd te worden, die heeft dit jaar nog geen goede wedstrijd gespeeld, is zelfs één van de slechtste spelers van helt veld.
Wij zaten ook te wachten tot Lindgren erin kwam, Davids raakte werkelijk geen bal goed.quote:Op donderdag 31 januari 2008 08:29 schreef M0NTANA het volgende:
Het contract van Edgar Davids hoeft wat mij betreft niet verlengd te worden, die heeft dit jaar nog geen goede wedstrijd gespeeld, is zelfs één van de slechtste spelers van helt veld.
Op een cadeau als vorig seizoen hoef je niet te rekenen.. en zelfs toen verkankerde ze het weer..quote:Op donderdag 31 januari 2008 08:36 schreef patrickt37 het volgende:
Nog 1 hoop, AZ moet winnen van PSV, en wij van Feyenoord. Dan is er nog hoop.
Verliezen we as. zondag, is het verkeken.
Iedereen om me heen zag al na een kwartier dat Davids niet goed was.quote:Op donderdag 31 januari 2008 08:37 schreef Scorpie het volgende:
Ik snapte ook niet zo goed waarom Davids niet gewisseld werd.
quote:Programma PSV:
02-02-08 AZ - PSV
09-02-08 PSV - Heerenveen
16-02-08 Willem II - PSV
24-02-08 PSV - Graafschap
02-03-08 Utrecht - PSV
09-03-08 PSV - Ajax
16-03-08 Roda JC - PSV
22-03-08 PSV - Groningen
29-03-08 NEC - PSV
05-04-08 PSV - Heracles
13-04-08 PSV - FC Twente