Alleen we wachten al 5 à 10 jaar dat ze weer terugkomen. Er zat een klein topje rond 2003, maar dat viel daarna weer gigantisch terug.quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:32 schreef Morendo het volgende:
Voor de gloriejaren midden '90 ging het eind jaren '80 ook dramatisch. Ajax komt heus wel terug. Maar dan wel zonder van Geel van Basten etc. Gewoon Co Adriaanse en Louis van Gaal, en ze dan veel vrijheid geven.
Dramatisch? In 1987 wonnen jullie nog wel een Europacup.quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:32 schreef Morendo het volgende:
Voor de gloriejaren midden '90 ging het eind jaren '80 ook dramatisch. Ajax komt heus wel terug. Maar dan wel zonder van Geel van Basten etc. Gewoon Co Adriaanse en Louis van Gaal, en ze dan veel vrijheid geven.
Jawel, ik doelde meer op het 'staafincident' e.d.quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:33 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dramatisch? In 1987 wonnen jullie nog wel een Europacup.
Dat stelt ook niks voor als zelfs AZ de halve finale kan bereiken.quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:33 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dramatisch? In 1987 wonnen jullie nog wel een Europacup.
Vermaelen was geblesseerdquote:Op woensdag 30 januari 2008 23:35 schreef HeatWave het volgende:
*zucht*
Wat was Koster aan het doen?
Perez was niet super maar gaf redelijke passes af en toe, Luque is KUT
Vermaelen deed niets verkeerd, Urby is KUT
Rommedahl was ook niet best, maar Kennedy is KUT!
Davids had eruit gemoeten voor of de Jong of Lindgren(ok, die is net terug)
Suarez had eruit gemoeten voor Leonardo..
Koster bezwijkt onder de druk...
Ben ik toch mee oneens, omdat AZ toen gewoon redelijk goed was. Wel enig geluk hier en daar, maar toch.quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:35 schreef toma het volgende:
[..]
Dat stelt ook niks voor als zelfs AZ de halve finale kan bereiken.
Ik kan er de humor wel van inzien.quote:Van Geel
Quote:
'Tsja maar we misten Van Loo, Sankoh, Kruiswijk, Stenman, V/d Laak, Lovre, Levchenko, en Berg.'
Dat was na een kwartier al duidelijk.quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:35 schreef HeatWave het volgende:
idd slechte wissels. Maar ik denk niet dat andere wissels veel verschil zouden maken. Volgens mij was Vermaelen lichterlijk geblesseerd?quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:35 schreef HeatWave het volgende:
*zucht*
De selectie is gewoon een drama. Voor wie had je Rommedahl dan moeten wisselen Messi ofzo? Als ik coach was had ik sowieso Davids voor Lindgren gewisseld in de rust. Dat kun je dan Koster aanrekenen, maar voor de rest is hij echt niet de hoofdschuldige.quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:35 schreef HeatWave het volgende:
*zucht*
quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:37 schreef Acathla het volgende:
Een vriend van me schreef:
[..]
Ik kan er de humor wel van inzien.
Is die anti-van Geel fundamentalist jouw vriend? Nou ja, gefeliciteerd dan maar.quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:37 schreef Acathla het volgende:
Een vriend van me schreef:
[..]
Ik kan er de humor wel van inzien.
Daar was ik ook als enige niet zeker over, waarom ie dat deed. maar al met al faalde Ajax weer collectief.quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:37 schreef toma het volgende:
[..]
idd slechte wissels. Maar ik denk niet dat andere wissels veel verschil zouden maken. Volgens mij was Vermaelen lichterlijk geblesseerd?
Ja.quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:36 schreef HeatWave het volgende:
Ajax is echt op sterven na dood........
dat heb ik altijd al gehad. Maar ik probeer mijn frustraties een beetje aan de kant te zetten want met haat schiet je ook niks op dan alleen maar een hoop gescheld.quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:39 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik haat die boeren nu meer dan die kakkerlakken uit rotjeknor![]()
Het spijt me dat ik dit mooie moment moet verpesten het is enigequote:Op woensdag 30 januari 2008 23:39 schreef BonJovi het volgende:
Messi voor Rommedahl enigste glimlach die ik nu kan opbrengen
Dat nooit.quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:39 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik haat die boeren nu meer dan die kakkerlakken uit rotjeknor![]()
Nee, die vriend van mij is FC Groningen supporter en ik kan me donders goed voorstellen dat hij (en vele anderen met hem) z'n lul uit z'n broek lacht. En terecht ook.quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:39 schreef Morendo het volgende:
[..]
Is die anti-van Geel fundamentalist jouw vriend? Nou ja, gefeliciteerd dan maar.
Ja, waarom PSV haten? Omdat ze weer beter en slimmer zijn?quote:
Absoluut, wat Nijland allemaal flikt, ja dat kan natuurlijk niet.quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:41 schreef Acathla het volgende:
[..]
Nee, die vriend van mij is FC Groningen supporter en ik kan me donders goed voorstellen dat hij (en vele anderen met hem) z'n lul uit z'n broek lacht. En terecht ook.
Het uitvak was beter te horen dan wij zelfquote:Op woensdag 30 januari 2008 23:41 schreef HeatWave het volgende:
Oh, we zullen ongetwijfeld dik van f'noord winnen nu, en wat hebben we eraan?
HELEMAAL NIETS!!!!!!
Net als het liedje" HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAM!!!!!!"
Grafzooi...
Ja want je mag niet zeggen dat het lekker is als die kutboeren doormidden worden getrapt, rot dan lekker op ofzo, emotie nooit van gehoord zeker.quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:42 schreef De.Kromme het volgende:
Ah, Jasza weer terug en meteen 2 edit's.
Met het verschil dat ene meneer Koeman daar niet meer rondloopt. Je weet wel, degene die nu een club in Spanje aan het afbreken is.quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:39 schreef toma het volgende:
[..]![]()
![]()
Er is nog niks aan de hand hoor jongens. Vorig jaar stond PSV 11 punten voor een raakte in een zware dip aan het eind vh seizoen. Er moeten nog zoveel wedstrijden gespeeld worden, 8 punten zijn er niks bij.
Ok, onterechte edit dan want dat ben ik met je eensquote:Op woensdag 30 januari 2008 23:43 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja want je mag niet zeggen dat het lekker is als die kutboeren doormidden worden getrapt, rot dan lekker op ofzo, emotie nooit van gehoord zeker.
Je hebt gelijk. Ajacieden in het bestuur, maar dat zal de komende 10 jaar ook niet gebeuren zolang Jaakke daar met zn zaken-vriendjes blijft zitten.quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, waarom PSV haten? Omdat ze weer beter en slimmer zijn?
Ik haat de huidige Ajax bezetting, zowel de staf, de spelers en alles eromheen. Ik hou van de club, maar alle mensen die er nu werken mogen ALLEMAAL optieven...
Als ze dat vak hadden opengegooit was ik er ook vol ingevlogen, zo agressief ben ik nu namelijk wel hehequote:Op woensdag 30 januari 2008 23:44 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Ok, onterechte edit dan want dat ben ik met je eens.
Hij kwam erin om de wedstijd te controleren en stabiliseren. Oh shit, we stonden al met 0-1 achterquote:Op woensdag 30 januari 2008 23:43 schreef keijz het volgende:
WAAROM die bakkie choco erin kwam??
Davids ook onbegrijpelijk met die rode kaart in de laatste minuut, laat z'n ploeg weer aardig in de steek
Ik heb precies hetzelfde. Kunnen we niet gewoon HELEMAAL OPNIEUW beginnen. Dus iedereen met een contract optiefen en het bestuur weg. Dan beginnen we het eerste jaar mooi in de eerste divisie met allemaal jeugdspelers. Nieuw stadion erbij en gaan met die banaan.quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, waarom PSV haten? Omdat ze weer beter en slimmer zijn?
Ik haat de huidige Ajax bezetting, zowel de staf, de spelers en alles eromheen. Ik hou van de club, maar alle mensen die er nu werken mogen ALLEMAAL optieven...
PSV-fans zijn toch geen eens een uitdaging?quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:45 schreef Jasza het volgende:
[..]
Als ze dat vak hadden opengegooit was ik er ook vol ingevlogen, zo agressief ben ik nu namelijk wel hehe
Ja godverdomme zeg, stan ze te hossen als van die carnavalsjostis da tmaakte me nog erger parraquote:Op woensdag 30 januari 2008 23:46 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
PSV-fans zijn toch geen eens een uitdaging?. Waren ze al verkleed voor het carnaval?
.
Omdat je niet naar je mogelijkheden hebt gespeeld. Zo knullig en tactisch liet Koster hetvandaag afweten maar ja wat moet jequote:Op woensdag 30 januari 2008 23:46 schreef Nashje het volgende:
Ik snap niet waarom iedereen zo gefrustreerd is hier.
Net of dit nieuw is.
Nee, maar elk jaar verwacht je weer van: JAA JONGENS, NU WORDEN WE KAMPIOEN, DAT KAN NIET MIS!!!!quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:46 schreef Nashje het volgende:
Ik snap niet waarom iedereen zo gefrustreerd is hier.
Net of dit nieuw is.
Op zich speelden we weer best redelijk, best een aantal goeie kansen (KJH, Suarez 2x). Maar ja, PSV is altijd fuckin effectief als ze tegen ons spelen. Geen idee waarom dat bij Ajax nooit kan.quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:47 schreef Chadi het volgende:
[..]
Omdat je niet naar je mogelijkheden hebt gespeeld. Zo knullig en tactisch liet Koster hetvandaag afweten maar ja wat moet je
Doe nou niet of een TD of nieuwe trainer helpt, dan wordt er over 1,5 jaar weer geroepen dat Rijkaard er niets van bakt.quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:48 schreef Chadi het volgende:
Als Rijkaard maar komt.
Dat gezeur over Ajacieden in het bestuurquote:Op woensdag 30 januari 2008 23:44 schreef toma het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ajacieden in het bestuur, maar dat zal de komende 10 jaar ook niet gebeuren zolang Jaakke daar met zn zaken-vriendjes blijft zitten.
Absoluut, hij verdiend krijgt ook enorm veel salaris.quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:47 schreef S-Two het volgende:
Luqueontstla die gozer alsjeblieft zo snel mogelijk.
Die kunnen we volgend jaar al niet meer winnen, dus dat scheelt..quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:48 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Tuurlijk, de fucking JC-schaal is al 3 jaar van ons, yippee!!!!!!!
Na die dramatische jaren 80 (waarin overigens wel twee Europacup finales werden gehaald) begon er een nieuw bestuur (Van Praag jr) dat wel ambitie, maar geen geld had.quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:32 schreef Morendo het volgende:
Idd, leuk wordt dat, PSV - Feyenoord in de Arenaquote:Op woensdag 30 januari 2008 23:49 schreef Radegast het volgende:
[..]
Die kunnen we volgend jaar al niet meer winnen, dus dat scheelt..
En de beker ook!quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:48 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nee, maar elk jaar verwacht je weer van: JAA JONGENS, NU WORDEN WE KAMPIOEN, DAT KAN NIET MIS!!!!
En (bijna) elk jaar lacht PSV zich weer dood in de Arena. Tuurlijk, de fucking JC-schaal is al 3 jaar van ons, yippee!!!!!!!
Zal wel doodsaai worden, aangezien veel Feyenoorders uit principe niet naar de ArenA gaan.quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:50 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Idd, leuk wordt dat, PSV - Feyenoord in de Arena
quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:50 schreef Noshiba het volgende:
IK WALG VAN JULLIE![]()
Stelletje amateurs, godverdomme zeg
normale pasjes over 2 meter op t middenveld komen niet eens aan
er zit godverdomme geen sprankje creativiteit in die kutploeg, alleen maar lange ballen
koster heeft z'n krediet bij mij ook weer verspeelt,
Perez speelde nog als diepere spits als huntelaar waardoor je op t middenveld een gigantisch gat had
en die wissels![]()
en dan nog die laatste rooie kaart,
GODSAMMEDETERING je staat 2-0 achter, 97e minuut ofzo weet ik veel, en dan hoor je niet eens meer een overtreding te maken
Psv speeldie niet goed, psv speelde gigantisch slim en dat is tegen woordig al om dat commerciele schijt groepje overbetaalde personen te verslaan
Cruijff is ook aan het raaskallen met zijn steun voor van Basten. Gewoon Co Adriaanse én Louis van Gaal. Of misschien is dat ook wel verkeerd en moeten we echt hélemaal overnieuw beginnen, maar met wie dan?quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:49 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat gezeur over Ajacieden in het bestuurOpper-Ajacieden Cruijff en Van Basten mogen hier wegblijven maar er moeten wel Ajacieden komen
Was ook een beetje ironisch bedoeld. Ik leef met je mee jongen. Na zo'n partij stapelen de frustraties op, (kan de tv wel door de ruit gooien) hoewel ze nu alweer grotendeels zijn verdwenen. Komt denk ik omdat het begint te wennen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:48 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nee, maar elk jaar verwacht je weer van: JAA JONGENS, NU WORDEN WE KAMPIOEN, DAT KAN NIET MIS!!!!
En (bijna) elk jaar lacht PSV zich weer dood in de Arena. Tuurlijk, de fucking JC-schaal is al 3 jaar van ons, yippee!!!!!!!
Ja, want dan krijgen we Silva als hij nog jong isquote:Op woensdag 30 januari 2008 23:50 schreef DANILXL het volgende:
investeer het geld in de scouts van groningen en heerenveen
Ik heb nu ook gewoon 0,0000% zin in zondag, ik heb er gewoon geen vertrouwen meer inquote:
Da's dan wel weer positief op zo'n donkere avond.quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:52 schreef De.Kromme het volgende:
aangezien veel Feyenoorders uit principe niet naar de ArenA gaan.
Ik word echt helemaal gek, dit ging echt helemaal nergens over, die fucking buitenspelers. Waarom geen 4-4-2 met 2 spitsen want dit gaat helemaal nergens over!quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:53 schreef dronkeykong het volgende:
Lol ik schrijf bijna hetzelfde als Noshiba....waarom zien wij het wel en die klootzakken die hun zakken vullen bij Ajax niet
Hiddink.quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:52 schreef Morendo het volgende:
[..]
Cruijff is ook aan het raaskallen met zijn steun voor van Basten. Gewoon Co Adriaanse én Louis van Gaal. Of misschien is dat ook wel verkeerd en moeten we echt hélemaal overnieuw beginnen, maar met wie dan?
Dat helpt wel. Want een trainer heeft zo zijn visie en een RIjkaard laat spelers beter spelen. DIe legt ze dingen uit die weet waar hij heen wil. Sinds Van Gaal heb ik geen enkele trainer wat leuks zien doen met zijn team. Je mag best verliezen maar je moet wel progressie boeken.quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:49 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Doe nou niet of een TD of nieuwe trainer helpt, dan wordt er over 1,5 jaar weer geroepen dat Rijkaard er niets van bakt.
Gooi liever alle scouts eruit.
Stad was leuk, oh dat valt zondag ook wegquote:Op woensdag 30 januari 2008 23:53 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ik heb nu ook gewoon 0,0000% zin in zondag, ik heb er gewoon geen vertrouwen meer in
met wie is misschien niet eens zo belangrijk, maar wij moeten eens leren dat zo'n reorganisatie (ja, we zijn beursgenoteerd tenslottequote:Op woensdag 30 januari 2008 23:52 schreef Morendo het volgende:
[..]
Cruijff is ook aan het raaskallen met zijn steun voor van Basten. Gewoon Co Adriaanse én Louis van Gaal. Of misschien is dat ook wel verkeerd en moeten we echt hélemaal overnieuw beginnen, maar met wie dan?
Ach typisch Ajax: Zondag winnen ze gewoon weer met een redelijke uitslag.quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:53 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ik heb nu ook gewoon 0,0000% zin in zondag, ik heb er gewoon geen vertrouwen meer in
Ik zit er serieus over te twijfelen om me moeder te laten gaan.quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:54 schreef dronkeykong het volgende:
Iemand nog kaartjes kopen voor zondag?
Deze post heb ik je al zeker 50 keer zien maken in de Ajaxtopics.quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:36 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben er echt klaar mee. Dit seizoen is verloren en volgend seizoen met Bassie gaat nog kutter worden.
Ajax is echt op sterven na dood........
Ik weet er wel een paar en ik wil het graag doen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:54 schreef DANILXL het volgende:
stokslagen
Tuurlijk dat begrijp ik ook wel, weet ook wel dat hij helemaal gek wordquote:Op woensdag 30 januari 2008 23:55 schreef Nashje het volgende:
Die rode kaart van Davids vond ik juist heel mooi. Dat is een teken dat het aan hem vreet en hij er echt mee zit. 50% van de selectie maakt het niet zoveel uit als ze vanavond laat nog eens gaan internetbankieren op abnamro.nl.
Buitenspelers inderdaad welke buitenspelers....ze trekken toch naar het centrum.quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:54 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ik word echt helemaal gek, dit ging echt helemaal nergens over, die fucking buitenspelers. Waarom geen 4-4-2 met 2 spitsen want dit gaat helemaal nergens over!
Een dommere rode kaart kon hij haast niet krijgen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:55 schreef Nashje het volgende:
Die rode kaart van Davids vond ik juist heel mooi. Dat is een teken dat het aan hem vreet en hij er echt mee zit. 50% van de selectie maakt het niet zoveel uit als ze vanavond laat nog eens gaan internetbankieren op abnamro.nl.
Sodeju, wat was het gezellig zeg in de stad zelden zo een leuke avond gehadquote:Op woensdag 30 januari 2008 23:55 schreef Jasza het volgende:
[..]
Stad was leuk, oh dat valt zondag ook weg
Op dit moment is Lindgren toch beter dan Davids.quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:58 schreef De.Kromme het volgende:
Raar idd dat Davids met de Klassieker in gedachte zo lomp gaat doen, dan is Gio (die 2 wedstrijden geleden expres geel pakte) toch een stuk slimmer.
mooi samengevatquote:Op woensdag 30 januari 2008 23:58 schreef Suijk het volgende:
kut
Het einde van de avond zit je al weer met een katerquote:Op woensdag 30 januari 2008 23:58 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Sodeju, wat was het gezellig zeg in de stad zelden zo een leuke avond gehad![]()
3 sisters, die seveerster![]()
Numico standaard leuk,
focking groot voedsel gevecht inde mac, dag kon niet meer stuk
dacht ik
Laten we eerlijk zijn, Davids is (nog) echt niet zo goed als vorig seizoen. Dus wat dat betreft missen we hem niet. Wel als leider/oppepper natuurlijkquote:Op woensdag 30 januari 2008 23:56 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Tuurlijk dat begrijp ik ook wel, weet ook wel dat hij helemaal gek word
MAAR NIET ALS DE KLASSIEKER ERAAN KOMT!
had over dat stukje van leider heen gelezenquote:Op woensdag 30 januari 2008 23:59 schreef jna het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn, davids was teringslecht vandaag, maar hij spoort wel het team aan te bikkelen en zoiemand heb je toch echt nodig! een leider
Morgen zieke kater dat weetr ik wel, had echt teveel op en nu dit ook nogquote:Op woensdag 30 januari 2008 23:58 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Sodeju, wat was het gezellig zeg in de stad zelden zo een leuke avond gehad![]()
3 sisters, die seveerster![]()
Numico standaard leuk,
focking groot voedsel gevecht inde mac, dag kon niet meer stuk
dacht ik
Ik huil met je mee..quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:49 schreef Bullebak het volgende:
Ik ga mezelf in slaap huilen.
Dat is dom ja, maar ik denk niet dat het veel uitmaakt of hij er wel of niet bij is. Zo goed speelde ie ook niet vanavond.quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:56 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Tuurlijk dat begrijp ik ook wel, weet ook wel dat hij helemaal gek word
MAAR NIET ALS DE KLASSIEKER ERAAN KOMT!
Hou jij je bek nou maar eens een keer. Opscheppertjequote:Op donderdag 31 januari 2008 00:01 schreef Jasza het volgende:
[..]
Morgen zieke kater dat weetr ik wel, had echt teveel op en nu dit ook nog
Als kiespijnquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:00 schreef dronkeykong het volgende:
Waar is Maduro nou als je hem nodig hebt![]()
Wat een onzin weer. Je kan ook gewoon geen geel pakken zoals Huntelaar en Suarez al heel lang doen. Het was gewoon een domme actie. Hij speelde vandaag wel drama, Lindgren mag zich nu mooi bewijzen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:58 schreef De.Kromme het volgende:
Raar idd dat Davids met de Klassieker in gedachte zo lomp gaat doen, dan is Gio (die 2 wedstrijden geleden expres geel pakte) toch een stuk slimmer.
quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:05 schreef Nashje het volgende:
[..]
Hou jij je bek nou maar eens een keer. Opscheppertje.
Hehe niet opletten wat ik zeg johquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:05 schreef Nashje het volgende:
[..]
Hou jij je bek nou maar eens een keer. Opscheppertje.
Ik heb die kaart niet meer gezien, maar vind het niet erg inderdaad. Laat Lindgren maar op zijn plek spelen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:05 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Wat een onzin weer. Je kan ook gewoon geen geel pakken zoals Huntelaar en Suarez al heel lang doen. Het was gewoon een domme actie. Hij speelde vandaag wel drama, Lindgren mag zich nu mooi bewijzen.
Geef 'm morgen even een donderspeech wil je?quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:05 schreef dronkeykong het volgende:
Davids was echt drama vanavond. Passen, sliden, inlopen, verdedigen, opbouwen alles was 5 tellen te laat.
Hij mist gewoon nog ritme dat zie je.
De kans dat Davids een gele kaart pakt (alleen al door z'n reputatie, altijd nadeel van de twijfel) is te groot om er vanuit te gaan dat ie de wedstrijden voor de klassieker schoon blijft.quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:05 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Wat een onzin weer. Je kan ook gewoon geen geel pakken zoals Huntelaar en Suarez al heel lang doen. Het was gewoon een domme actie. Hij speelde vandaag wel drama, Lindgren mag zich nu mooi bewijzen.
Dat is Monico johquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:10 schreef Noshiba het volgende:
[..]
![]()
![]()
Numico zit naast escape en naast jan holland ofzo!
Doe maar lekker zelf. En vraag gelijk even waarom ze steeds de lange bal van achteruit hanteren.quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:09 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Geef 'm morgen even een donderspeech wil je?
Davids stond niet eens op scherp, alleen met rood zou hij de wedstrijd missen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:09 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
De kans dat Davids een gele kaart pakt (alleen al door z'n reputatie, altijd nadeel van de twijfel) is te groot om er vanuit te gaan dat ie de wedstrijden voor de klassieker schoon blijft.
Huntelaar en Suarez zijn spitsen trouwens, dus beetje rare vergelijking.
Hoe hij het veld afliep viel het volgens mij wel mee.quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:11 schreef Cyberia18 het volgende:
Weet iemand wat er aan de hand was met Vermaelen? Op het eerste gezicht zag dat er niet echt goed uit.
DAT VOND IK SCHANDALIGquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:12 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Oh trouwens, respect voor dat jochie dat moest hooghouden. Jammer dat hij er mee op moest houden, anders stond hij er nu nog
Komtu maarquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:11 schreef Noshiba het volgende:
[..]
JA, ik noem het numico zit ene heel verhaal achter
Ga lekker weer naar Sparta johquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:12 schreef ericajax het volgende:
AJAX![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
de tering, wat is onze club naar de tering
De kaart kan je HIER terug zien.quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:08 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb die kaart niet meer gezien, maar vind het niet erg inderdaad. Laat Lindgren maar op zijn plek spelen.
Zo kut zijn we al jarenquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:14 schreef SteveBallmer het volgende:
O, wat zijn we kut.
O, wat zijn we kut.
Zo kut zijn we jaren niet geweest.
Zo kut.
Zo kut.
Jammer dat ie Mendes niet doormidden zaagtquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:14 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
De kaart kan je HIER terug zien.
Heb helaas zowel wedstrijd als samenvatting gemist... maar hoe speelde Perez? Toen ik het scoreverloop zag moest ik iig even denken aan de stelling van RTL een paar weken geleden ('Met de verkoop van Perez aan ajax heeft PSV het kampioenschap weggegeven').
Als ik die Hongaar de laatste weken zag is het misschien zelfs omgekeerd; dankzij het vertrek is die gozer eerder naar Eindhoven gekomen...
Ik had van Davids overigens wel verwacht dat ie zich met het oog op zondag zoiets toch achterwege zou laten![]()
Zoals ik al zei, hij speelde als een 9.5 nog dieper als huntelaar!quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:16 schreef dronkeykong het volgende:
Deed Perez mee?
Dacht dat hij alleen voor de vrije trappen en hoekschoppen het veld in kwam lopen
Perez was onzichtbaar...
quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:17 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Heeft iemand ook die overtreding van Davids op farfan nog?
Ach, we staan nog tweedequote:Op donderdag 31 januari 2008 00:14 schreef SteveBallmer het volgende:
O, wat zijn we kut.
O, wat zijn we kut.
Zo kut zijn we jaren niet geweest.
Zo kut.
Zo kut.
Ik gok dat we de moeilijke uitwedstrijden hard onderuit gaan, aan het einde 4e/5e eindigen en heel blij mogen zijn met een plekje in de play-offs. Dan zien we wel weer of we kiezen om voor lul te staan in de voorronde CL, of regelrecht doorgaan naar de UEFA Cup.quote:
hoe waren de kakkies? geef je ons zondag nog een kans?quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:21 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat een frusti die davids, die kan echt helemaal niks meer![]()
![]()
Wat een vieze smerige speler zeg.
Verder wat ik zag in de samenvatting was dat psv jullie weg speelde.
Terrechte kampioen dus
F-side was wel leeg in de 85e min zeg![]()
Jorien, volgens mij heb je teveel Bacardi's op, PSV was duidelijk de mindere, maar wel weer extreem goed in effectief kansen benutten.quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:21 schreef jorienvdherik het volgende:
![]()
Terrechte kampioen dus
Ik heb hem niet eens gezien.quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:22 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
.
Whehehe wou je hem nog even terugzien?.
Welke overtreding heb jij het over man?quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb hem niet eens gezien.
Er zijn geen GIFjes gemaakt vandaag, morgen staat de samenvatting wel op youtube.quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb hem niet eens gezien.
Ja horo jullie winnen, feyenoord speelt gelijk door 2 blunders van az keeper.quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:22 schreef Noshiba het volgende:
[..]
hoe waren de kakkies? geef je ons zondag nog een kans?
ik zag allemaal kansen voor psv, en lazovic die vermealen dolde enzoquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:23 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Jorien, volgens mij heb je teveel Bacardi's op, PSV was duidelijk de mindere, maar wel weer extreem goed in effectief kansen benutten.
Ik vond Vermaelen beter. Hopelijk kunnen ze samen zondag de hele wedstrijd spelen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:24 schreef Noshiba het volgende:
MAAR ER WAS 1 LICHTPUNTJE VANDAAG![]()
[ afbeelding ]
ik vind hem steeds beter, en mooi ook hoe z'n broertje hier tegen hem opkijkt!
Loop niet zo te zwammen, ajax is helemaal weggetiktquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:23 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Jorien, volgens mij heb je teveel Bacardi's op, PSV was duidelijk de mindere, maar wel weer extreem goed in effectief kansen benutten.
Prachtig was ie. Jammer dat het geen beenbreuk voor die duikelaar was. Farfan had ik dat echt geguntquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:17 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Heeft iemand ook die overtreding van Davids op farfan nog?
Gelul.quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:26 schreef Noshiba het volgende:
ajax is helemaal weggetikt
quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:21 schreef jorienvdherik het volgende:
![]()
Terrechte kampioen dus
F-side was wel leeg in de 85e min zeg![]()
sportief zegquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:27 schreef Frasier het volgende:
[..]
Prachtig was ie. Jammer dat het geen beenbreuk voor die duikelaar was. Farfan had ik dat echt gegunt
Ajax heeft zichzelf "weggetikt" door die 100% kansen naast te schieten. PSV was gewoon weer laf as alwaysquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:26 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Loop niet zo te zwammen, ajax is helemaal weggetikt
Wat een opmerking, probeer het nog eensquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:27 schreef Frasier het volgende:
[..]
Prachtig was ie. Jammer dat het geen beenbreuk voor die duikelaar was. Farfan had ik dat echt gegunt
Laat Davids 't nog maar een keer proberenquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:30 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Wat een opmerking, probeer het nog eens
ajax heeft het ook 100% aan zichzelf te dankenquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:30 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ajax heeft zichzelf weggetikt door die 100% kansen naast te schieten. PSV was gewoon weer laf as always
Omdat die zo goed is ?quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:31 schreef Noshiba het volgende:
[..]
ajax heeft het ook 100% aan zichzelf te danken
2e helft
PRECIES 18 seconden gespeelt en 2x de bal verspeelt? dat mag niet eens binnen de minuut?
Alle ballen gingen de lucht in en pikte psv gewoon op, en ging rustig bouwen, tikken en tijd winnen
ik ben trouwens vanaf vandaag ANTI-GOMES!
"Jammer, dan zondag maar winnen". Lekker boeiend daar heb je toch niks aan seizoen is toch al voorbij dat word weer play offs en tegen een kut oost blok ploeg verliezen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:30 schreef toma het volgende:
De wedstrijd ging gelijk op. PSV benutte alleen zijn kansen.
Jammer, dan zondag maar winnen!
en dat is het verontrustende. 'Vroeger'won PSV vaak gewoon omdat ze m eer klasse hadden. Vandaag had PSV zeer weinig klasse, maar wij bakten er nog minder van.quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:30 schreef JohnnyH het volgende:
Psv heeft trouwens verdiend gewonnen, en dat terwijl ze geeneens goed speelden
Gomes kon de bananen net niet plukken toen ie voor de 2e helft stond te springenquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:31 schreef Noshiba het volgende:
[..]
ajax heeft het ook 100% aan zichzelf te danken
2e helft
PRECIES 18 seconden gespeelt en 2x de bal verspeelt? dat mag niet eens binnen de minuut?
Alle ballen gingen de lucht in en pikte psv gewoon op, en ging rustig bouwen, tikken en tijd winnen
ik ben trouwens vanaf vandaag ANTI-GOMES!
Dat is waar, ik blijf natuurlijk een heldquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:29 schreef BonJovi het volgende:
Rustig Johnny jij kon er niks aan doen.
En PSV kampioen zien wordenquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:32 schreef BonJovi het volgende:
[..]
"Jammer, dan zondag maar winnen". Lekker boeiend daar heb je toch niks aan seizoen is toch al voorbij dat word weer play offs en tegen een kut oost blok ploeg verliezen.
quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:31 schreef Max-Westerman het volgende:
Hoi klote avond doei
Ook, en tijdens liedjes voor hem gewoon helemaal gaan klappen, vanaf minuut 1 tijdrekken etc etcquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:33 schreef Jasza het volgende:
[..]
Gomes kon de bananen net niet plukken toen ie voor de 2e helft stond te springen
dat dusquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:26 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Loop niet zo te zwammen, ajax is helemaal weggetikt
Sparta snel optyfen enzoquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:34 schreef ericajax het volgende:
[..]
dat dus
onbegrijpelijk da mensen denken dat de overwinning voor psv nie dik verdiend was
ze hadden gvd elke 2de bal zo ongeveer,
en Davidsjezus
Eindelijk iemand die echt gekeken heeftquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:34 schreef ericajax het volgende:
[..]
dat dus
onbegrijpelijk da mensen denken dat de overwinning voor psv nie dik verdiend was
ze hadden gvd elke 2de bal zo ongeveer,
en Davidsjezus
quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:35 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Moet jij niet voor over gebukt in een darkroom staan?
Ja me ze Sparta brilquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:36 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die echt gekeken heeft
EN JIJ RIEP HIER NOG DAT IE OVERRATED WAS?quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:24 schreef Noshiba het volgende:
MAAR ER WAS 1 LICHTPUNTJE VANDAAG![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:35 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Moet jij niet voor over gebukt in een darkroom staan?
plek 4 in Groep C, 10 miljoen euro verder..quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:37 schreef Morendo het volgende:
Zou dit Ajax ver gekomen zijn in de Champions League?
Ik wordt er helemaal week vanquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:24 schreef Noshiba het volgende:
[ afbeelding ]
hadden we met twee vingers in de neus gewonnen manquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:37 schreef Morendo het volgende:
Ja weet ik, maar daarom zeg ik ook lichtpuntjequote:Op donderdag 31 januari 2008 00:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
EN JIJ RIEP HIER NOG DAT IE OVERRATED WAS?
quote:
Heb je het nog steeds over Heitingaquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:39 schreef Jasza het volgende:
Laat het leven vandaag maar even, en kruip maar heel dichtbij mij, ik neem er nog 1 op jou hier vind je warmte voor de kou, AL HEB JE TEGENSLAG ACH MORGEN IS ER WEER EEN DAG EN DE MOOISTE OP DE WERELD DAT BEN JIJ
Ik heb de helft niet goed meegekregen en alleen lopen schelden dus ik zeg niks, heb psv 2x voor het doel gezienquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:39 schreef ericajax het volgende:
[..]
![]()
ik kijk tenminste normaal ernaar ipv al die idioten om me heen WEGEREEF KK LIJER WAT DOE JE, JE VERPEST DE WEDSTRIJD, KAMPIOENSCHAP OMGEKOCHT BLABLA, IN DE KUIP AL GENAAID NU WEER TEGEN PSV BLABLABLA
de tering, doe je ogen open (kweet dat ut moeilijk is, want het is zéééééééééééééér pijnlijk wat je ziet) en je ziet het, totaal geen moment gedacht dat we gingen winnen, enkel tot 1ste kans van Suarez, erna was PSV de baas in Adam, deal with it
Wellicht moet je de naam Edgar Dcaids ook nog ff doorstrepenquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:38 schreef BigFire het volgende:
[..]
plek 4 in Groep C, 10 miljoen euro verder..
Ohnee nummer van Peter Beense wat toevallig langskwam in me playlistquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:40 schreef Morendo het volgende:
[..]
Heb je het nog steeds over Heitinga
Money talksquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:44 schreef Nashje het volgende:
Guus Hiddink is the medicin.
Bij mij is het meer die klasse van totale middemoot. Ambitieloos en pretentieloos. Haal dan in hemelsnaam een talent dat flopt, maar geen Kennedy.quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:42 schreef JohnnyH het volgende:
Het ergste is nog dat ik me totaal niet meer verbonden voel met die gasten op het veld. MInstens 3/4e van de selectie doet me helemaal niets. Stelletje zwakke voetballers die geeneens van dat shirt mogen dromen, gasten zetten zich nauwelijks in want 'die grote clubs komen ons toch wel ophalen' en 'ajax is alleen een springplank naar de europese top'
Flikker dan gelijk op.
Ben blij dat ik binnen 10 mintuen thuis ben na zo'n wedstrijdquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:38 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Wat duurt zo een treinreis toch lang af en toe..
quote:
quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:43 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ohnee nummer van Peter Beense wat toevallig langskwam in me playlist
Omdat ik weet dat hij daar speelt en heb er zelf ook wel is tegen gespeeld, jij met je Hollandia in je sigquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:47 schreef Noshiba het volgende:
[..]
hoe weet jij dat dan weer? ik heb nog 2 jaar bij just in t team gezeten ofzo
Assquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:47 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ben blij dat ik binnen 10 mintuen thuis ben na zo'n wedstrijd![]()
Ja, tuurlijkquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:49 schreef Jasza het volgende:
[..]
Omdat ik weet dat hij daar speelt en heb er zelf ook wel is tegen gespeeld, jij met je Hollandia in je sig
dan nog tijdens de wedstrijd, heb ik jullie haast nie gehoord.quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:50 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Ass
Het begon gewoon al voor de wedstrijd he.. Dat een of andere plaatjesdraaier het slim vond om HET psv liedje bij uitstek te draaien.. Liberte.. HOE MAAK IK SFEER?
Dan Osdorp posse.. fijn groepje mannetjes hoor.. MAAR HOE MAKEN ZIJ SFEER?! ALSOF WE ALLEMAAL MEERAPPEN MET ZE?
Dan de wedstrijd.. het begin.. de eerste 10 a 15 minuten.. heerlijk die felheid.. kort erop.. en daarna? inzakken.. inkakken.. en toen was het weer even dramatisch als de afgelopen weken..
- lekker de ruimtes dichtlopen
- verkeerde looplijnen
- geen 2de bal opvangen
- schieten wanneer je moet passen en vooral ook andersom
- WAT? heb ik de bal? neej.. ram em naar voooorennnnnnn!!!
- Voorzet? JA doe maar. die gaat TOCH WEL over Gomes heen.. die vangt NOOIT geen bal..
kortom.. hulde aan deze GEWELDIGE avond..
![]()
Oh ja.. en dan nog niet te spreken over het gros az'ers dat na de 0-2 wegging.. alsjeblieft zeg..
quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:51 schreef Imperatore het volgende:
Jullie zijn te negatief. Wij verliezen in Alkmaar en thuis tegen Heerenveen wordt het ook nog lastig en als jullie winnen van Feyenoord, is het verschil nog maar 5 punten. Enne, remember vorig jaar.
Maar ik kan me voorstellen dat het leven momenteel zwaar is als ajacied. Veel succes zondag iig.
Wat een onzin. Jullie winnen waarschijnlijk wel tegen AZ en iig tegen Heerenveen. Stel dat wij winnen van Feyenoord, waar ik wel vanuit ga, dan hebben wij nog uitwedsrijden tegen bijna alle subtoppers. Nee, alvast gefeliciteerd, 5e keer op rij, puike prestatie.quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:51 schreef Imperatore het volgende:
Jullie zijn te negatief. Wij verliezen in Alkmaar en thuis tegen Heerenveen wordt het ook nog lastig en als jullie winnen van Feyenoord, is het verschil nog maar 5 punten. Enne, remember vorig jaar.
Maar ik kan me voorstellen dat het leven momenteel zwaar is als ajacied. Veel succes zondag iig.
ja ook qua sfeer zijn we overklastquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:53 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
dan nog tijdens de wedstrijd, heb ik jullie haast nie gehoord.
in samenvatting hoorde je alleen maar psv
Dit is die orginele amsterdamsche taal zonder bekakte ? maar ouderwets normaalquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:54 schreef Jasza het volgende:
90% in de ArenA heeft nog nooit van OP gehoord Miami laat staan dat ze de nummers kennen
sfeer in de arenaquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:54 schreef ericajax het volgende:
[..]
ja ook qua sfeer zijn we overklast
'Origineel Amsterdams' was wel een hit toch?quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:54 schreef Jasza het volgende:
90% in de ArenA heeft nog nooit van OP gehoord Miami laat staan dat ze de nummers kennen
zeg nou eens iets liefs over die jongenquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:57 schreef Jasza het volgende:
[..]
Eric moet daar niks over zeggen, die was zelfs bij de bekerfinale 150 minuten stil![]()
Ze ex is lekkerquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:57 schreef Noshiba het volgende:
[..]
zeg nou eens iets liefs over die jongen
OMFG ja. Die boeren waren vanaf minuut 1 al carnaval aan het vierenquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:54 schreef ericajax het volgende:
[..]
ja ook qua sfeer zijn we overklast
quote:
quote:Heitinga: 'Dit is zeer teleurstellend'
woensdag 30 januari, door SV, Amsterdam, 23:11u, Tele2
John Heitinga speelde tegen PSV een sterke wedstrijd, maar zag 'zijn' Ajax toch met 0-2 verliezen. De verdediger was na afloop dan ook erg teleurgesteld in het resultaat. 'Het wordt een heel lastig karwei.'
'Ik wil niet zeggen dat het onmogelijk is, maar PSV heeft nu wel een flink gat geslagen', sprak de Ajacied voor de camera van Tele2. 'PSV is effectiever dan wij', aldus Heitinga. 'Dit was zeer teleurstellend. Er zijn weliswaar nog zat wedstrijden te spelen, maar eigenlijk mogen wij nu al geen punten meer verspelen. Het is wel treurig vanavond.'
Dat vind ik wel een bruut lied, gewoon lekker direct.quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
OMFG ja. Die boeren waren vanaf minuut 1 al carnaval aan het vieren
''WIJ STAAN BOVENAAN, WIJ STAAN BOVENAAN!''
![]()
Net of tie 150 min stil wasquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:57 schreef Jasza het volgende:
[..]
Eric moet daar niks over zeggen, die was zelfs bij de bekerfinale 150 minuten stil![]()
quote:
Ja, die ken ik. Wat is daarmee?quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:57 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Kent iemand hier Alex van 410? lange jongen met lange krullen?
gast, toen was ik half dood, doodziek, 40 uur zonder slaap, 3 uur lang in de trein gezeten van hop naar her, in de zon stil staan wachtenquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:57 schreef Jasza het volgende:
[..]
Genoeg gasten uit Brabant op de tribunes hoor, die kennen dat nummer vast wel maar of ze verder dingen van OP kennen denk ik nietquote:Op donderdag 31 januari 2008 01:03 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ajacieden die origineel Amsterdams niet kennen, moeten zich schamen.
Leukquote:Op donderdag 31 januari 2008 01:01 schreef Jasza het volgende:
Hier Noshiba:
http://fotoboek.fok.nl/liiszle
pmquote:Op donderdag 31 januari 2008 01:03 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ja, die ken ik. Wat is daarmee?
Allemaal aan de GHB als het aan haar ligtquote:Op donderdag 31 januari 2008 01:04 schreef Morendo het volgende:
[..]
LeukHeeft zij nog ideen over de crisis bij Ajax?
quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:04 schreef Angelob het volgende:
[..]
Allemaal aan de GHB als het aan haar ligt
jasza heeft gedronkenquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:57 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Kent iemand hier Alex van 410? lange jongen met lange krullen?
Ik heb altijd praatjes daarvoor ben ik ook Amsterdammerquote:Op donderdag 31 januari 2008 01:05 schreef ericajax het volgende:
[..]
jasza heeft gedronken
en heeft ook praatjes
Haha nee dat is een maatje van mij hahaquote:Op donderdag 31 januari 2008 01:06 schreef Noshiba het volgende:
[ afbeelding ]
vertel me alsjeblieft dat die linker eric is
quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:06 schreef Jasza het volgende:
[..]
Haha nee dat is een maatje van mij haha![]()
Daaaaaantjuuhhquote:Op donderdag 31 januari 2008 01:06 schreef Jasza het volgende:
[..]
Haha nee dat is een maatje van mij haha![]()
Die ligt te pitten, bellen kan altijd natuurlijkquote:Op donderdag 31 januari 2008 01:08 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Kan die chick niet hier gezellig mee komen lullen?
Damn right!quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:08 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Kan die chick niet hier gezellig mee komen lullen?
quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:09 schreef Jasza het volgende:
[..]
Die ligt te pitten, bellen kan altijd natuurlijk![]()
jasper in de hossel fase, jewaitzzzquote:Op donderdag 31 januari 2008 01:09 schreef Jasza het volgende:
[..]
Die ligt te pitten, bellen kan altijd natuurlijk![]()
Haha ik denk eerder dat ik dan binnenkort een paar meppen krijgquote:Op donderdag 31 januari 2008 01:10 schreef Noshiba het volgende:
[..]
jasper in de hossel fase, jewaitzzz
De Stee ofzoquote:Op donderdag 31 januari 2008 01:11 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Gaat ze wel eens in IJsselstein uit?
4u jewaited.
Voorronde eruit gok ik zo.quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:37 schreef Morendo het volgende:
Uitgaan in Ijsselstein: tot 23:00 bij de snackbar hangenquote:Op donderdag 31 januari 2008 01:11 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Gaat ze wel eens in IJsselstein uit?
4u jewaited.
Daniel de Ridder,nougoedquote:
Ben er 1x geweest in dat dorp, niets voor mijquote:Op donderdag 31 januari 2008 01:13 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Oh ja, heb je daar ook. En karrad.
Pauperdorp
Bijna vrijdagquote:Op donderdag 31 januari 2008 01:13 schreef Noshiba het volgende:
haha afca slowchat ftw!11!!111
kk tramconducteurs daarquote:Op donderdag 31 januari 2008 01:13 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ben er 1x geweest in dat dorp, niets voor mij![]()
![]()
![]()
met wie zou die nou ruzie krijgen alstie haar wakker beltquote:
WTF hoe krijg je dat voor elkaarquote:Op donderdag 31 januari 2008 01:15 schreef Noshiba het volgende:
Ik had vorig jaar ruzie met Tom de mul om zijn chick?
nouja, woordenwisseling
De dochter van ten Cate toevallig?quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:15 schreef Noshiba het volgende:
Ik had vorig jaar ruzie met Tom de mul om zijn chick?
nouja, woordenwisseling
Met haar oh zo stoere ex?quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:16 schreef ericajax het volgende:
[..]
met wie zou die nou ruzie krijgen alstie haar wakker belt
oja ik dacht dat hij klappen zou krijgen als hij haar zou versieren.quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:16 schreef ericajax het volgende:
[..]
met wie zou die nou ruzie krijgen alstie haar wakker belt
Nou, hij ging met een meisje van 16/17 ofzo en ik vond haar wel een potientiele kanidaat dus even babbelen blablabla, kreeg ik opeens ene preek van tom de mul, Ja, dat mag gei niet meer doen he!quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:16 schreef BonJovi het volgende:
[..]
WTF hoe krijg je dat voor elkaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |