abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56473420
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 13:08 schreef PyTh het volgende:

[..]

Afellay moet leren om minder met de bal rond te dribbelen en eerder te passen.
Gewoon anders weer Bakkal op die postie
pi_56473472
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 18:01 schreef ganzenherder het volgende:
Met alle respect hoor maar ik vind dat er weer overdreven vroeg geoordeeld wordt hierzo

Ten eerste is het natuurlijk geweldig dat PSV in de arena wint, maar het had ook zo 3-1 kunnen zijn. Een lekkere zege, maar ik vind sommige reacties over het spel wel erg euforistisch. Als Ajax de grote kansen had afgemaakt had je gewoon verloren. En dan waren de reacties natuurlijk heel anders geweest....

En om nu al te stellen dat PSV er beter op is geworden nu Perez weg is vind ik ook nog veel te vroeg geoordeeld. Nee tegen PSV speelde hij nou niet bepaald een wereldpartij maar hij gaat nog wel belangrijk worden voor Ajax, dat weet ik zeker. Je versterkt gewoon je directe concurrent dat blijft een feit. En het excuus dat PSV de talenten wil laten doorgroeien vind ik ook onzin nu Aissati nog meer op de bank zit dan voorheen. Ik denk dat als Perez nou was gebleven PSV puur voetballend gezien sterker was geworden maar ik denk niet dat het bevordelijk was geweest voor de sfeer.

Maargoed wat boeit het ook eigenlijk, als Perez niet was weggegaan hadden we nu Balasz niet gehad realiseer ik me net pas
pi_56473677
Perez is poep vergeleken met onze talenten
pi_56473735
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 02:04 schreef the_legend_killer het volgende:
Perez is poep vergeleken met onze talenten
˛
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_56473763
Perez was gewoon niks tegen PSV
En Dirk liet hem dat even merken met die zwieper
  zaterdag 2 februari 2008 @ 12:38:38 #256
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_56477389
Na dit weekend kampioen ?
pi_56477619
Ik ga daar pas aan denken als er na Roda-PSV nog steeds een comfortabele voorsprong is.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_56477629
Ik denk dat het vanavond 1-2 word
pi_56477644
Als we van Az en Heerenveen kunnen winnen, komen we al in de goede richting (btje afhankelijk wat de rest doet). Maar blijft altijd nog een onvoorspelbare competitie
pi_56477689
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 12:38 schreef jorienvdherik het volgende:
Na dit weekend kampioen ?
Nee
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_56478109
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 12:56 schreef dndiek het volgende:

[..]

Nee
Denk het ook niet
Nog een paar weekjes geduld mensen
Brutal. Fucking. Metal.
pi_56478941
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 12:51 schreef mcyodogg het volgende:
Ik ga daar pas aan denken als er na Roda-PSV nog steeds een comfortabele voorsprong is.
Precies, PSV heeft de afgelopen tijd bewezen dat ze van iedereen kunnen winnen maar tegelijkertijd hebben ze bewezen dat ze net zo goed tegen iedereen punten kunnen verliezen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_56481587
Bron: voetbalprimeur.nl
quote:
'Salcido in de zomer naar Atlético'

Volgens de Spaanse sportkrant Marca vertrekt Carlos Salcido na dit seizoen naar Atlético Madrid. De subtopper uit de Primera Division zou na enkele gesprekken al bijna rond zijn met de verdediger van PSV.

Vertegenwoordigers van Atlético zouden Salcido al enkele malen hebben bekeken, waaronder de uitwedstrijd tegen Fenerbahçe. De Rojiblancos zouden ongeveer vier miljoen euro willen betalen voor de Mexicaan, die in Eindhoven tot medio 2012 onder contract ligt.

Atlético wil na dit seizoen zijn verdediging compleet renoveren. Naast Salcido zouden ook John Heitinga en Tomas Ujfalusi al gepolst zijn voor een overgang.

Naast Atlético houdt ook het Valencia van Ronald Koeman een oogje op Salcido. Die club wilde de international eigenlijk in januari al binnenhalen, maar PSV weigerde toen mee te werken.
pi_56481892
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 17:04 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Vier miljoen is wel een beetje weinig, ben benieuwd wat voor clausules hij in zijn contract heeft.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_56481936
4 miljoen
Op zijn minst het dubbele voor vragen
pi_56481954
4 miljoen is niet veel, denk dat het hoger kan
En daar is Koeman weer...
Ze zijn wel voorbarig, ze gaan er al van uit dat Koeman het volgend seizoen haalt
pi_56482144
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 17:04 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
In het artikel van Marca staat vermeld dat Salcido na Marquez de best betaalde Mexicaanse voetballer is met een jaarsalaris van in totaal ¤ 3.800.000,-, wat daar ook van waar mag zijn.
Ik neem aan dat zijn transferbedrag toch wel iets hoger ligt.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 2 februari 2008 @ 17:41:10 #268
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_56482153
4 miljoen, met net een nieuw contract met verhoogde clausule..... nou op de één of andere manier geloof ik dat niet
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_56482249
Al zenuwachtig voor vanavond of zal het meer een formaliteit zijn tegen AZ?
pi_56482453
Geen van beide

Gelijkspel zou opzich niet eens zo'n ramp zijn.
pi_56482460
Ik zie er wel een bagger 0-0 uitkomen
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_56482791
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 17:40 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

In het artikel van Marca staat vermeld dat Salcido na Marquez de best betaalde Mexicaanse voetballer is met een jaarsalaris van in totaal ¤ 3.800.000,-, wat daar ook van waar mag zijn.
Die 3,8 miljoen zal hij dan toch echt niet alleen bij PSV verdienen lijkt me...
pi_56483368
Opstelling PSV:

Gomes, Kromkamp, Marcellis, Salcido, Alcides, Simons, Bakkal, Afellay, Dzsudzsák, Farfán en Lazovic.

Niet verrassend.
pi_56483478
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 18:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Die 3,8 miljoen zal hij dan toch echt niet alleen bij PSV verdienen lijkt me...
Als dat bedrag al klopt, zullen sponsorinkomsten en dergelijk wel meegenomen zijn, neem ik aan.
  zaterdag 2 februari 2008 @ 19:18:44 #275
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_56483618
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 17:40 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

3.8 mln
Cocu verdiende bij Psv 2.2 mln. En die was aanvoerder. En belangrijker.
Salcido mag erg blij zijn als ie 1.75 mln krijgt. Waarschijnlijk krijgt ie minder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')