Kansen genoeg maar benutten ho maar.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 06:29 schreef PizzaSalami het volgende:
Nipt verloren, ik zag nog kansen voor de 4-2 maar achteraf jammer.
En toch worden we kampioen.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 06:37 schreef PyTh het volgende:
[..]
Kansen genoeg maar benutten ho maar.
Zoals het hoort, traditie houden we in stand.
Vast, over een jaar of wat worden jullie vast wel weer kampieonquote:
Ach, ik zal er niet van wakker liggen. Dat is volgens de meeste mensen nog het ergste.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 06:43 schreef PyTh het volgende:
[..]
Vast, over een jaar of wat worden jullie vast wel weer kampieon
Suc7
Het kampioenschap is bijzaak.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 06:48 schreef PyTh het volgende:
Zo is het maar net Pizza, houdt er de meod maar in, dan komt alles goed ehhe
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:05 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja hoor. Het is Perez die als een idioot Marcelis bespringt ja. Uhu, helemaal gelijk hoor eend
Wat een onzin, op een enkeling na was iedereen realistisch en wist dat Ajax MOEST winnen maar het waarschijnlijk niet ging winnen.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:18 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ajax zou PSV wel effe verslaan zoals altijd met 4-0 werd er geroepen
Nou ik heb toch redelijk wat 4-1, 3-0 en 4-0's langs zien komen..serieuze zelfsquote:Op zaterdag 2 februari 2008 13:23 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Wat een onzin, op een enkeling na was iedereen realistisch en wist dat Ajax MOEST winnen maar het waarschijnlijk niet ging winnen.
Dan zijn dat mensen met een flink blok voor de kopquote:Op zaterdag 2 februari 2008 13:26 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nou ik heb toch redelijk wat 4-1, 3-0 en 4-0's langs zien komen..serieuze zelfs
nee dat zeg ik niet, ik zeg dat Marcellis rustig staat te wachten op hem, Perez loopt gewoon recht in zijn verdediging.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:05 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja hoor. Het is Perez die als een idioot Marcelis bespringt ja. Uhu, helemaal gelijk hoor eend
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |