het ziet er een beetje, hoe zal ik het zeggen? To good to be true, pakt het wel denk ikquote:Op donderdag 31 januari 2008 21:42 schreef DennisMoore het volgende:
http://gay.nl/mrAJ
Ja, dat soort spul mag zich vaker aanmelden op gay.nl.
kwestie van het hem een paar keer voordoen, dan kan hij het de volgende keer toch wel zelf ?quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:40 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
Fijn, kan ik al die stokers weer terug in 't doosje gaan doen.
Ben blij dat ie je lenzen niet opgeknabbeld heeft.quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:40 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:07 schreef Weemz het volgende:
FELI CDP!!!!
Enne, als ik meer tijd had gehad ging ik er misschien nog echt over nadenken
Ben jij boos omdat Weemz ergens (geen idee waarover) over gaat nadenken? Dat doet ie vast wel vaker hoor.quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:08 schreef MisterO het volgende:
Goddamn ik ben niet vaak boos, maar nu ben ik echt witheet pissig
quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:40 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
Deze keer denkt hij over iets waar ik helemaal niet blij mee ben!quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:11 schreef Nuvole het volgende:
[..]
[..]
Ben jij boos omdat Weemz ergens (geen idee waarover) over gaat nadenken? Dat doet ie vast wel vaker hoor.
wat dan?quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:17 schreef MisterO het volgende:
[..]
Deze keer denkt hij over iets waar ik helemaal niet blij mee ben!![]()
Nee, ergens anders over, maar ik kan er niet tegen als mensen me als vuil behandelen. tenminste zo voelt het!
X vindt het raar dat ik het niet leuk vind als mensen denken dat wij een koppel zijn, terwijl we gewoon vrienden zijn. En daar maakt hij een grote drama van. Hij denkt dat ik voor hem schaam, terwijl dat helemaal niet zo is, anders was ik toch ook niet met hem bevriend. En nu beweert hij dat ik smoesjes aan het verzinnen ben.quote:
Gevalletje minderwaardigheidsgevoel denk ik. Ik denk dat je duidelijk bent geweest, gewoon even laten rusten hij ziet vanzelf wel in dat hij onredelijk was.quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:38 schreef MisterO het volgende:
[..]
X vindt het raar dat ik het niet leuk vind als mensen denken dat wij een koppel zijn, terwijl we gewoon vrienden zijn. En daar maakt hij een grote drama van. Hij denkt dat ik voor hem schaam, terwijl dat helemaal niet zo is, anders was ik toch ook niet met hem bevriend. En nu beweert hij dat ik smoesjes aan het verzinnen ben.
En ik haat het als mensen me niet geloven en niet naar me luisteren!!
hellow!quote:
Je hebt het helemaal doorquote:Op donderdag 31 januari 2008 23:42 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Gevalletje minderwaardigheidsgevoel denk ik. Ik denk dat je duidelijk bent geweest, gewoon even laten rusten hij ziet vanzelf wel in dat hij onredelijk was.
schijn wel goed in psychologie te zijn...quote:
goed en met joe dan?quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:54 schreef Yurithemaster het volgende:
Hoeist met de mensen hier?
je nieuwe lover?quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:53 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[ link | afbeelding ].
En hij heeft zelfs een tattoo op z'n hand.
Tattoeages zijn leuk!quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:57 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
je nieuwe lover?
lees ik tattoo's![]()
Samenvatting: Sam is de komende tijd niet veel thuisquote:Op donderdag 31 januari 2008 23:55 schreef samjustme het volgende:
Dat was met het daagje wel. Had eff geruzied met een vriend en vrij snel bijgelegd trouwens, als therapie gaan we samen binnenkort shoppen haha. Morgen date, heb gemixte gevoelens over maar kijk wel naar uit. Zaterdag ga ik met een vriend uit erg I know maar ik ben al een week of 2/3 niet gay uitgeweest. Moet nog hotel voor Brussel boeken ga met een vriend binnenkort heen. En we zijn ook van plan om Frankrijk en England samen onveilig te maken haha.
trouwens, hij lijkt wel op de kroegbaas van de stamkroeg van mijn fag-hag en mijquote:Op donderdag 31 januari 2008 23:53 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[ link | afbeelding ].
Toch niet Pann On Tour he?quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:55 schreef samjustme het volgende:
Zaterdag ga ik met een vriend uit
dat vertelde je al eerder ja, wat is het voor een stage?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:02 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Goed hoor vandaag stage gesprek gehad begin saterdag met pre-stage
Kaartjes controleren, info balie, gadarobe bewaken enz. en.zquote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:04 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
dat vertelde je al eerder ja, wat is het voor een stage?
waar? (wat voor een opleiding doe je?)quote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Kaartjes controleren, info balie, gadarobe bewaken enz. en.z
Bij het drents museum, doe nu beveiliger 2quote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:09 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
waar? (wat voor een opleiding doe je?)
Maak je geen zorgen zal je geen kwaad doen, ben geen monster en hoef je ook niet bang voor te zijn dat ik je aan ga sprekenquote:
Wie is dat?quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:53 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[ link | afbeelding ].
500 euro.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:19 schreef yvonne het volgende:
Welke godverdegoverse kutkasthomo heeft jullie naar GC geschopt?!
Jullie wonen al jaren on ONZ, bij ons
Dat er van de oorspronkelijke groep weinig meer over zijn is al erg genoeg.
Terugkomen en wel NU.
Is iedereen hier gek geworden![]()
Opbokkenquote:
Lijk me toch een gevaarlijk job vooral als je s' nachts ergens iets moet beveiligen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:14 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Bij het drents museum, doe nu beveiliger 2
Waar zijn alle leuke homo's gebleven?quote:
n goed ook!quote:
Straight gewordenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waar zijn alle leuke homo's gebleven?
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
n goed ook!
Jullie wonen goddomme al vanaf het begin in ONZ,
welke lulhannes heeft dit voorgesteld?
Nou?!
één of andere hetero die nooit in het topic postte begon erover, en zo is het balletje gaan rollen geloof ikquote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
n goed ook!
Jullie wonen goddomme al vanaf het begin in ONZ,
welke lulhannes heeft dit voorgesteld?
Nou?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |