Doet eens doorsturen?quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
zou moeten werken, heb het getest, maar ik kan de tekstrichting ook niet veranderen
Is je tekstvak erg smal? In Paint is dat soms een reden waarom de letters opeens onder elkaar komen te staanquote:Op donderdag 31 januari 2008 10:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
zou moeten werken, heb het getest, maar ik kan de tekstrichting ook niet veranderen
Nee...dit is te laag. Zelfs voor jouquote:Op donderdag 31 januari 2008 10:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan haal je een rol koekjes voor erbij
Dat is een mogelijkheid ja. Tektsgrootte veranderen of je box groter maken wil nog wel eens helpenquote:Op donderdag 31 januari 2008 10:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Is je tekstvak erg smal? In Paint is dat soms een reden waarom de letters opeens onder elkaar komen te staan
Ik had Soempie's post met precies dat voorstel nog niet gelezen toen ik postte, vandaar. Als je een andere suggestie wil: haal een sixpack bier en een zak chipsquote:Op donderdag 31 januari 2008 10:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee...dit is te laag. Zelfs voor jou
Nou, daar kom je maar net mee wegquote:Op donderdag 31 januari 2008 10:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik had Soempie's post met precies dat voorstel nog niet gelezen toen ik postte, vandaar. Als je een andere suggestie wil: haal een sixpack bier en een zak chips
Ik was nog voor 10 uur in de supermarkt. Hadden ze allemaal vishapjes.quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, daar kom je maar net mee weg
Dat laatste is een goed voorstel maar wel wat vroeg
zal niet gaan, heb niks opgeslagenquote:
was er niet iemand bang voor clownsquote:Op donderdag 31 januari 2008 11:01 schreef Nembrionic het volgende:
Wat vinden jullie van mijn gala-kloffie?
[ afbeelding ]
Je doet aan carnaval?!quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:01 schreef Nembrionic het volgende:
Wat vinden jullie van mijn gala-kloffie?
[ afbeelding ]
Ja, een stuk of 3 hierquote:Op donderdag 31 januari 2008 11:03 schreef Etcetera het volgende:
was er niet iemand bang voor clowns
Als jij Carnaval al een gala noemt...dan zijn je standaarden echt ENORM laagquote:
quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als jij Carnaval al een gala noemt...dan zijn je standaarden echt ENORM laag
Racist! Kan het helpen dat ik er zo uitziequote:Op donderdag 31 januari 2008 11:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Als jij dat aantrekt naar een gala, dan zijn jouw standaarden niet veel beter.
Je zou een smoking kunnen proberen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Racist! Kan het helpen dat ik er zo uitzie
Nee, maar op een gala moet je wat te drinken hebben natuurlijk. En een mooie datequote:Op donderdag 31 januari 2008 11:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hoort die fles bij het kostuum?
Afschuwelijk!quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je zou een smoking kunnen proberen.
dat bedoel ikquote:Op donderdag 31 januari 2008 11:10 schreef Nembrionic het volgende:
Hmm..sterker nog..ik krijg de text in mijn textbox niet een verticaal
quote:
Nee, en je hebt hem weggehaald? The requested URL was not found on this server..quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:19 schreef Nembrionic het volgende:
Zeg Soemp...nieuwe album al geluisterd?
Ruk ja...vergeten. Er misten 2 nummers in die zip. Ik ga je nu die nieuwe URL mailen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, en je hebt hem weggehaald? The requested URL was not found on this server..
Als ik niet thuis zit download ik niet.
quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ruk ja...vergeten. Er misten 2 nummers in die zip. Ik ga je nu die nieuwe URL mailen.
Je bent nu toch weer thuis of niet?
quote:
Zie je nou wel! Dat is toch haalbaar?quote:
Vorig studiejaar.quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
vorig jaar was je volgens mij al blij met een 5 soms
Ja, ik dacht even dat het anders zou zijn. Nagerekend.quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zie je nou wel! Dat is toch haalbaar?
streberquote:Op donderdag 31 januari 2008 12:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Vorig studiejaar.Tegenwoordig ben ik teleurgesteld met een 7.
I don't give a damn.quote:
quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, ik dacht even dat het anders zou zijn. Nagerekend.Ik kan nu net zo goed de rest van de dag vrij nemen.
onverantwoord om naar buiten te gaan iddquote:Op donderdag 31 januari 2008 12:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
we zouden met gym gaan schaatsen, maarja, windkracht tien hiero
oh ik heb er nooit zo'n last van; ga je één kant op lekker hardquote:Op donderdag 31 januari 2008 12:59 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
onverantwoord om naar buiten te gaan idd![]()
of gewoon een goed excuus om binnen te blijven![]()
Ik zag zojuist een schaap voorbij vliegenquote:Op donderdag 31 januari 2008 13:08 schreef iamredleader het volgende:hoi allemaal!
feli, B.ertha
Het is redelijk stormachtig buiten, goeie stevige wind
Ja en die andere kant op vergeten we maar even voor het gemak hequote:Op donderdag 31 januari 2008 13:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
oh ik heb er nooit zo'n last van; ga je één kant op lekker hardEn ik moet zo alsnog naar buiten terug naar school voor een 'gewone' gymles
Al kan ik al maanden niet meer meegymmen
* pakt de knoflooksaus *quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zag zojuist een schaap voorbij vliegen
Afgelopen zaterdag waaide het ook heel har dop de baan, dus de andere kant op kon je wel schaatsen, maar als je chillde, dan liep je gewoon. Zó hard. Was wel maf gevoelquote:Op donderdag 31 januari 2008 13:14 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ja en die andere kant op vergeten we maar even voor het gemak he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |