dat dusquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:26 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Loop niet zo te zwammen, ajax is helemaal weggetikt
Sparta snel optyfen enzoquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:34 schreef ericajax het volgende:
[..]
dat dus
onbegrijpelijk da mensen denken dat de overwinning voor psv nie dik verdiend was
ze hadden gvd elke 2de bal zo ongeveer,
en Davidsjezus
Eindelijk iemand die echt gekeken heeftquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:34 schreef ericajax het volgende:
[..]
dat dus
onbegrijpelijk da mensen denken dat de overwinning voor psv nie dik verdiend was
ze hadden gvd elke 2de bal zo ongeveer,
en Davidsjezus
quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:35 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Moet jij niet voor over gebukt in een darkroom staan?
Ja me ze Sparta brilquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:36 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die echt gekeken heeft
EN JIJ RIEP HIER NOG DAT IE OVERRATED WAS?quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:24 schreef Noshiba het volgende:
MAAR ER WAS 1 LICHTPUNTJE VANDAAG![]()
[ afbeelding ]
ik vind hem steeds beter, en mooi ook hoe z'n broertje hier tegen hem opkijkt!
quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:35 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Moet jij niet voor over gebukt in een darkroom staan?
plek 4 in Groep C, 10 miljoen euro verder..quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:37 schreef Morendo het volgende:
Zou dit Ajax ver gekomen zijn in de Champions League?
Ik wordt er helemaal week vanquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:24 schreef Noshiba het volgende:
[ afbeelding ]
ik vind hem steeds beter, en mooi ook hoe z'n broertje hier tegen hem opkijkt!
hadden we met twee vingers in de neus gewonnen manquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:37 schreef Morendo het volgende:
Zou dit Ajax ver gekomen zijn in de Champions League?
Ja weet ik, maar daarom zeg ik ook lichtpuntjequote:Op donderdag 31 januari 2008 00:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
EN JIJ RIEP HIER NOG DAT IE OVERRATED WAS?
quote:
Heb je het nog steeds over Heitingaquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:39 schreef Jasza het volgende:
Laat het leven vandaag maar even, en kruip maar heel dichtbij mij, ik neem er nog 1 op jou hier vind je warmte voor de kou, AL HEB JE TEGENSLAG ACH MORGEN IS ER WEER EEN DAG EN DE MOOISTE OP DE WERELD DAT BEN JIJ
Ik heb de helft niet goed meegekregen en alleen lopen schelden dus ik zeg niks, heb psv 2x voor het doel gezienquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:39 schreef ericajax het volgende:
[..]
![]()
ik kijk tenminste normaal ernaar ipv al die idioten om me heen WEGEREEF KK LIJER WAT DOE JE, JE VERPEST DE WEDSTRIJD, KAMPIOENSCHAP OMGEKOCHT BLABLA, IN DE KUIP AL GENAAID NU WEER TEGEN PSV BLABLABLA
de tering, doe je ogen open (kweet dat ut moeilijk is, want het is zéééééééééééééér pijnlijk wat je ziet) en je ziet het, totaal geen moment gedacht dat we gingen winnen, enkel tot 1ste kans van Suarez, erna was PSV de baas in Adam, deal with it
Wellicht moet je de naam Edgar Dcaids ook nog ff doorstrepenquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:38 schreef BigFire het volgende:
[..]
plek 4 in Groep C, 10 miljoen euro verder..
Ohnee nummer van Peter Beense wat toevallig langskwam in me playlistquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:40 schreef Morendo het volgende:
[..]
Heb je het nog steeds over Heitinga
Money talksquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:44 schreef Nashje het volgende:
Guus Hiddink is the medicin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |