Ik weet er wel een paar en ik wil het graag doen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:54 schreef DANILXL het volgende:
stokslagen
Tuurlijk dat begrijp ik ook wel, weet ook wel dat hij helemaal gek wordquote:Op woensdag 30 januari 2008 23:55 schreef Nashje het volgende:
Die rode kaart van Davids vond ik juist heel mooi. Dat is een teken dat het aan hem vreet en hij er echt mee zit. 50% van de selectie maakt het niet zoveel uit als ze vanavond laat nog eens gaan internetbankieren op abnamro.nl.
Buitenspelers inderdaad welke buitenspelers....ze trekken toch naar het centrum.quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:54 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ik word echt helemaal gek, dit ging echt helemaal nergens over, die fucking buitenspelers. Waarom geen 4-4-2 met 2 spitsen want dit gaat helemaal nergens over!
Een dommere rode kaart kon hij haast niet krijgen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:55 schreef Nashje het volgende:
Die rode kaart van Davids vond ik juist heel mooi. Dat is een teken dat het aan hem vreet en hij er echt mee zit. 50% van de selectie maakt het niet zoveel uit als ze vanavond laat nog eens gaan internetbankieren op abnamro.nl.
Sodeju, wat was het gezellig zeg in de stad zelden zo een leuke avond gehadquote:Op woensdag 30 januari 2008 23:55 schreef Jasza het volgende:
[..]
Stad was leuk, oh dat valt zondag ook weg
Op dit moment is Lindgren toch beter dan Davids.quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:58 schreef De.Kromme het volgende:
Raar idd dat Davids met de Klassieker in gedachte zo lomp gaat doen, dan is Gio (die 2 wedstrijden geleden expres geel pakte) toch een stuk slimmer.
mooi samengevatquote:Op woensdag 30 januari 2008 23:58 schreef Suijk het volgende:
kut
Het einde van de avond zit je al weer met een katerquote:Op woensdag 30 januari 2008 23:58 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Sodeju, wat was het gezellig zeg in de stad zelden zo een leuke avond gehad![]()
3 sisters, die seveerster![]()
Numico standaard leuk,
focking groot voedsel gevecht inde mac, dag kon niet meer stuk
dacht ik
Laten we eerlijk zijn, Davids is (nog) echt niet zo goed als vorig seizoen. Dus wat dat betreft missen we hem niet. Wel als leider/oppepper natuurlijkquote:Op woensdag 30 januari 2008 23:56 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Tuurlijk dat begrijp ik ook wel, weet ook wel dat hij helemaal gek word
MAAR NIET ALS DE KLASSIEKER ERAAN KOMT!
had over dat stukje van leider heen gelezenquote:Op woensdag 30 januari 2008 23:59 schreef jna het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn, davids was teringslecht vandaag, maar hij spoort wel het team aan te bikkelen en zoiemand heb je toch echt nodig! een leider
Morgen zieke kater dat weetr ik wel, had echt teveel op en nu dit ook nogquote:Op woensdag 30 januari 2008 23:58 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Sodeju, wat was het gezellig zeg in de stad zelden zo een leuke avond gehad![]()
3 sisters, die seveerster![]()
Numico standaard leuk,
focking groot voedsel gevecht inde mac, dag kon niet meer stuk
dacht ik
Ik huil met je mee..quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:49 schreef Bullebak het volgende:
Ik ga mezelf in slaap huilen.
Dat is dom ja, maar ik denk niet dat het veel uitmaakt of hij er wel of niet bij is. Zo goed speelde ie ook niet vanavond.quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:56 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Tuurlijk dat begrijp ik ook wel, weet ook wel dat hij helemaal gek word
MAAR NIET ALS DE KLASSIEKER ERAAN KOMT!
Hou jij je bek nou maar eens een keer. Opscheppertjequote:Op donderdag 31 januari 2008 00:01 schreef Jasza het volgende:
[..]
Morgen zieke kater dat weetr ik wel, had echt teveel op en nu dit ook nog
Als kiespijnquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:00 schreef dronkeykong het volgende:
Waar is Maduro nou als je hem nodig hebt![]()
Wat een onzin weer. Je kan ook gewoon geen geel pakken zoals Huntelaar en Suarez al heel lang doen. Het was gewoon een domme actie. Hij speelde vandaag wel drama, Lindgren mag zich nu mooi bewijzen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:58 schreef De.Kromme het volgende:
Raar idd dat Davids met de Klassieker in gedachte zo lomp gaat doen, dan is Gio (die 2 wedstrijden geleden expres geel pakte) toch een stuk slimmer.
quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:05 schreef Nashje het volgende:
[..]
Hou jij je bek nou maar eens een keer. Opscheppertje.
Hehe niet opletten wat ik zeg johquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:05 schreef Nashje het volgende:
[..]
Hou jij je bek nou maar eens een keer. Opscheppertje.
Ik heb die kaart niet meer gezien, maar vind het niet erg inderdaad. Laat Lindgren maar op zijn plek spelen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:05 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Wat een onzin weer. Je kan ook gewoon geen geel pakken zoals Huntelaar en Suarez al heel lang doen. Het was gewoon een domme actie. Hij speelde vandaag wel drama, Lindgren mag zich nu mooi bewijzen.
Geef 'm morgen even een donderspeech wil je?quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:05 schreef dronkeykong het volgende:
Davids was echt drama vanavond. Passen, sliden, inlopen, verdedigen, opbouwen alles was 5 tellen te laat.
Hij mist gewoon nog ritme dat zie je.
De kans dat Davids een gele kaart pakt (alleen al door z'n reputatie, altijd nadeel van de twijfel) is te groot om er vanuit te gaan dat ie de wedstrijden voor de klassieker schoon blijft.quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:05 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Wat een onzin weer. Je kan ook gewoon geen geel pakken zoals Huntelaar en Suarez al heel lang doen. Het was gewoon een domme actie. Hij speelde vandaag wel drama, Lindgren mag zich nu mooi bewijzen.
Dat is Monico johquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:10 schreef Noshiba het volgende:
[..]
![]()
![]()
Numico zit naast escape en naast jan holland ofzo!
Doe maar lekker zelf. En vraag gelijk even waarom ze steeds de lange bal van achteruit hanteren.quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:09 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Geef 'm morgen even een donderspeech wil je?
Davids stond niet eens op scherp, alleen met rood zou hij de wedstrijd missen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:09 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
De kans dat Davids een gele kaart pakt (alleen al door z'n reputatie, altijd nadeel van de twijfel) is te groot om er vanuit te gaan dat ie de wedstrijden voor de klassieker schoon blijft.
Huntelaar en Suarez zijn spitsen trouwens, dus beetje rare vergelijking.
Hoe hij het veld afliep viel het volgens mij wel mee.quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:11 schreef Cyberia18 het volgende:
Weet iemand wat er aan de hand was met Vermaelen? Op het eerste gezicht zag dat er niet echt goed uit.
DAT VOND IK SCHANDALIGquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:12 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Oh trouwens, respect voor dat jochie dat moest hooghouden. Jammer dat hij er mee op moest houden, anders stond hij er nu nog
Komtu maarquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:11 schreef Noshiba het volgende:
[..]
JA, ik noem het numico zit ene heel verhaal achter
Ga lekker weer naar Sparta johquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:12 schreef ericajax het volgende:
AJAX![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
de tering, wat is onze club naar de tering
De kaart kan je HIER terug zien.quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:08 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb die kaart niet meer gezien, maar vind het niet erg inderdaad. Laat Lindgren maar op zijn plek spelen.
Zo kut zijn we al jarenquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:14 schreef SteveBallmer het volgende:
O, wat zijn we kut.
O, wat zijn we kut.
Zo kut zijn we jaren niet geweest.
Zo kut.
Zo kut.
Jammer dat ie Mendes niet doormidden zaagtquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:14 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
De kaart kan je HIER terug zien.
Heb helaas zowel wedstrijd als samenvatting gemist... maar hoe speelde Perez? Toen ik het scoreverloop zag moest ik iig even denken aan de stelling van RTL een paar weken geleden ('Met de verkoop van Perez aan ajax heeft PSV het kampioenschap weggegeven').
Als ik die Hongaar de laatste weken zag is het misschien zelfs omgekeerd; dankzij het vertrek is die gozer eerder naar Eindhoven gekomen...
Ik had van Davids overigens wel verwacht dat ie zich met het oog op zondag zoiets toch achterwege zou laten![]()
Zoals ik al zei, hij speelde als een 9.5 nog dieper als huntelaar!quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:16 schreef dronkeykong het volgende:
Deed Perez mee?
Dacht dat hij alleen voor de vrije trappen en hoekschoppen het veld in kwam lopen
Perez was onzichtbaar...
quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:17 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Heeft iemand ook die overtreding van Davids op farfan nog?
Ach, we staan nog tweedequote:Op donderdag 31 januari 2008 00:14 schreef SteveBallmer het volgende:
O, wat zijn we kut.
O, wat zijn we kut.
Zo kut zijn we jaren niet geweest.
Zo kut.
Zo kut.
Ik gok dat we de moeilijke uitwedstrijden hard onderuit gaan, aan het einde 4e/5e eindigen en heel blij mogen zijn met een plekje in de play-offs. Dan zien we wel weer of we kiezen om voor lul te staan in de voorronde CL, of regelrecht doorgaan naar de UEFA Cup.quote:
hoe waren de kakkies? geef je ons zondag nog een kans?quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:21 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat een frusti die davids, die kan echt helemaal niks meer![]()
![]()
Wat een vieze smerige speler zeg.
Verder wat ik zag in de samenvatting was dat psv jullie weg speelde.
Terrechte kampioen dus
F-side was wel leeg in de 85e min zeg![]()
Jorien, volgens mij heb je teveel Bacardi's op, PSV was duidelijk de mindere, maar wel weer extreem goed in effectief kansen benutten.quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:21 schreef jorienvdherik het volgende:
![]()
Terrechte kampioen dus
Ik heb hem niet eens gezien.quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:22 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
.
Whehehe wou je hem nog even terugzien?.
Welke overtreding heb jij het over man?quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb hem niet eens gezien.
Er zijn geen GIFjes gemaakt vandaag, morgen staat de samenvatting wel op youtube.quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb hem niet eens gezien.
Ja horo jullie winnen, feyenoord speelt gelijk door 2 blunders van az keeper.quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:22 schreef Noshiba het volgende:
[..]
hoe waren de kakkies? geef je ons zondag nog een kans?
ik zag allemaal kansen voor psv, en lazovic die vermealen dolde enzoquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:23 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Jorien, volgens mij heb je teveel Bacardi's op, PSV was duidelijk de mindere, maar wel weer extreem goed in effectief kansen benutten.
Ik vond Vermaelen beter. Hopelijk kunnen ze samen zondag de hele wedstrijd spelen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:24 schreef Noshiba het volgende:
MAAR ER WAS 1 LICHTPUNTJE VANDAAG![]()
[ afbeelding ]
ik vind hem steeds beter, en mooi ook hoe z'n broertje hier tegen hem opkijkt!
Loop niet zo te zwammen, ajax is helemaal weggetiktquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:23 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Jorien, volgens mij heb je teveel Bacardi's op, PSV was duidelijk de mindere, maar wel weer extreem goed in effectief kansen benutten.
Prachtig was ie. Jammer dat het geen beenbreuk voor die duikelaar was. Farfan had ik dat echt geguntquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:17 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Heeft iemand ook die overtreding van Davids op farfan nog?
Gelul.quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:26 schreef Noshiba het volgende:
ajax is helemaal weggetikt
quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:21 schreef jorienvdherik het volgende:
![]()
Terrechte kampioen dus
F-side was wel leeg in de 85e min zeg![]()
sportief zegquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:27 schreef Frasier het volgende:
[..]
Prachtig was ie. Jammer dat het geen beenbreuk voor die duikelaar was. Farfan had ik dat echt gegunt
Ajax heeft zichzelf "weggetikt" door die 100% kansen naast te schieten. PSV was gewoon weer laf as alwaysquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:26 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Loop niet zo te zwammen, ajax is helemaal weggetikt
Wat een opmerking, probeer het nog eensquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:27 schreef Frasier het volgende:
[..]
Prachtig was ie. Jammer dat het geen beenbreuk voor die duikelaar was. Farfan had ik dat echt gegunt
Laat Davids 't nog maar een keer proberenquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:30 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Wat een opmerking, probeer het nog eens
ajax heeft het ook 100% aan zichzelf te dankenquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:30 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ajax heeft zichzelf weggetikt door die 100% kansen naast te schieten. PSV was gewoon weer laf as always
Omdat die zo goed is ?quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:31 schreef Noshiba het volgende:
[..]
ajax heeft het ook 100% aan zichzelf te danken
2e helft
PRECIES 18 seconden gespeelt en 2x de bal verspeelt? dat mag niet eens binnen de minuut?
Alle ballen gingen de lucht in en pikte psv gewoon op, en ging rustig bouwen, tikken en tijd winnen
ik ben trouwens vanaf vandaag ANTI-GOMES!
"Jammer, dan zondag maar winnen". Lekker boeiend daar heb je toch niks aan seizoen is toch al voorbij dat word weer play offs en tegen een kut oost blok ploeg verliezen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:30 schreef toma het volgende:
De wedstrijd ging gelijk op. PSV benutte alleen zijn kansen.
Jammer, dan zondag maar winnen!
en dat is het verontrustende. 'Vroeger'won PSV vaak gewoon omdat ze m eer klasse hadden. Vandaag had PSV zeer weinig klasse, maar wij bakten er nog minder van.quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:30 schreef JohnnyH het volgende:
Psv heeft trouwens verdiend gewonnen, en dat terwijl ze geeneens goed speelden
Gomes kon de bananen net niet plukken toen ie voor de 2e helft stond te springenquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:31 schreef Noshiba het volgende:
[..]
ajax heeft het ook 100% aan zichzelf te danken
2e helft
PRECIES 18 seconden gespeelt en 2x de bal verspeelt? dat mag niet eens binnen de minuut?
Alle ballen gingen de lucht in en pikte psv gewoon op, en ging rustig bouwen, tikken en tijd winnen
ik ben trouwens vanaf vandaag ANTI-GOMES!
Dat is waar, ik blijf natuurlijk een heldquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:29 schreef BonJovi het volgende:
Rustig Johnny jij kon er niks aan doen.
En PSV kampioen zien wordenquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:32 schreef BonJovi het volgende:
[..]
"Jammer, dan zondag maar winnen". Lekker boeiend daar heb je toch niks aan seizoen is toch al voorbij dat word weer play offs en tegen een kut oost blok ploeg verliezen.
quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:31 schreef Max-Westerman het volgende:
Hoi klote avond doei
Ook, en tijdens liedjes voor hem gewoon helemaal gaan klappen, vanaf minuut 1 tijdrekken etc etcquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:33 schreef Jasza het volgende:
[..]
Gomes kon de bananen net niet plukken toen ie voor de 2e helft stond te springen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |