Dat lijkt me een goed ideequote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:35 schreef MisterO het volgende:
[..]
tip: de volgende topic weer in GC openen
GMTA.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:35 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oh, ik wil hem ook wel helemaal dichtgooien hoorquote:
ok, komt voor elkaarquote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:36 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Gewoon het nieuwe deel straks weer in GC openen, klaar..
Ahem, de jeugd heeft de toekomst, het is tijd dat de oudere generatie de fakkel doorgeeftquote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:37 schreef DennisMoore het volgende:
Een stelletje reeks-newbies zonder enig gevoel voor traditie en context heeft in een gezamelijke vlaag van verstandsverbijstering gemeend de reeks naar GC te moeten verhuizen.
Maar nu zijn we terug waar we horen.
Nu alleen Kreator nog uit de kast.
gaat van al die macht je klit kriebelen?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh, ik wil hem ook wel helemaal dichtgooien hoor
Maar omdat het Dennis' kindje is doe ik het niet.
Respect voor de oprichter, dus...ONZ
DennisMoore is de oprichter niet, dat was Gellarboy.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
En zo is het maar netquote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:37 schreef DennisMoore het volgende:
Een stelletje reeks-newbies zonder enig gevoel voor traditie en context heeft in een gezamelijke vlaag van verstandsverbijstering gemeend de reeks naar GC te moeten verhuizen.
Maar nu zijn we terug waar we horen.
Nu alleen Kreator nog uit de kast.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:37 schreef Coastertommm het volgende:
Zo, ik ben ook weer eens thuis, en ga maar meteen maar mn bed in.. 3 uur reizen in totaal per dag breekt een mens op
ik zou het helemaal niet erg vinden zeikwijfquote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Open daar dan maar een Senseohomo reeks ofzo, want twee homoreeksen is teveel van het goede.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:35 schreef MisterO het volgende:
[..]
Het is niet meneer nul, maar meneer O van mijn naam! O......., maar mooi dat we het eens zijn!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:37 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Hoewel, een Great Mind is misschien wat te veel eer voor iemand die zichzelf meneer nul noemt..
waar is die oude generatie eigenlijk heen gegaan?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
En zo is het maar net
Let jij een beetje op ze? Wie weet komt ook Adelante wel weer terug
Dennis heeft de reeks toch helemaal niet opgericht?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Gebakken lucht macht zal je bedoelen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:38 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
gaat van al die macht je klit kriebelen?
we gaan in GC door, anders moet ik BrandX missen!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Open daar dan maar een Senseohomo reeks ofzo, want twee homoreeksen is teveel van het goede.
Ik vond haar wel grappigquote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:43 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
we gaan in GC door, anders moet ik BrandX missen!
och zieltje...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:43 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
we gaan in GC door, anders moet ik BrandX missen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |