Is het weer die tijd van de maand?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
n goed ook!
Jullie wonen goddomme al vanaf het begin in ONZ,
welke lulhannes heeft dit voorgesteld?
Nou?!
Het is een foto van The Sartorialist, jij barbaar.quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:57 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
je nieuwe lover?
lees ik tattoo's![]()
Stelletje fucking newby homo's, je moest je schamenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:26 schreef MisterO het volgende:
[..]
Wij vonden het allemaal wel een goed idee
excuse moi?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:27 schreef remlof het volgende:
tvp
graftak hou je scheur eensquote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:19 schreef yvonne het volgende:
Welke godverdegoverse kutkasthomo heeft jullie naar GC geschopt?!
Jullie wonen al jaren on ONZ, bij ons
Dat er van de oorspronkelijke groep weinig meer over zijn is al erg genoeg.
Terugkomen en wel NU.
Is iedereen hier gek geworden![]()
He don't call me a newby!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Stelletje fucking newby homo's, je moest je schamen
Terugkomen, NU
Uit eerbetoon aan de oprichter:quote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:27 schreef DennisMoore het volgende:
Schop maar terug naar ONZ, back to tha rootz.
* Notitie: niet meer reageren als meneer vroegtijdig unbanned wil worden*quote:
Hey!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Uit eerbetoon aan de oprichter:
SCHOP
Maar we hadden democratisch besloten dat we naar GC zouden gaanquote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Uit eerbetoon aan de oprichter:
SCHOP
Dan ga je lekker bij de lebbiese meiden zitten, HOMO's horen al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren hier, punt.quote:
je hebt een heel nieuw medium voor mij geopend!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:27 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Het is een foto van The Sartorialist, jij barbaar..
Zeur niet, je bungelt onderaan bij de centrale topicsquote:
Bedreigen? pff wijven als jijquote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
* Notitie: niet meer reageren als meneer vroegtijdig unbanned wil worden*
Not.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:31 schreef Zakje het volgende:
Maar we hadden democratisch besloten dat we naar GC zouden gaan........
ha, ben daar nog pissed over! Ik vroeg je toen gewoon netjes hoe of wat en je geeft geen antwoord!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
* Notitie: niet meer reageren als meneer vroegtijdig unbanned wil worden*
Dus je mist ons? gossie wat schattigquote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan ga je lekker bij de lebbiese meiden zitten, HOMO's horen al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren hier, punt.
Ik snap het niet.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan ga je lekker bij de lebbiese meiden zitten, HOMO's horen al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren hier, punt.
komt niet aan haar trekken zeer waarschijnlijkquote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:33 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ha, ben daar nog pissed over! Ik vroeg je toen gewoon netjes hoe of wat en je geeft geen antwoord!
er is een ware poll geweest toen hoor!quote:
tip: de volgende topic weer in GC openenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:34 schreef hierissieweer het volgende:
we zitten weer in ONZ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |