het ziet er een beetje, hoe zal ik het zeggen? To good to be true, pakt het wel denk ikquote:Op donderdag 31 januari 2008 21:42 schreef DennisMoore het volgende:
http://gay.nl/mrAJ
Ja, dat soort spul mag zich vaker aanmelden op gay.nl.
kwestie van het hem een paar keer voordoen, dan kan hij het de volgende keer toch wel zelf ?quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:40 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
Fijn, kan ik al die stokers weer terug in 't doosje gaan doen.
Ben blij dat ie je lenzen niet opgeknabbeld heeft.quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:40 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:07 schreef Weemz het volgende:
FELI CDP!!!!
Enne, als ik meer tijd had gehad ging ik er misschien nog echt over nadenken
Ben jij boos omdat Weemz ergens (geen idee waarover) over gaat nadenken? Dat doet ie vast wel vaker hoor.quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:08 schreef MisterO het volgende:
Goddamn ik ben niet vaak boos, maar nu ben ik echt witheet pissig
quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:40 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
Deze keer denkt hij over iets waar ik helemaal niet blij mee ben!quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:11 schreef Nuvole het volgende:
[..]
[..]
Ben jij boos omdat Weemz ergens (geen idee waarover) over gaat nadenken? Dat doet ie vast wel vaker hoor.
wat dan?quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:17 schreef MisterO het volgende:
[..]
Deze keer denkt hij over iets waar ik helemaal niet blij mee ben!![]()
Nee, ergens anders over, maar ik kan er niet tegen als mensen me als vuil behandelen. tenminste zo voelt het!
X vindt het raar dat ik het niet leuk vind als mensen denken dat wij een koppel zijn, terwijl we gewoon vrienden zijn. En daar maakt hij een grote drama van. Hij denkt dat ik voor hem schaam, terwijl dat helemaal niet zo is, anders was ik toch ook niet met hem bevriend. En nu beweert hij dat ik smoesjes aan het verzinnen ben.quote:
Gevalletje minderwaardigheidsgevoel denk ik. Ik denk dat je duidelijk bent geweest, gewoon even laten rusten hij ziet vanzelf wel in dat hij onredelijk was.quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:38 schreef MisterO het volgende:
[..]
X vindt het raar dat ik het niet leuk vind als mensen denken dat wij een koppel zijn, terwijl we gewoon vrienden zijn. En daar maakt hij een grote drama van. Hij denkt dat ik voor hem schaam, terwijl dat helemaal niet zo is, anders was ik toch ook niet met hem bevriend. En nu beweert hij dat ik smoesjes aan het verzinnen ben.
En ik haat het als mensen me niet geloven en niet naar me luisteren!!
hellow!quote:
Je hebt het helemaal doorquote:Op donderdag 31 januari 2008 23:42 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Gevalletje minderwaardigheidsgevoel denk ik. Ik denk dat je duidelijk bent geweest, gewoon even laten rusten hij ziet vanzelf wel in dat hij onredelijk was.
schijn wel goed in psychologie te zijn...quote:
goed en met joe dan?quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:54 schreef Yurithemaster het volgende:
Hoeist met de mensen hier?
je nieuwe lover?quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:53 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[ link | afbeelding ].
En hij heeft zelfs een tattoo op z'n hand.
Tattoeages zijn leuk!quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:57 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
je nieuwe lover?
lees ik tattoo's![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |