Ook alweer 100 jaar geleden.quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:56 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Die trap van Dani tegen Lodewijks
volgens mij heb jij ook weleens een speler het één en ander toegewenst qua blessure....... staat me vaag iets van bijquote:Op donderdag 31 januari 2008 22:56 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Nee zoiets vind ik gewoon niet kunnen.
idd, de titel moet worden: Nagenietenquote:
Je hoopt nu dat Ajax na het afhaken voor de titel de prijs lekkerste selectie, uitgereikt aan het einde van het seizoen door de Margriet lezeressen, in de wacht speelt. Ik zal je hierbij ook ff uit die droom halen. Met die 2 konijnen voorin, Sjonnie die misschien beter de rol die Theo Maassen in TBS vervulde had kunnen spelen omdat deze hem op het lijf geschreven is en die kalende Deen, ga je geen hoge ogen gooien.quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:15 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Marcellis raakte hem aardig hard en Perez viel niet echt gelukkig.
Ze zoomden daarna in op Marcellis maar wat een inteeltkop heeft hij zeg
Iets zegt me Feyenoord-Ajax vorig seizoenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij heb jij ook weleens een speler het één en ander toegewenst qua blessure....... staat me vaag iets van bij
Whaha nou neequote:Op vrijdag 1 februari 2008 00:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd, de titel moet worden: Nagenieten
uiteraardquote:
Inderdaad, vuile clubhoer.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:57 schreef poon het volgende:
Been niet proberen te breken? Fair duel? Misschien. Het gaat erom dat er genoten wordt als perez last heeft.
Jullie zouden staan te springen als hij geblesseerd uit zou vallen, das raar.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:15 schreef rubbereend het volgende:
tis zelfs een domme actie van Perez die recht op Marcellis afstromt
Le-zen. Eend had het hier zogenaamd over een fout van Perez.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:07 schreef MarkNMGN het volgende:
Raakt netjes de bal hoor, dat Perez gemaakt is van een pak jodekoeken kan Marcellis niks aan doen.
Waar lees je dat toch altijd, hier op het forum betrap ik geen Ajacied meer op arrogantie maar ik moet schijnbaar verder kijken...quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:50 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ook alweer 100 jaar geleden.
Die Ajacieden leven echt altijd in het verleden:
" Ja in 1995 tot en met 1997 waren wij de baas dus wij zijn nu NOG STEEDS de beste, ook al zijn we maar 2x kampioen geworden in dit millennium en onze historie blah blah blah kots braak onzin uitkraam "
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:07 schreef MarkNMGN het volgende:
dat Perez gemaakt is van een pak jodekoeken kan Marcellis niks aan doen.
Heb je vast koekenbakker Heitinga nog nooit goed gezienquote:Op donderdag 31 januari 2008 18:15 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Marcellis raakte hem aardig hard en Perez viel niet echt gelukkig.
Ze zoomden daarna in op Marcellis maar wat een inteeltkop heeft hij zeg
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:27 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Waar lees je dat toch altijd, hier op het forum betrap ik geen Ajacied meer op arrogantie maar ik moet schijnbaar verder kijken...
Niet liegen.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:18 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ajax zou PSV wel effe verslaan zoals altijd met 4-0 werd er geroepen
Kansen genoeg maar benutten ho maar.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 06:29 schreef PizzaSalami het volgende:
Nipt verloren, ik zag nog kansen voor de 4-2 maar achteraf jammer.
En toch worden we kampioen.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 06:37 schreef PyTh het volgende:
[..]
Kansen genoeg maar benutten ho maar.
Zoals het hoort, traditie houden we in stand.
Vast, over een jaar of wat worden jullie vast wel weer kampieonquote:
Ach, ik zal er niet van wakker liggen. Dat is volgens de meeste mensen nog het ergste.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 06:43 schreef PyTh het volgende:
[..]
Vast, over een jaar of wat worden jullie vast wel weer kampieon
Suc7
Het kampioenschap is bijzaak.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 06:48 schreef PyTh het volgende:
Zo is het maar net Pizza, houdt er de meod maar in, dan komt alles goed ehhe
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:05 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja hoor. Het is Perez die als een idioot Marcelis bespringt ja. Uhu, helemaal gelijk hoor eend
Wat een onzin, op een enkeling na was iedereen realistisch en wist dat Ajax MOEST winnen maar het waarschijnlijk niet ging winnen.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:18 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ajax zou PSV wel effe verslaan zoals altijd met 4-0 werd er geroepen
Nou ik heb toch redelijk wat 4-1, 3-0 en 4-0's langs zien komen..serieuze zelfsquote:Op zaterdag 2 februari 2008 13:23 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Wat een onzin, op een enkeling na was iedereen realistisch en wist dat Ajax MOEST winnen maar het waarschijnlijk niet ging winnen.
Dan zijn dat mensen met een flink blok voor de kopquote:Op zaterdag 2 februari 2008 13:26 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nou ik heb toch redelijk wat 4-1, 3-0 en 4-0's langs zien komen..serieuze zelfs
nee dat zeg ik niet, ik zeg dat Marcellis rustig staat te wachten op hem, Perez loopt gewoon recht in zijn verdediging.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:05 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja hoor. Het is Perez die als een idioot Marcelis bespringt ja. Uhu, helemaal gelijk hoor eend
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |