Die 3,8 miljoen zal hij dan toch echt niet alleen bij PSV verdienen lijkt me...quote:Op zaterdag 2 februari 2008 17:40 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
In het artikel van Marca staat vermeld dat Salcido na Marquez de best betaalde Mexicaanse voetballer is met een jaarsalaris van in totaal ¤ 3.800.000,-, wat daar ook van waar mag zijn.
Ik neem aan dat zijn transferbedrag toch wel iets hoger ligt.
Als dat bedrag al klopt, zullen sponsorinkomsten en dergelijk wel meegenomen zijn, neem ik aan.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 18:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die 3,8 miljoen zal hij dan toch echt niet alleen bij PSV verdienen lijkt me...
3.8 mlnquote:Op zaterdag 2 februari 2008 17:40 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
In het artikel van Marca staat vermeld dat Salcido na Marquez de best betaalde Mexicaanse voetballer is met een jaarsalaris van in totaal ¤ 3.800.000,-, wat daar ook van waar mag zijn.
Ik neem aan dat zijn transferbedrag toch wel iets hoger ligt.
PNquote:Coach Atletico Madrid ontkent geruchten over Salcido
De Mexicaanse coach van Atletico Madrid, Javier Aguirre, ontkende vandaag alle geruchten over een mondeling akkoord tussen Salcido en Atletico Madrid. Na een artikel in Marca was daar in Mexico veel over te doen. Volgens de coach is Salcido een goede speler, maar behoort hij überhaupt niet tot de spelers die op het wensenlijstje voor volgend seizoen staan. De namen van Heitinga en Ujfalusi staan wel op dat lijstje, zo bevestigde hij.
HEY! HO! Let's go!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 19:03 schreef mcyodogg het volgende:
Opstelling PSV:
Gomes, Kromkamp, Marcellis, Salcido, Alcides, Simons, Bakkal, Afellay, Dzsudzsák, Farfán en Lazovic.
Niet verrassend.
bijna alles door het midden tot aan de 16m, en toen was het gebeurtquote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:03 schreef xFriendx het volgende:
Gefeliciteerd. Viel weing op af te dingen. Die eerste goal misschien een beetje het windje mee dat die terugkwam via de lat, maar goed, dan nog horen wij Lazovic af te dekken.
Vond AZ wel aardig meevoetballen, soms zelfs 'beter' dan PSV, maar dat was maar betrekkelijk. Je zag AZ veel meer doen, maar desondanks had PSV de boel 'gewoon' onder controle. AZ was een hoop blaffen maar nooit bijten.
Het is alsof ze bij AZ vanaf de 16 eerst alle 5 verdedigers persoonlijk willen wegtikken en dan pas scoren. Ze halen daar dingen uit die veels te moeilijk zijn terwijl er vaak genoeg oplossingen zijn die simpeler zijn en efficienter. Maar ze blijven maar rondtikken waardoor je gewoon op het moment van een eventueel schot al een cordon aan PSV'ers hebt staan.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:05 schreef pascalheister het volgende:
[..]
bijna alles door het midden tot aan de 16m, en toen was het gebeurt
Ja, er zijn ook andere manieren om te scoren dan voorzetje en binnenkoppen hoorquote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:09 schreef Jasza het volgende:
Je krijgt echt de schijt natuurlijk, 1e "aanval" lag er weer in zo te zien aan de samenvatting, tis echt ongekend
Edit:
de 2e is geeneens een aanval![]()
Komop man AZ verdiend gewoon meer in het eerste half uur, tis gewoon jammer dat zulk voetbal beloond word en dan zie je die kneuzen op de tribune en dan moet je helemaal schijtenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:13 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ja, er zijn ook andere manieren om te scoren dan voorzetje en binnenkoppen hoor
Gezien de hele wedstrijd heeft PSV de betere kansen gehad hoor. Enige gevaarlijke van AZ was een kopbal van Jaliens en een schot van Dembele. PSV had de wedstrijd grotendeels onder controle en had zelfs naar 0-3/0-4 moeten counteren op het eind.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:14 schreef Jasza het volgende:
[..]
Komop man AZ verdiend gewoon meer in het eerste half uur, tis gewoon jammer dat zulk voetbal beloond word en dan zie je die kneuzen op de tribune en dan moet je helemaal schijten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |