Ik neem het op en luister het of live of later in het weekend terugquote:Op vrijdag 20 december 2013 20:34 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
En over een paar jaar wordt het helemaal afgeschaft.![]()
Sinds LdL verhuist is naar later op de middag luister ik bijna nooit meer.
Is gewoon mogelijk via de website dus eigenlijk moet ik niet zeuren, maar ik vergeet dat gewoon te doen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:39 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik neem het op en luister het of live of later in het weekend terug
zit er dan nog wel een extra lang journaal om 17u erbij?quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:41 schreef borisz het volgende:
In het nieuwe jaar begint het sportforum pas om 17u.
"quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:17 schreef borisz het volgende:
Sportforum
Deze week met Cor van der Geest, Iwan van Duuren en Robert Misset
https://www.radiofreak.nl(...)vond-op-NPO-Radio-1/quote:De EO en de NOS gaan vanaf januari samen een programma maken op NPO Radio 1. De omroepen zullen op werkdagen van 20:30 en 23:00 uur te horen zijn en in het programma zal zowel nieuws als sport een plek krijgen.
Het programma vervangt 'Dit is de Dag', dat nu van 18:00 tot 19:00 uur te horen is, en de dagelijkse avonduitzending van 'Langs De Lijn'. Tijs van den Brink, Margje Fikse en Renze Klamer zullen het programma gaan presenteren namens de EO, meldt Villamedia.
De programmering van Radio 1 gaat vanaf januari flink op de schop. In het bijzonder alle uitzendingen van de NOS wijzigen. Jurgen van den Berg zal een vernieuwd 'NOS Radio 1 Journaal' gaat presenteren van 6:00 tot 9:30 uur. 's Middags van 16:30 tot 19:00 uur komt er een gezamelijk programma van de NOS en de NTR, gepresenteerd door Lara Rense. En 's avonds gaat de NOS dus een nieuw programma maken met de EO.
Wat er 's avonds tussen 19:00 en 20:30 uur wordt uitgezonden is onduidelijk. Op dit moment is op die tijd de NTR te horen met 'Kunststof' en '1 Op Straat'. Mogelijk krijgen WNL en de VPRO programma's op die tijden; zij zijn nu tussen 21:00 en 22:00 uur te horen. Al wel bekend is dat Omroep MAX stopt met het dagelijkse 'Twee Dingen' dat tussen 20:30 en 21:00 uur te horen was.
Het wordt steeds schraler.quote:Op maandag 30 november 2015 19:23 schreef TargaFlorio het volgende:
Langs de Lijn tussen 22:00 en 23:00 weg...steeds minder reden om af te stemmen op radio 1.
In het verleden luisterde ik nog vaak op zaterdagmiddag naar Langs de Lijn. Nu dat sinds een paar jaar pas om half 5 begint neem ik de moeite niet meer of vergeet het gewoon.quote:
Dat laatste.quote:Op maandag 30 november 2015 21:44 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
In het verleden luisterde ik nog vaak op zaterdagmiddag naar Langs de Lijn. Nu dat sinds een paar jaar pas om half 5 begint neem ik de moeite niet meer of vergeet het gewoon.
Begint tegenwoordig pas om 17.10 met het sportforum. Radio 1 holt achteruit zelfs het Oog is niet meet wat het geweest is.quote:Op maandag 30 november 2015 21:44 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
In het verleden luisterde ik nog vaak op zaterdagmiddag naar Langs de Lijn. Nu dat sinds een paar jaar pas om half 5 begint neem ik de moeite niet meer of vergeet het gewoon.
Begint nog later dan ik dacht.quote:Op dinsdag 1 december 2015 00:21 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Begint tegenwoordig pas om 17.10 met het sportforum. Radio 1 holt achteruit zelfs het Oog is niet meet wat het geweest is.
Eric cortonquote:Op dinsdag 1 december 2015 16:05 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Begint nog later dan ik dacht.
Wat bevalt je niet meer aan het Oog? Zeker de presentatoren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |