Loop niet zo te zwammen, ajax is helemaal weggetiktquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:23 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Jorien, volgens mij heb je teveel Bacardi's op, PSV was duidelijk de mindere, maar wel weer extreem goed in effectief kansen benutten.
Prachtig was ie. Jammer dat het geen beenbreuk voor die duikelaar was. Farfan had ik dat echt geguntquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:17 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Heeft iemand ook die overtreding van Davids op farfan nog?
Gelul.quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:26 schreef Noshiba het volgende:
ajax is helemaal weggetikt
quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:21 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat een frusti die davids, die kan echt helemaal niks meer![]()
![]()
Wat een vieze smerige speler zeg.
Verder wat ik zag in de samenvatting was dat psv jullie weg speelde.
Terrechte kampioen dus
F-side was wel leeg in de 85e min zeg![]()
sportief zegquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:27 schreef Frasier het volgende:
[..]
Prachtig was ie. Jammer dat het geen beenbreuk voor die duikelaar was. Farfan had ik dat echt gegunt
Ajax heeft zichzelf "weggetikt" door die 100% kansen naast te schieten. PSV was gewoon weer laf as alwaysquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:26 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Loop niet zo te zwammen, ajax is helemaal weggetikt
Wat een opmerking, probeer het nog eensquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:27 schreef Frasier het volgende:
[..]
Prachtig was ie. Jammer dat het geen beenbreuk voor die duikelaar was. Farfan had ik dat echt gegunt
Laat Davids 't nog maar een keer proberenquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:30 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Wat een opmerking, probeer het nog eens
ajax heeft het ook 100% aan zichzelf te dankenquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:30 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ajax heeft zichzelf weggetikt door die 100% kansen naast te schieten. PSV was gewoon weer laf as always
Omdat die zo goed is ?quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:31 schreef Noshiba het volgende:
[..]
ajax heeft het ook 100% aan zichzelf te danken
2e helft
PRECIES 18 seconden gespeelt en 2x de bal verspeelt? dat mag niet eens binnen de minuut?
Alle ballen gingen de lucht in en pikte psv gewoon op, en ging rustig bouwen, tikken en tijd winnen
ik ben trouwens vanaf vandaag ANTI-GOMES!
"Jammer, dan zondag maar winnen". Lekker boeiend daar heb je toch niks aan seizoen is toch al voorbij dat word weer play offs en tegen een kut oost blok ploeg verliezen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:30 schreef toma het volgende:
De wedstrijd ging gelijk op. PSV benutte alleen zijn kansen.
Jammer, dan zondag maar winnen!
en dat is het verontrustende. 'Vroeger'won PSV vaak gewoon omdat ze m eer klasse hadden. Vandaag had PSV zeer weinig klasse, maar wij bakten er nog minder van.quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:30 schreef JohnnyH het volgende:
Psv heeft trouwens verdiend gewonnen, en dat terwijl ze geeneens goed speelden
Gomes kon de bananen net niet plukken toen ie voor de 2e helft stond te springenquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:31 schreef Noshiba het volgende:
[..]
ajax heeft het ook 100% aan zichzelf te danken
2e helft
PRECIES 18 seconden gespeelt en 2x de bal verspeelt? dat mag niet eens binnen de minuut?
Alle ballen gingen de lucht in en pikte psv gewoon op, en ging rustig bouwen, tikken en tijd winnen
ik ben trouwens vanaf vandaag ANTI-GOMES!
Dat is waar, ik blijf natuurlijk een heldquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:29 schreef BonJovi het volgende:
Rustig Johnny jij kon er niks aan doen.
En PSV kampioen zien wordenquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:32 schreef BonJovi het volgende:
[..]
"Jammer, dan zondag maar winnen". Lekker boeiend daar heb je toch niks aan seizoen is toch al voorbij dat word weer play offs en tegen een kut oost blok ploeg verliezen.
quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:31 schreef Max-Westerman het volgende:
Hoi klote avond doei
Ook, en tijdens liedjes voor hem gewoon helemaal gaan klappen, vanaf minuut 1 tijdrekken etc etcquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:33 schreef Jasza het volgende:
[..]
Gomes kon de bananen net niet plukken toen ie voor de 2e helft stond te springen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |