juist heel zinnig!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:43 schreef MisterO het volgende:
Ik vind het discriminatie, wij homo's zijn niet alleen maar onzinnig bezig
Ik opperde het idee voor een centraal homo-topic, en Gellarboy voerde het uitquote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:38 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
DennisMoore is de oprichter niet, dat was Gellarboy.
Zeg je hiermee niet gewoon dat je eigenlijk heel oud bent?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:44 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik opperde het idee voor een centraal homo-topic, en Gellarboy voerde het uit.
Enkaroltje
was er ook ergens bij betrokken.
quote:
Ga me niet vertellen dat jij ook al homo bent?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Yvonne. Kom je eindelijk uit de kast
?
Maar wat als één van de 'onzin-gezinden' de laatste post doet? Moeten wij het topic dan boycottenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:46 schreef MisterO het volgende:
Ik kan niet wachten tot dit topic vol zit
Ze is niet dood hoorquote:
Ik heb er niet bepaald een geheim van gemaaktquote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ga me niet vertellen dat jij ook al homo bent?
GOD wat mis ik MUUS, die wist me altijd feilloos in te lichten
Dan richten we ons eigen HOMO nieuwe generatie topic. maar zover is het nog nietquote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:47 schreef Zakje het volgende:
[..]
Maar wat als één van de 'onzin-gezinden' de laatste post doet? Moeten wij het topic dan boycotten?
de afgelopen 10 topics heb ik geopende en gesloten, vertrouw me maar!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:47 schreef Zakje het volgende:
[..]
Maar wat als één van de 'onzin-gezinden' de laatste post doet? Moeten wij het topic dan boycotten?
nee maar nu heb ik helemaal niemand meer hierquote:
Dat topic moet dan wel beter zijn dat het onzin-topic.....een party om het eerste nieuwe generatie topic te vieren misschien?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:48 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dan richten we ons eigen HOMO nieuwe generatie topic. maar zover is het nog niet
Ja zie, heb ik weerquote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb er niet bepaald een geheim van gemaakt. En ik dacht dat jullie altijd posthistory doornamen bij sollicitaties enzo
.
Goed idee, organiseer jij het?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:50 schreef Zakje het volgende:
[..]
Dat topic moet dan wel beter zijn dat het onzin-topic.....een party om het eerste nieuwe generatie topic te vieren misschien?
*knuffelquote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:50 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
nee maar nu heb ik helemaal niemand meer hier
ik ga niet naakt rond paraderen!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:50 schreef Zakje het volgende:
[..]
Dat topic moet dan wel beter zijn dat het onzin-topic.....een party om het eerste nieuwe generatie topic te vieren misschien?
Whahhaha, ehm ligt eraan wie allemaal gaanquote:
Ik blijf bij de eerste generatie, als je het niet heel erg vindt.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:50 schreef Zakje het volgende:
[..]
ik klamp me stevig vast aan jou, alsof jij mijn laatste strohalm bent!quote:
of beiden?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik blijf bij de eerste generatie, als je het niet heel erg vindt.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:44 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik opperde het idee voor een centraal homo-topic, en Gellarboy voerde het uit.
Enkaroltje
was er ook ergens bij betrokken.
doe maar hoor, als je me ook een keer loslaat, ik moet zo slapenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:53 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ik klamp me stevig vast aan jou, alsof jij mijn laatste strohalm bent!
Nee, het was iets anders.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:55 schreef Nuvole het volgende:
Net zo'n klein jochie dat een vriendje op de bel laat drukken omdat er misschien een kwaaie kerel naar buiten komt.
nee joh, komt wel goed. Wij zijn toch immers een grote familie. We moeten immers nog afscheid nemen van BrandX en dat sterkt de banden wel weer!quote:
Jij zat er ook al vrijwel vanaf het begin al bij hoorquote:
Gaan we niet meer terug danquote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:57 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
nee joh, komt wel goed. Wij zijn toch immers een grote familie. We moeten immers nog afscheid nemen van BrandX en dat sterkt de banden wel weer!
Dat uit jouw mond! Nu hoor je zeker bij het nieuwe topic!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kan er niet nóg een slowchat bij hebben. Dat trek ik niet. (hihi "trek"
![]()
![]()
.)
http://forum.fok.nl/user/history/122131quote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:57 schreef yvonne het volgende:
Jij zat er ook al vrijwel vanaf het begin al bij hoor
ok *los*quote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:56 schreef MisterO het volgende:
[..]
doe maar hoor, als je me ook een keer loslaat, ik moet zo slapen
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:58 schreef Ang3l het volgende:
GC ONZ Who the fuck cares?! Als we maar kunnen rellen met de bips tegen de kribbe! Dus nu zeg ik: TERUG NAAR GC! (maar als we eenmaal daar staan wil ik weer naar ONZ)
jawel joh! Aai over je bol, deze nachtmerrie gaat over. Kom maar bij Pascal.quote:
el donna mobile?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:58 schreef Ang3l het volgende:
GC ONZ Who the fuck cares?! Als we maar kunnen rellen met de bips tegen de kribbe! Dus nu zeg ik: TERUG NAAR GC! (maar als we eenmaal daar staan wil ik weer naar ONZ)
nog ff en we zijn weer terugquote:
wie heeft ze gecastreerd?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:01 schreef DennisMoore het volgende:
yvonne heeft ze gezien zonder zakje, dus pas maar op
home sweet homequote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:02 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
nog ff en we zijn weer terug
Vertel dan ook maar meteen even hoe het dan wel zit.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:56 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nee, het was iets anders.
Maar leuk dat je mee probeert te doen. Ga je nu weer fijn lurken?
moeten we wel doorpostenquote:
Ja, in ONZ, waar jullie horenquote:
je hebt toch wel een leven waar je over kunt posten?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 01:06 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Vertel dan ook maar meteen even hoe het dan wel zit.
En ik heb geen parkiet waarover ik kan melden wat ie allemaal doet, dus laat mij lekker lurken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |