Is jammer idd. Die journalistenpanels waren erg leuk.quote:Op zondag 7 augustus 2011 16:00 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik vind het zo jammer dat men tegenwoordig op zaterdag pas om 16:30 begint met uitzenden.
Ja. Ik hoor het nu zelden, vroeger zette ik op 14u speciaal de radio er voor aan.quote:Op zondag 7 augustus 2011 16:00 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik vind het zo jammer dat men tegenwoordig op zaterdag pas om 16:30 begint met uitzenden.
Boot en Vissers zijn erg goed. Had het wel willen horen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:10 schreef borisz het volgende:
Maar goed. Dione presenteerde en als gasten Boot, Vissers, Gerbrandts en Bolhuis
Jammer.quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:55 schreef borisz het volgende:
Gezocht. Nieuwe presentator voor de zondag naast Toine. Tom van 't Hek gaat naar BNR.
Jammer. Wel lekkere uitzending.quote:
Jan Roelfs hadden ze wel achterwege mogen latenquote:
quote:Radio Tour de France-rentree voor Jurgen van den Berg
Jurgen van den Berg maakt deze zomer zijn rentree in de equipe van NOS Radio Tour de France. Hij neemt tijdens de 100e editie van de Ronde van Frankrijk, samen met Dione de Graaff, de presentatie van het radioprogramma voor zijn rekening. De Graaff zit van 14.00 uur tot 16.00 uur achter de microfoon en Van den Berg doet de laatste twee uur (16.00-18.00 uur).
Jurgen van den Berg was van 2005 tot en met 2009, voordat hij naar de NCRV vertrok, ook één van de stemmen van het ‘radio-instituut’. En afgelopen zomer waren Dione de Graaff en Jurgen van den Berg ook al een presentatieduo tijdens de Radio 1 Sportzomer. De NCRV leent Van den Berg voor de aankomende Tour de France uit om de plek van Tom van ’t Hek in te nemen. Wie de onlangs naar BNR Nieuwsradio vertrokken presentator opvolgt bij de zondagmiddaguitzending van NOS Langs de Lijn is nog niet bekend.
De eerste uitzending van NOS Radio Tour France is dit jaar op zaterdag 29 juni.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |