Als ze dat vak hadden opengegooit was ik er ook vol ingevlogen, zo agressief ben ik nu namelijk wel hehequote:Op woensdag 30 januari 2008 23:44 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Ok, onterechte edit dan want dat ben ik met je eens.
Hij kwam erin om de wedstijd te controleren en stabiliseren. Oh shit, we stonden al met 0-1 achterquote:Op woensdag 30 januari 2008 23:43 schreef keijz het volgende:
WAAROM die bakkie choco erin kwam??
Davids ook onbegrijpelijk met die rode kaart in de laatste minuut, laat z'n ploeg weer aardig in de steek
Ik heb precies hetzelfde. Kunnen we niet gewoon HELEMAAL OPNIEUW beginnen. Dus iedereen met een contract optiefen en het bestuur weg. Dan beginnen we het eerste jaar mooi in de eerste divisie met allemaal jeugdspelers. Nieuw stadion erbij en gaan met die banaan.quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, waarom PSV haten? Omdat ze weer beter en slimmer zijn?
Ik haat de huidige Ajax bezetting, zowel de staf, de spelers en alles eromheen. Ik hou van de club, maar alle mensen die er nu werken mogen ALLEMAAL optieven...
PSV-fans zijn toch geen eens een uitdaging?quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:45 schreef Jasza het volgende:
[..]
Als ze dat vak hadden opengegooit was ik er ook vol ingevlogen, zo agressief ben ik nu namelijk wel hehe
Ja godverdomme zeg, stan ze te hossen als van die carnavalsjostis da tmaakte me nog erger parraquote:Op woensdag 30 januari 2008 23:46 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
PSV-fans zijn toch geen eens een uitdaging?. Waren ze al verkleed voor het carnaval?
.
Omdat je niet naar je mogelijkheden hebt gespeeld. Zo knullig en tactisch liet Koster hetvandaag afweten maar ja wat moet jequote:Op woensdag 30 januari 2008 23:46 schreef Nashje het volgende:
Ik snap niet waarom iedereen zo gefrustreerd is hier.
Net of dit nieuw is.
Nee, maar elk jaar verwacht je weer van: JAA JONGENS, NU WORDEN WE KAMPIOEN, DAT KAN NIET MIS!!!!quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:46 schreef Nashje het volgende:
Ik snap niet waarom iedereen zo gefrustreerd is hier.
Net of dit nieuw is.
Op zich speelden we weer best redelijk, best een aantal goeie kansen (KJH, Suarez 2x). Maar ja, PSV is altijd fuckin effectief als ze tegen ons spelen. Geen idee waarom dat bij Ajax nooit kan.quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:47 schreef Chadi het volgende:
[..]
Omdat je niet naar je mogelijkheden hebt gespeeld. Zo knullig en tactisch liet Koster hetvandaag afweten maar ja wat moet je
Doe nou niet of een TD of nieuwe trainer helpt, dan wordt er over 1,5 jaar weer geroepen dat Rijkaard er niets van bakt.quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:48 schreef Chadi het volgende:
Als Rijkaard maar komt.
Dat gezeur over Ajacieden in het bestuurquote:Op woensdag 30 januari 2008 23:44 schreef toma het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ajacieden in het bestuur, maar dat zal de komende 10 jaar ook niet gebeuren zolang Jaakke daar met zn zaken-vriendjes blijft zitten.
Absoluut, hij verdiend krijgt ook enorm veel salaris.quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:47 schreef S-Two het volgende:
Luqueontstla die gozer alsjeblieft zo snel mogelijk.
Die kunnen we volgend jaar al niet meer winnen, dus dat scheelt..quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:48 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Tuurlijk, de fucking JC-schaal is al 3 jaar van ons, yippee!!!!!!!
Na die dramatische jaren 80 (waarin overigens wel twee Europacup finales werden gehaald) begon er een nieuw bestuur (Van Praag jr) dat wel ambitie, maar geen geld had.quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:32 schreef Morendo het volgende:
Voor de gloriejaren midden '90 ging het eind jaren '80 ook dramatisch. Ajax komt heus wel terug. Maar dan wel zonder van Geel van Basten etc. Gewoon Co Adriaanse en Louis van Gaal, en ze dan veel vrijheid geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |