dat dusquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:26 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Loop niet zo te zwammen, ajax is helemaal weggetikt
Sparta snel optyfen enzoquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:34 schreef ericajax het volgende:
[..]
dat dus
onbegrijpelijk da mensen denken dat de overwinning voor psv nie dik verdiend was
ze hadden gvd elke 2de bal zo ongeveer,
en Davidsjezus
Eindelijk iemand die echt gekeken heeftquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:34 schreef ericajax het volgende:
[..]
dat dus
onbegrijpelijk da mensen denken dat de overwinning voor psv nie dik verdiend was
ze hadden gvd elke 2de bal zo ongeveer,
en Davidsjezus
quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:35 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Moet jij niet voor over gebukt in een darkroom staan?
Ja me ze Sparta brilquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:36 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die echt gekeken heeft
EN JIJ RIEP HIER NOG DAT IE OVERRATED WAS?quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:24 schreef Noshiba het volgende:
MAAR ER WAS 1 LICHTPUNTJE VANDAAG![]()
[ afbeelding ]
ik vind hem steeds beter, en mooi ook hoe z'n broertje hier tegen hem opkijkt!
quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:35 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Moet jij niet voor over gebukt in een darkroom staan?
plek 4 in Groep C, 10 miljoen euro verder..quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:37 schreef Morendo het volgende:
Zou dit Ajax ver gekomen zijn in de Champions League?
Ik wordt er helemaal week vanquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:24 schreef Noshiba het volgende:
[ afbeelding ]
ik vind hem steeds beter, en mooi ook hoe z'n broertje hier tegen hem opkijkt!
hadden we met twee vingers in de neus gewonnen manquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:37 schreef Morendo het volgende:
Ja weet ik, maar daarom zeg ik ook lichtpuntjequote:Op donderdag 31 januari 2008 00:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
EN JIJ RIEP HIER NOG DAT IE OVERRATED WAS?
quote:
Heb je het nog steeds over Heitingaquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:39 schreef Jasza het volgende:
Laat het leven vandaag maar even, en kruip maar heel dichtbij mij, ik neem er nog 1 op jou hier vind je warmte voor de kou, AL HEB JE TEGENSLAG ACH MORGEN IS ER WEER EEN DAG EN DE MOOISTE OP DE WERELD DAT BEN JIJ
Ik heb de helft niet goed meegekregen en alleen lopen schelden dus ik zeg niks, heb psv 2x voor het doel gezienquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:39 schreef ericajax het volgende:
[..]
![]()
ik kijk tenminste normaal ernaar ipv al die idioten om me heen WEGEREEF KK LIJER WAT DOE JE, JE VERPEST DE WEDSTRIJD, KAMPIOENSCHAP OMGEKOCHT BLABLA, IN DE KUIP AL GENAAID NU WEER TEGEN PSV BLABLABLA
de tering, doe je ogen open (kweet dat ut moeilijk is, want het is zéééééééééééééér pijnlijk wat je ziet) en je ziet het, totaal geen moment gedacht dat we gingen winnen, enkel tot 1ste kans van Suarez, erna was PSV de baas in Adam, deal with it
Wellicht moet je de naam Edgar Dcaids ook nog ff doorstrepenquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:38 schreef BigFire het volgende:
[..]
plek 4 in Groep C, 10 miljoen euro verder..
Ohnee nummer van Peter Beense wat toevallig langskwam in me playlistquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:40 schreef Morendo het volgende:
[..]
Heb je het nog steeds over Heitinga
Money talksquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:44 schreef Nashje het volgende:
Guus Hiddink is the medicin.
Bij mij is het meer die klasse van totale middemoot. Ambitieloos en pretentieloos. Haal dan in hemelsnaam een talent dat flopt, maar geen Kennedy.quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:42 schreef JohnnyH het volgende:
Het ergste is nog dat ik me totaal niet meer verbonden voel met die gasten op het veld. MInstens 3/4e van de selectie doet me helemaal niets. Stelletje zwakke voetballers die geeneens van dat shirt mogen dromen, gasten zetten zich nauwelijks in want 'die grote clubs komen ons toch wel ophalen' en 'ajax is alleen een springplank naar de europese top'
Flikker dan gelijk op.
Ben blij dat ik binnen 10 mintuen thuis ben na zo'n wedstrijdquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:38 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Wat duurt zo een treinreis toch lang af en toe..
quote:
quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:43 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ohnee nummer van Peter Beense wat toevallig langskwam in me playlist
Omdat ik weet dat hij daar speelt en heb er zelf ook wel is tegen gespeeld, jij met je Hollandia in je sigquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:47 schreef Noshiba het volgende:
[..]
hoe weet jij dat dan weer? ik heb nog 2 jaar bij just in t team gezeten ofzo
Assquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:47 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ben blij dat ik binnen 10 mintuen thuis ben na zo'n wedstrijd![]()
Ja, tuurlijkquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:49 schreef Jasza het volgende:
[..]
Omdat ik weet dat hij daar speelt en heb er zelf ook wel is tegen gespeeld, jij met je Hollandia in je sig
dan nog tijdens de wedstrijd, heb ik jullie haast nie gehoord.quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:50 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Ass
Het begon gewoon al voor de wedstrijd he.. Dat een of andere plaatjesdraaier het slim vond om HET psv liedje bij uitstek te draaien.. Liberte.. HOE MAAK IK SFEER?
Dan Osdorp posse.. fijn groepje mannetjes hoor.. MAAR HOE MAKEN ZIJ SFEER?! ALSOF WE ALLEMAAL MEERAPPEN MET ZE?
Dan de wedstrijd.. het begin.. de eerste 10 a 15 minuten.. heerlijk die felheid.. kort erop.. en daarna? inzakken.. inkakken.. en toen was het weer even dramatisch als de afgelopen weken..
- lekker de ruimtes dichtlopen
- verkeerde looplijnen
- geen 2de bal opvangen
- schieten wanneer je moet passen en vooral ook andersom
- WAT? heb ik de bal? neej.. ram em naar voooorennnnnnn!!!
- Voorzet? JA doe maar. die gaat TOCH WEL over Gomes heen.. die vangt NOOIT geen bal..
kortom.. hulde aan deze GEWELDIGE avond..
![]()
Oh ja.. en dan nog niet te spreken over het gros az'ers dat na de 0-2 wegging.. alsjeblieft zeg..
quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:51 schreef Imperatore het volgende:
Jullie zijn te negatief. Wij verliezen in Alkmaar en thuis tegen Heerenveen wordt het ook nog lastig en als jullie winnen van Feyenoord, is het verschil nog maar 5 punten. Enne, remember vorig jaar.
Maar ik kan me voorstellen dat het leven momenteel zwaar is als ajacied. Veel succes zondag iig.
Wat een onzin. Jullie winnen waarschijnlijk wel tegen AZ en iig tegen Heerenveen. Stel dat wij winnen van Feyenoord, waar ik wel vanuit ga, dan hebben wij nog uitwedsrijden tegen bijna alle subtoppers. Nee, alvast gefeliciteerd, 5e keer op rij, puike prestatie.quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:51 schreef Imperatore het volgende:
Jullie zijn te negatief. Wij verliezen in Alkmaar en thuis tegen Heerenveen wordt het ook nog lastig en als jullie winnen van Feyenoord, is het verschil nog maar 5 punten. Enne, remember vorig jaar.
Maar ik kan me voorstellen dat het leven momenteel zwaar is als ajacied. Veel succes zondag iig.
ja ook qua sfeer zijn we overklastquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:53 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
dan nog tijdens de wedstrijd, heb ik jullie haast nie gehoord.
in samenvatting hoorde je alleen maar psv
Dit is die orginele amsterdamsche taal zonder bekakte ? maar ouderwets normaalquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:54 schreef Jasza het volgende:
90% in de ArenA heeft nog nooit van OP gehoord Miami laat staan dat ze de nummers kennen
sfeer in de arenaquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:54 schreef ericajax het volgende:
[..]
ja ook qua sfeer zijn we overklast
'Origineel Amsterdams' was wel een hit toch?quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:54 schreef Jasza het volgende:
90% in de ArenA heeft nog nooit van OP gehoord Miami laat staan dat ze de nummers kennen
zeg nou eens iets liefs over die jongenquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:57 schreef Jasza het volgende:
[..]
Eric moet daar niks over zeggen, die was zelfs bij de bekerfinale 150 minuten stil![]()
Ze ex is lekkerquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:57 schreef Noshiba het volgende:
[..]
zeg nou eens iets liefs over die jongen
OMFG ja. Die boeren waren vanaf minuut 1 al carnaval aan het vierenquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:54 schreef ericajax het volgende:
[..]
ja ook qua sfeer zijn we overklast
quote:
quote:Heitinga: 'Dit is zeer teleurstellend'
woensdag 30 januari, door SV, Amsterdam, 23:11u, Tele2
John Heitinga speelde tegen PSV een sterke wedstrijd, maar zag 'zijn' Ajax toch met 0-2 verliezen. De verdediger was na afloop dan ook erg teleurgesteld in het resultaat. 'Het wordt een heel lastig karwei.'
'Ik wil niet zeggen dat het onmogelijk is, maar PSV heeft nu wel een flink gat geslagen', sprak de Ajacied voor de camera van Tele2. 'PSV is effectiever dan wij', aldus Heitinga. 'Dit was zeer teleurstellend. Er zijn weliswaar nog zat wedstrijden te spelen, maar eigenlijk mogen wij nu al geen punten meer verspelen. Het is wel treurig vanavond.'
Dat vind ik wel een bruut lied, gewoon lekker direct.quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
OMFG ja. Die boeren waren vanaf minuut 1 al carnaval aan het vieren
''WIJ STAAN BOVENAAN, WIJ STAAN BOVENAAN!''
![]()
Net of tie 150 min stil wasquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:57 schreef Jasza het volgende:
[..]
Eric moet daar niks over zeggen, die was zelfs bij de bekerfinale 150 minuten stil![]()
quote:
Ja, die ken ik. Wat is daarmee?quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:57 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Kent iemand hier Alex van 410? lange jongen met lange krullen?
gast, toen was ik half dood, doodziek, 40 uur zonder slaap, 3 uur lang in de trein gezeten van hop naar her, in de zon stil staan wachtenquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:57 schreef Jasza het volgende:
[..]
Genoeg gasten uit Brabant op de tribunes hoor, die kennen dat nummer vast wel maar of ze verder dingen van OP kennen denk ik nietquote:Op donderdag 31 januari 2008 01:03 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ajacieden die origineel Amsterdams niet kennen, moeten zich schamen.
Leukquote:Op donderdag 31 januari 2008 01:01 schreef Jasza het volgende:
Hier Noshiba:
http://fotoboek.fok.nl/liiszle
pmquote:Op donderdag 31 januari 2008 01:03 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ja, die ken ik. Wat is daarmee?
Allemaal aan de GHB als het aan haar ligtquote:Op donderdag 31 januari 2008 01:04 schreef Morendo het volgende:
[..]
LeukHeeft zij nog ideen over de crisis bij Ajax?
quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:04 schreef Angelob het volgende:
[..]
Allemaal aan de GHB als het aan haar ligt
jasza heeft gedronkenquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:57 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Kent iemand hier Alex van 410? lange jongen met lange krullen?
Ik heb altijd praatjes daarvoor ben ik ook Amsterdammerquote:Op donderdag 31 januari 2008 01:05 schreef ericajax het volgende:
[..]
jasza heeft gedronken
en heeft ook praatjes
Haha nee dat is een maatje van mij hahaquote:Op donderdag 31 januari 2008 01:06 schreef Noshiba het volgende:
[ afbeelding ]
vertel me alsjeblieft dat die linker eric is
quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:06 schreef Jasza het volgende:
[..]
Haha nee dat is een maatje van mij haha![]()
Daaaaaantjuuhhquote:Op donderdag 31 januari 2008 01:06 schreef Jasza het volgende:
[..]
Haha nee dat is een maatje van mij haha![]()
Die ligt te pitten, bellen kan altijd natuurlijkquote:Op donderdag 31 januari 2008 01:08 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Kan die chick niet hier gezellig mee komen lullen?
Damn right!quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:08 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Kan die chick niet hier gezellig mee komen lullen?
quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:09 schreef Jasza het volgende:
[..]
Die ligt te pitten, bellen kan altijd natuurlijk![]()
jasper in de hossel fase, jewaitzzzquote:Op donderdag 31 januari 2008 01:09 schreef Jasza het volgende:
[..]
Die ligt te pitten, bellen kan altijd natuurlijk![]()
Haha ik denk eerder dat ik dan binnenkort een paar meppen krijgquote:Op donderdag 31 januari 2008 01:10 schreef Noshiba het volgende:
[..]
jasper in de hossel fase, jewaitzzz
De Stee ofzoquote:Op donderdag 31 januari 2008 01:11 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Gaat ze wel eens in IJsselstein uit?
4u jewaited.
Voorronde eruit gok ik zo.quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:37 schreef Morendo het volgende:
Uitgaan in Ijsselstein: tot 23:00 bij de snackbar hangenquote:Op donderdag 31 januari 2008 01:11 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Gaat ze wel eens in IJsselstein uit?
4u jewaited.
Daniel de Ridder,nougoedquote:
Ben er 1x geweest in dat dorp, niets voor mijquote:Op donderdag 31 januari 2008 01:13 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Oh ja, heb je daar ook. En karrad.
Pauperdorp
Bijna vrijdagquote:Op donderdag 31 januari 2008 01:13 schreef Noshiba het volgende:
haha afca slowchat ftw!11!!111
kk tramconducteurs daarquote:Op donderdag 31 januari 2008 01:13 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ben er 1x geweest in dat dorp, niets voor mij![]()
![]()
![]()
met wie zou die nou ruzie krijgen alstie haar wakker beltquote:
WTF hoe krijg je dat voor elkaarquote:Op donderdag 31 januari 2008 01:15 schreef Noshiba het volgende:
Ik had vorig jaar ruzie met Tom de mul om zijn chick?
nouja, woordenwisseling
De dochter van ten Cate toevallig?quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:15 schreef Noshiba het volgende:
Ik had vorig jaar ruzie met Tom de mul om zijn chick?
nouja, woordenwisseling
Met haar oh zo stoere ex?quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:16 schreef ericajax het volgende:
[..]
met wie zou die nou ruzie krijgen alstie haar wakker belt
oja ik dacht dat hij klappen zou krijgen als hij haar zou versieren.quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:16 schreef ericajax het volgende:
[..]
met wie zou die nou ruzie krijgen alstie haar wakker belt
Nou, hij ging met een meisje van 16/17 ofzo en ik vond haar wel een potientiele kanidaat dus even babbelen blablabla, kreeg ik opeens ene preek van tom de mul, Ja, dat mag gei niet meer doen he!quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:16 schreef BonJovi het volgende:
[..]
WTF hoe krijg je dat voor elkaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |